לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה ברמת גן

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה ברמת גן

זקוקים לחברת הדברה מקצועית ברמת גן שתטפל בכל בעיות המזיקים בבית, בחצר ובעסק? נמאס לכם מחרקים בסביבתכם? ובכן, זה המקום בשבילכם. אנחנו בפסט-קונטרול מספקים שירותי הדברה ברמת גן, ההדברה שלנו מבוצעת על ידי מדבירים מנוסים ומוסמכים על ידי המשרד להגנת הסביבה. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל קריאה מכל מקום ברמת גן ומבצעים את עבודתם בצורה יעילה ואיכותית. הזמינו עכשיו שירות הדברה ברמת גן.

סובלים מהופעה של מזיקים בבית? חשוב ביותר לא לדחות את הטיפול ולבצע הדברה ברמת גן על ידי חברת הדברה מוסמכת להדברת מזיקים. חברה מקצועית תבצע את ההדברה בצורה מקיפה ואיכותית ואתם תיפרדו לשלום מהמזיקים.

מחפשים הדברה ברמת גן? הגעתם למקום הנכון
אנו מספקים את כל סוגי ההדברה
כולל אחריות בכתב
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים והוגנים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברמת גן והסביבה להיפטר מהמזיקים בבית ובעסק.

הדברה ברמת גן

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות ברמת גן

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים את שירותי ההדברה שלנו ברמת גן כבר שנים רבות, במהלכן ביצענו אלפי פעולות הדברה באזור רמת גן והסביבה, אנו מספקים את כל שירותי ההדברה הקיימים בשוק ההדברה עבור תושבי העיר וביצענו פעולות רבות מפינוי פגרים ועד לכידת נחשים.
לפניכם טבלה הכוללת חלק מאותן פעולות הדברה שביצענו בעיר ומחיר השירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה ברמת גן:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת טרמיטים בספריית בית ספר ברמת גןההדברה בוצעה על ידי ריסוס חומר נגד טרמיטים בספרייה ללא שימוש בקידוחים.600 ₪
הדברת ג'וקים בעסק מזון ברמת גןהדברת הג'וקים התבצעה על ידי ריסוס חומר הדברה נגד ג'וקים בפינות העסק ופיזור פיתיונות ג'לים במקומות אסטרטגיים.400 ₪
הדברת יתושים בחצר בית פרטי ברמת גןהדברת היתושים התבצעה על ידי ניקוז מקורות המים בחצר הבית וריסוס חומר הדברה נגד מעופפים.300 ₪
לכידת עכבר בדירה ברמת גןהלוכד הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את העכבר מאחורי מדיח הכלים במטבח ולכד אותו.500 ₪
הדברת פרעושים בדירת סטודיו ברמת גןהדברה באמצעות חומר הדברה הקוטל את הפרעושים ומרחיק אותם לאלתר.300 ₪
לכידת נחש במבנה נטוש ברמת גןלוכד הנחשים ביצע סריקות במבנה והצליח לאתר את הנחש וללכוד אותו.550 ₪

מיהו מדביר מוסמך?

היום ישנן חברות הדברה ברמת גן המעניקות שירותי הדברה, אבל החוכמה היא לבחור מדבירים מוסמכים לביצוע הדברה. לשאלה מיהו מדביר מוסמך, הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בבחירתו: 

שימוש בחומרי הדברה  ידידותיים לסביבה: מדביר מוסמך יבצע את ההדברה תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. בשנים האחרונות נהוג לראות את השינוי בתחום הבא לידי ביטוי בהדברה ירוקה- הדברה אשר כוללת שימוש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה הן לבעלי חיים והן לבני אדם. 

שימוש בחומרי הדברה ללא ריח: עוד במסגרת החידושים בשנים האחרונות, ניתן לראות לא מעט חומרי הדברה ללא ריח. אם בעבר היה נהוג לראות חומרי הדברה הכוללים ריח חזק, הרי בשנים האחרונות אין זה כך וניתן לראות חומרי הדברה ללא ריח, דבר אשר מאפשר לכם לחזור לבית ללא ריח חריף ולהמשיך את שגרת החיים שלכם ללא ריח של חומרי הדברה. 

חומרים שמחזיקים זמן רב: נוסף על זאת, ניתן לראות היום חומרי הדברה שמחזיקים זמן רב לתקופה ארוכה וכך אין חשש מפני מזיקים לתקופה ארוכה. 

אפשרות לצאת מהבית לזמן קצר: פעם בעת ביצוע ההדברה היה צורך לצאת מהבית למשך כמה שעות על מנת ליהנות מהדברה אפקטיבית. בשנים האחרונות בשל ההתפתחות בענף ההדברה, יש אפשרות לחזור לבית תוך זמן קצר לאחר ביצוע ההדברה. 

שימוש בחומרים המותרים מטעם המשרד להגנת הסביבה: חברת הדברה מקצועית תעשה שימוש בחומרי הדברה מותרים מטעם המשרד להגנת הסביבה. כאשר אתם  בוחרים בחברת הדברה מקצועית החברה תקפיד על שימוש בחומרים מותרים מטעם המשרד להגנת הסביבה על מנת לשמור על איכות הסביבה ועל שלומכם.

למה לא כדאי לבצע הדברה עצמית בבית?

הנמלים משתלטות על השיש והתיקנים מופעים בשעת לילה מאוחרת? רבים מודאגים מהופעה של מזיקים בבית ולצורך כך הם בוחרים לבצע הדברה ברמת גן באופן עצמאי ולא באמצעות הזמנת חברת הדברה. ישנם לא מעט חסרונות בביצוע הדברה עצמית ועל כך נרחיב כעת: 

פתרון לטווח קצר: מדובר בפתרון לטווח קצר ולא בפתרון לטווח ארוך. אמנם יש תכשירים אשר ניתן לקנות בחנויות שונות למוצרי בית, אך אין מדובר בחומרים יעילים לאורך זמן רב. 

עמידות בפני חומרי הדברה: בשנים האחרונות ניתן לראות את העמידות של המזיקים השונים לחומרי ההדברה ולכן חשוב ביותר לפנות לחברת הדברה מקצועית.מזיקים שונים פיתחו עמידות כלפי חומרי ההדברה ולכן לא כדאי לקחת סיכון אלא להסתייע בשירות של חברת הדברה מקצועית. 

טיפול יסוד ומידתי: בעת הזמנת חברת הדברה מקצועית ניתן להבטיח כי ההדברה אשר תתבצע תהיה אפקטיבית ביותר ותענה על הצרכים שלכם. טיפול יסודי יאפשר לחברת ההדברה לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר. 

רישיון לביצוע הדברה: בניגוד אליכם, חברת הדברה מקצועית תגיע מצויידת ברישיון הדברה בבית או בעסק. לכם אין רישיון לביצוע הדברה ולכן האיכות תהיה ירודה והתוצאה לא תעניק לכם את המענה הרצוי ויהיה צורך בסופו של דבר להזמין חברת הדברה מקצועית.

הדברה 24 שעות ביממה

בעיר רמת גן ישנן לא מעט מסעדות ובתי עסק המצריכים ביצוע הדברה ברמת גן. לעיתים ישנם מקרים בהם יש צורך בביצוע הדברה 24 שעות ביממה, בייחוד כאשר מדובר על הדברת מכרסמים כמו חולדות או עכברים. מכרסמים פעילים בעיקר בשעות הלילה ולכן במידה והבחנתם במכרסמים שונים כדאי להסתייע בשירותי הדברה מקצועיים.

שאלות ותשובות בנושא הדברה ברמת גן

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אנו מספקים את שירותינו ברמת גן כבר למעלה מ-15 שנה, במהלך תקופת פעילותינו בעיר סייענו פעמים רבות ללקוחותינו להיפטר מבעיות המזיקים בסביבתם.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום