לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בנתניה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בנתניה

תושבי נתניה, מחפשים לוכד חולדות דחוף? אין לכם יותר זמן לבזבז, לוכד חולדות בנתניה של חברת הדברה מקצועית מחכה לקריאה מכם 24/7. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בנתניה. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בנתניה.

משוכנעים שיש לכם חולדות בבית? חולדות לא עוצרות ומכרסמות כל דבר שהן רואות בבית החל מחוטי חשמל ועד מזון ומשקופים. אם יש לכם חולדות בבית, הרי רק לוכד חולדות בנתניה יהיה איש המקצוע המתאים ביותר ללכידת חולדות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בנתניה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בנתניה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בנתניה
 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בנתניה שביצענו לאחרונה

אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות בפריסה ארצית, אחת המקומות הנפוצים ביותר בהם אנו מספקים את שירותינו היא העיר נתניה. סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בזמינות מיידית על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בנתניה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בנתניה שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במועדון נוער בנתניהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במשרד בנתניההחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במקלט בנתניהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בנתניהלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

סימנים שיש לכם חולדות בבית

חושדים שיש לכם חולדות בבית? ישנם סימנים שונים המעידים על הימצאות חולדות בבית. כעת נציג לכם את הסימנים השונים המעידים כי עליכם להזמין לוכד חולדות בנתניה:

ראיתם את החולדות בבית: אם אתם הולכים למטבח בשעת לילה מאוחרת ולפתע את מבחינים בחולדות, הרי אין מקום להתלבט אלא יש להזמין לוכד חולדות מקצועי אשר יגיע עם אמצעי הלכידה הטוב ביותר. רק לוכד חולדות מקצועי ידע בדיוק כיצד ללכוד את החולדות בצורה טובה ביותר. 

גללי צואה: אם הבחנתם בגללי צואה בבית, הרי יש לכם חולדות ויש צורך לקרוא לשירות של לוכד חולדות מקצועי ובעל ידע רב בתחום. ברוב המקרים חולדות מגיעות בדיוק לאותו מקום על מנת להטיל צואה ולכן אם הבחנתם שוב בגללי צואה, הרי זה מעיד כי יש לכם חולדות או עכברים בבית. 

סימני כרסום: נוסף על זאת, אם הבחנתם בסימני כרסום בבית, הרי יש לכם חולדות והדבר מחייב אתכם להזמין לוכד מקצועי.

דרכים ביתיות ללכידת חולדות בנתניה

יש לכם חולדות בבית ואתם משוכנעים כי ניתן ללכוד את החולדות לבד? כיום ניתן לרכוש מלכודות ביתיות בחנויות לבית או לנסות ולבנות מלכודת לבד באמצעות דברים שיש לכם בבית. אחת המלכודות הנפוצות ביותר היא מלכודת דבק אשר גורמת לחולדה להישאר דבוקה למלכודת בלי יכולת לזוז וכך החולדה מוצאת את מותה. 

עם זאת, ההמלצה היא לא לעשות שימוש במלכודת מסוג זה,אלא לקרוא לשירות של לוכד חולדות בנתניה אשר לו ידע וניסיון רב וביכולתו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר.בניגוד לכם, ללוכד חולדות מקצועי יש ניסיון רב יותר והוא מכיר את דרכי הפעולה של החולדות ויש ביכולתו לאתר את מקום הימצאות החולדות במהירות רבה.

שיטות לכידה של לוכד חולדות בנתניה

לוכד חולדות בנתניה יזהה את מקום הימצאות החולדות וכך יבחר את המלכודת המתאימה ביותר. כיום ניתן למצוא כמה וכמה מלכודות המיועדות ללכידת חולדות וכעת נפרט בפניכם את הסוגים השונים:

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ גורמת לחולדות למצוא את מותן תוך כמה דקות. מדובר במלכודת הכוללת פיתיון וכאשר החולדה אוכלת מהפיתיון, הדלת נסגרת והיא מוצאת את מותה תוך זמן קצר. בשל העובדה כי מדובר במלכודת אשר דורשת ידע בתפעול, רק לוכד חולדות מקצועי ידע לבצע את הלכידה בצורה טובה ביותר בלי לגרום לו נזק.

מלכודת כלוב: מדובר במלכודת גדולה המיועדת ללכידה של מספר חולדות במידת הצורך ושחרור החולדות בטבע. המלכודת הנ"ל אינה גורמת למות החולדות אלא מהווה אמצעי לכידה.

תיבת האכלה הכוללת רעל: במידה והחולדה מצויה בחצר, הרי יש אפשרות לעשות שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל. תיבת האכלה כוללת רעל הגורם לחולדות למצוא את מותן במהירות.  רק לוכד חולדות מוסמך ידע להפעיל את תיבת האכלה ולבחור את הרעל המתאים ביותר ללכידת חולדות. במקרה בו בוחרים במלכודת הנ"ל, חשוב ביותר לבחור בלוכד חולדות מוסמך אשר לו ידע והבנה רחבה בתחום. 

שימו לב, לוכד חולדות מקצועי יבחר את המלכודת המתאימה בהתאם לרמת הנגיעות וכן בהתאם למקום ההימצאות של החולדות- רק כך תוכלו להיות בטוחים כי לא תראו יותר חולדות ותדעו כי הוא ביצע את הלכידה בצורה מקצועית ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בנתניה

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום