לקבלת יעוץ ללא עלות

הרחקת עטלפים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הרחקת עטלפים

זקוקים לשירותי הרחקת עטלפים? אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו לבצע הרחקת עטלפים ולהיפטר מהמטרד במחיר נמוך משמעותית משאר המתחרים בשוק ועם אחריות בכתב הניתנת לאחר כל שירות! פנו עוד היום אל פסט-קונטרול להזמנת הרחקת עטלפים.

הרחקת עטלפים מיועדת לצורך השקט הנפשי שלכם. אם אם סובלים מהופעה של עטלפים, הרי הרחקה על ידי צוות הדברה מנוסה בתחום תאפשר לכם לומר שלום לעטלפים. כאשר ההרחקה נעשית על ידי צוות מקצועי, אתם יכולים להיות בטוחים כי לא תראו את העטלפים. 

זקוקים לרחקת עטלפים בבית או בעסק? אנו מספקים זאת
כל סוגי הדברות המעופפים אצלנו
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר למאות לקוחות ברחבי הארץ להיפטר מהעטלפים עם ההרחקה הנכונה.הרחקת עטלפים

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הרחקת עטלפים שביצענו

אצלנו בפסט-קונטרול מסופקים שירותי הרחקת עטלפים בפריסה ארצית כבר למעלה מ-10 שנים, טיפלנו בבעיות עטלפים ללקוחות פרטיים, עסקיים או מוסדיים בשימוש באמצעים המתקדמים ביותר שיש כיום בשוק להרחקת עטלפים.
לפניכם חלק מהעבודות שביצענו לאחרונה בתחום זה, כדי שתוכלו לראות באלו דרכי פעולה נקטנו ומה המחיר לכל בעיה:

פעולות הרחקת עטלפים שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הרחקת עטלפים ממרכז מסחרי בראשון לציוןהרחקנו את העטלפים ממרכז מסחרי פתוח בראשון לציון, העטלפים היו מתעופפים בשטח המרכז ולשם כך נדרשה מערכת אולטרה-סונית להרחקת עטלפים.700 ₪
הרחקת עטלפים מבניין מיהודהתקנו מערכות להרחקת עטלפים לאחר תלונות דיירי הבניין על הטרדות בלתי נפסקות מצד העטלפים.350 ₪
הרחקת עטלפים מעסק במרכזהרחקנו עטלפים שיצרו מטרד עבור מגרש מכוניות, הם היו מלכלכים את המכוניות ולכן הגענו להתקין מערכת להרחקת עטלפים בכל המגרש.350 ₪

סיבות להרחקת עטלפים

ישנן סיבות שונות המביאות מומחים בתחום לבצע הרחקת עטלפים. כאשר חברה מקצועית מבצעת את ההרחקה, אתם יכולים להיות בטוחים כי תאמרו שלום לעטלפים. 

ישנן סיבות שונות להרחקה וכעת נפרט לכם על הסיבות השונות:

מעבירים מחלות: עטלפים ידועים כמזיקים אשר מעבירים מחלות ולכן חשוב ביותר להרחיקם על מנת לא למצוא את עצמם נחשפים למחלות השונות.

לכלוך רב: נוסף על כך, עטלפים רבים מלכלכים את המקום בו הם נמצאים ולכן חשוב ביותר להזעיק מקצוענים בתחום על מנת לאפשר להם להרחיק את העטלפים.  אם אתם לא רוצים למצוא לכלוך על העצים והרכבים שלכם- הרי כדאי לכם להזמין חברה המתמחה בהרחקה בדרך הטובה ביותר וכך לא לראות את העטלפים.

שיטות להרחקה של עטלפים

העטלפים נחשבים לעיוורים ולכן הם עושים שימוש בקול שלהם לצורך התמצאות במרחב. גלי הקול משודרים מהעטלפים ובהתאם לכך הם מפענחים את דרכם.

ישנן שיטות שונות לצורך הרחקת עטלפים וכעת נמנה את השיטות השונות:

שימוש ברעלים: בעבר היה נהוג לעשות שימוש ברעלים אשר פגעו בהם והשאירו גוויות רבות באזור. עם זאת, כיום כבר לא נהוג לעשות שימוש ברעלים. כיום בשל ההבנה כי ישנן שיטות של הרחקה ירוקה, כבר לא נהוג לעשות שימוש בשיטה הנ"ל אשר הייתה נפוצה בימים ההם.

הדברה אלקטרונית: כיום נהוג לעשות שימוש בהדברה אלקטרונית. מדבירים נוהגים לעשות שימוש בהדברה זאת בשל העובדה כי היא אינה פוגעת בסביבה ובבעלי חיים. באמצעות התקנה של מערכות קול אשר משמיעות קול הנשמע רק לעטלפים וגורם להם להתרחק מהמקום, ניתן לראות את השינוי והעטלפים מתרחקים מהמקום. יש לציין כי התדרים אינם נשמעים לסביבה וכך לא נגרם נזק. 

כך או אחרת, לצורך הרחקה של עטלפים חשוב ביותר להזעיק את החברה המקצועית בתחום ולא לנסות להרחיק את העטלפים בכוחות עצמכם. אמנם כיום ישנם עזרים שונים אשר ניתן לרכוש, אך אין תחליף לעבודה של מקצוענים בתחום.כאשר חברה מקצועית תגיע להרחיק את העטלפים, תדעו כי בחרתם את החברה הטובה ביותר.

כמה עולה הרחקת עטלפים?

הרחקת עטלפים אינה מסתמכת בעלות קבועה אלא בעלות משתנה. הרחקה של עטלפים עולה בהתאם לפרמטרים הבאים. כעת נפרט לכם את הפרמטרים השונים:

מיקום העטלפים: ההרחקה  של העטלפים עולה בהתאם למיקום של העטלפים- האם מדובר במיקום אשר קל להגיע אליו או שמא מיקום אשר דורש שימוש בציוד מיוחד. 

כמות המערכות: נוסף על זאת, המחיר נקבע גם בהתאם לכמות המערכות אשר יש להתקין על מנת להיפטר מהעטלפים אם מדובר במערכות רבות, הרי תמצאו את עצמכם משלמים יותר. 

ביצוע השוואת מחירים: על מנת לדעת את המחיר המתאים עבור ההרחקה, יש לבצע השוואת מחירים בין מרחיקים שונים במטרה לבחור את המרחיק המתאים ביותר,זה אשר יציע לכם את המחיר הטוב ביותר. כדאי להדגיש, מחיר עבור הרחקה מתחיל מ 1,000 שח ועשוי לטפס מעלה בהתאם לפרמטרים השונים. 

אחריות: יתרה מכך, חשוב ביותר לוודא כי אתם מקבלים אחריות על ההרחקה. חשוב ביותר לשאול את החברה כמה זמן תקפה האחריות על מנת שתהיה לכם האפשרות לבחון את ההיצע ולהחליט מהי החברה המתאימה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא הרחקת עטלפים

מחיר הרחקת עטלפים לפי כמות המערכות שיש להתקין בשטח שממנו נרצה להרחיק את העטלפים, המחיר ההתחלתי נע בין 1,000-1,500 ש"ח.

כמובן, ישנה אחריות של 8 שנים על המערכות שהותקנו, האחריות ניתנת בסיום ההתקנה.

הרחקת עטלפים מתבצעת על ידי התקנת מערכות אולטרה-סוניות המשדרות גלי קול שמשבשים את יכולות הניווט והתקשורת של העטלפים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום