לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בפתח תקווה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בפתח תקווה

תושבי פתח תקווה, מחפשים לוכד חולדות בזמינות מיידית? לוכד חולדות בפתח תקווה על ידי חברת הדברה מקצועית, לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בפתח תקווה, מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או העסק ואף במקרה הצורך יציבו מלכודות נוספות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בפתח תקווה.

הבחנתם בחולדה בבית? אין ספק כי מראה של חולדה אינו נעים במיוחד ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק על מנת לבצע את הלכידה בצורה מהירה. ההמלצה היא לא לנסות וללכוד את החולדה לבד אלא להיעזר בשירות מקצועי של לוכד חולדות בפתח תקווה אשר יגיע עם המכשור המתאים ביותר על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בפתח תקווה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בפתח תקווה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בפתח תקווה שביצענו לאחרונה

אנו בפסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות בפריסה ארצית, אחת המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו הוא פתח תקווה, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בפתח תקווה על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בפתח תקווה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בפתח תקווה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בבית פרטי בפתח תקווהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום וביצע סריקות רבות במקום, בסופו של דבר איתר את החולדה בחדר הכביסה ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק בפתח תקווהבעל העסק דיווח על חולדה שהבחין בה במחסן העסק, לוכד החולדות הגיע ולאחר שלכד אותה אטם גם את המחילה ממנה נכנסה.600 ₪
לכידת חולדה במקלט בפתח תקווהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 5 חדרים בפתח תקווהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ואיתר את החולדה בחדר השירות של הדירה לאחר ביצוע סריקה קצרה.450 ₪

אילו פעולות יש לעשות לפני הגעה של לוכד חולדות בפתח תקווה?

רגע לפני ההגעה של לוכד חולדות בפתח תקווה ניתן לבצע מספר פעולות על מנת לאפשר ללוכד לבצע את הלכידה בצורה טובה ויעילה. 

לא לעשות רעש: חולדות רגישות לרעש ויכולות לזהות כי בכוונתכם ללכוד אותן ולכן חשוב ביותר לשמור כמה שיותר על השקט ולא לעורר מהומה. במידה ותעוררו מהומה, ייתכן ולא תצליחו לראות את החולדה ויהיה קשה ביותר לאתר את מקום הימצאה. 

לא להבהיל את החולדה: נוסף על כך, לא רצוי לגרום לחולדה לבהלה. לא כדאי לגרום לחולדה להרגיש מבוהלת אלא להתנהג כמה שיותר טבעי ליד הסביבה שלה. 

סגרו את הדלת: במידה והחולדה נמצאת בשירותים, הרי חשוב ביותר לחייג ללוכד עכברים וגם לסגור מיד את החלון במטרה לאפשר לו להגיע ולבצע את הלכידה. 

שמירה על קשר עין רציף: כמו כן, חשוב ביותר לשמור על קשר עין רציף עם החולדה עד להגעה של לוכד החולדות במטרה לוודא כי החולדה לא בורחת למקומות אחרים בבית.

כיצד לוכד חולדות יבצע את הלכידה?

במידה ויש לכם חולדה בבית, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות בפתח תקווה אשר יגיע ויבצע את הלכידה. הלוכד יעשה שימוש בתיבות האכלה על מנת ללכוד את הלכידה. הלכידה באמצעות תיבות האכלה מתבצעת בהתאם לשלבים הבאים: 

הטמנת רעל: בשלב הראשון הלוכד יבצע הטמנת רעל בתיבות האכלה. תיבות האכלה יהיו ממוקמות במקומות רחוקים מבעלי חיים או ילדים. 

כניסת החולדה לתוך התיבה: בשלב הבא החולדה תיכנס אל תיבת האכלה ותאכל את הפיתיון הרעיל. לאחר הכניסה של החולדה לתיבת האכלה התוצאה תהיה היחלשות של המערכת החיסונית של החולדה, מה שיוביל למותה של החולדה. 

החלפת הרעלים: ישנם מקרים בהם הרעלים בהם הלוכד בוחר לעשות שימוש אינם פועלים כהלכה ובמקרה הזה הלוכד צריך לבצע החלפה של הרעלים. 

פינוי החולדה: לאחר המוות של החולדה בתיבת האכלה, הלוכד יגיע לפנות את תיבת האכלה תוך בחינת המקום ובדיקת רמת הנגיעות.

מיהו לוכד חולדות מומלץ?

בעיר פתח תקווה תמצאו לא מעט לוכדי חולדות, אך חיפוש אחר לוכד חולדות בפתח תקווה צריך לכלות את הפרמטרים הבאים אשר יאפשרו לכם לבחור את הלוכד הטוב ביותר. 

רישיונות: בבואכם לבחור לוכד חולדות, חשוב ביותר להקפיד על הצגת רישיונות. יש לוודא כי הלוכד מחזיק ברישיון מטעם רשות הטבע והגנים. 

ניסיון: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי הלוכד בעל ניסיון רב בתחום. לא כל לוכד בעל ניסיון רב בתחום ולכן כדאי לברר אודות הניסיון. 

המלצות: האם הלוכד מוכר בתחום ויש המלצות על השירות שלו? האם אנשים מוסרים המלצה חיובית על השירות שלו? 

זמינות: יתרה מכך, יש חשיבות רבה לוודא כי הוא זמין עבורכם בכל שעות היממה ועונה להודעות טלפוניות. 

אחריות על העבודה:  בעת ההזמנה של לוכד חולדות, חשוב ביותר לוודא כי יש אחריות על העבודה. 

שירות נעים: נוסף על זאת, חשוב ביותר לוודא כי מדובר בשירות נעים. כאשר מדובר על מפגש עם חולדה, הרי זה מפגש לא נעים במיוחד ולכן חשוב ביותר לוודא כי לצידכם עומד מקצוען אשר מעניק לכם שירות נעים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בפתח תקווה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום