לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בחולון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בחולון

תושבי חולון ואזור גוש-דן הקשיבו, אם יש לכם חולדה בעסק או בבית ואתם לא יודעים מה לעשות, אנחנו בחברת פסט-קונטרול, עם הפתרונות המתקדמים ביותר, כאן בשבילכם. אל תתמהמהו, הזמינו עכשיו לוכד חולדות בחולון. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בעיר. המדבירים שלנו מגיעים לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בחולון ותהנו מסביבה ללא מכרסמים כלל.

אם אתם מתגוררים באזורים של בניית הרכבה הקלה בחולון, הרי יש להניח כי נתקלתם כבר בחולדות. חולדות נוטות להסתתר במגוון מקומות כמו עליית גג וחדרים שונים בבית החל מהמטבח. כאשר אתם מבחינים בחולדות בבית, הרי אתם זקוקים לשירות של לוכד חולדות בחולון אשר יעזור לכם להיפטר מחולדות במהירות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בחולון? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בחולון ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.
לוכד חולדות בחולון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בחולון שביצענו לאחרונה

אצלנו בחברת פסט-קונטרול תמצאו שירות לכידת מכרסמים מכל הסוגים זה אחד השירותים שאותם אנו מספקים בפריסה ארצית וגם לכל בית בחולון והסביבה. אנו סיפקנו במשך שנים לוכד חולדות בחולון לתושבי העיר, עם שירות לכידה בזמינות מיידית על ידי בעל מקצוע מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. בחולון ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בחולון ותשכחו מהחולדות בבית או בעסק.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בעיר, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה בחולון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במועדון קשישים בחולוןלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במקלט בחולוןלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 5 חדרים בחולוןלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה במשרד בחולוןהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪

מה כוללת לכידת חולדות?

לכידת חולדות על ידי לוכד חולדות בחולון מתבצעת במספר שלבים. כעת נפרט בפניכם את השלבים השונים הכוללים את הלכידה:

איסוף מזון של חולדות: לוכד חולדות מקצועי יבצע איתור של המזון של החולדות באמצעות סימני צואה או סימני שתן שהחולדות השאירו במקום. 

בחירת סוג המלכודת: לאחר איתור חולדות, לוכד החולדות בוחר את סוג המלכודת כמו למשל מלכודת כלוב או מלכודת חשמלית הגורמת למותן של החולדות במהירות האפשרית.

הנחת מלכודת נוספות: במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה מהרגיל, לוכד חולדות יגיע למקום שוב לאחר הטיפול הראשון ויניח מלכודות במטרה לטפל בהופעה של החולדות ולמנוע את ההגעה של החולדות לבית שלכם. 

פינוי פגרים: מדובר בשירות הניתן במידת הצורך כאשר מבחינים בפגרים במקומות שונים בבית.

מתי אפשר להזמין לוכד חולדות בחולון?

חולדות לא ממש פעילות בשעות הבוקר ולכן ניתן לראות את החולדות בעיקר בשעות הלילה. אם אתם מוצאים את עצמכם מסתובבים בבית בשעת לילה מאוחרת ורואים חולדות, הרי חשוב ביותר לא להזניח את הבעיה אלא לקרוא לשירות של לוכד או מדביר חולדות בחולון. לוכד חולדות מקצועי יהיה זמין עבורכם 24 שעות ביממה. בין אם מדובר בשעת לילה מאוחרת או שעת לילה מוקדמת, לוכד חולדות מקצועי יגיע אליכם בכל שעה על מנת לאפשר לכם להירגע ולדעת כי לא תראו יותר חולדות. 

לא משנה באיזה שעה אתם זקוקים לשירות של לוכד חולדות בעיר חולון, הוא יגיע אליכם בכל שעה נתונה במטרה להעניק לכם שירות מקצועי. שימו לב, במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי לא מומלץ לבצע את הלכידה לבד באמצעות הכנת מלכודת ביתית, אלא להשאיר את הלכידה לידי לוכד חולדות מקצועי. נוסף על זאת, רק לוכד חולדות מקצועי ידע לזהות את מסלול הימצאות החולדה במהירות וכך לבצע את הלכידה במהירות רבה ולאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

איך לוכד חולדות בוחר את המלכודת המתאימה ביותר?

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט מלכודות המיועדות ללכידת חולדות. לוכד חולדות בחולון אשר יהיה בעל ניסיון רב וידע בתחום יבצע את הבחירה המתאימה ביותר בהתאם למספר פרמטרים. כעת נציין מהם הפרמטרים לבחירת מלכודת:

תיבת האכלה: במידה והחולדות נמצאות מחוץ לבית, הרי לוכד חולדות יכול לבחור לעשות שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל. מדובר במלכודת הכוללת פיתיון ורעל ונמצאת הרחק מהישג ידם של הילדים. במידה והחולדות נמצאות בחוץ, הרי מדובר במלכודת יעילה במיוחד אשר תוביל למות החולדות תוך זמן קצר.

מלכודת כלוב: במידה ויש אפשרות לא לגרום למותן של החולדות אלא לבצע לכידה ולשחרר אותן לטבע, הרי לוכד חולדות יעשה שימוש במלכודת כלוב הנחשבת מלכודת הומנית בהשוואה לתיבת האכלה.

מלכודת קפיץ: מדובר במלכודת אשר נסגרת בעת כניסת חולדה למלכודת וכך גורמת למות החולדה במהירות. שימו לב, רק לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום ידע כיצד להפעיל את המלכודת. 

לוכד חולדות מקצועי בוחר את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לפרמטרים שונים כמו מיקום, גודל המקום וכן בהתאם לרמת נגיעות. כאשר לוכד החולדות מביא בחשבון את כל הפרמטרים השונים הוא בוחר את המלכודת המתאימה ביותר וכך מביא סוף להימצאות של החולדות בבית שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בחולון

מחיר לכידת חולדות בחולון נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות בעיר עומד על כחצי שעה.

הלוכד יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה, בסיום הלכידה יספק הלוכד תעודת אחריות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום