לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בבאר שבע

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בבאר שבע

יש לכם נחש או חפרפרות בגינה? אולי יש לכם בעיית מזיקים ואתם לא יודעים מה לעשות? עכשיו אין סיבה לבהלה, מחפשים חברת הדברה שמספקת שירותי הדברה מקצועיים? בפסט-קונטרול תמצאו מדבירים מנוסים שיגיעו עד אליכם בשביל לטפל בכל בעיות המזיקים. אנחנו מספקים מגוון רחב של שירותי הדברה המבוצעים על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון. אז הזמינו עכשיו שירותי הדברה בבאר שבע.

מזיקים בבית עשויים לפגוע בחפצים שונים בבית ואף לגרום לכם נזקים בריאותיים ולכן חשוב ביותר להקפיד ולבצע הדברה בבאר שבע באמצעות חברת הדברה מוסמכת. כאשר תבחרו חברת הדברה מוסמכת תוכלו להיות רגועים ולדעת כי החברה מבצעת את ההדברה בצורה מקצועית לרבות רישיון הדברה ובחירת חומרי הדברה בהתאם לסוג המזיקים.

צריכים הדברה בבאר שבע? זה המקום בשבילכם
מגוון סוגי הדברות לטיפול בכל סוגי המזיקים
אחריות בכתב בסיום כל הדברה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים ביחס לשוק ההדברה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בבאר שבע להיפטר מהמזיקים בסביבתם.הדברה בבאר שבע

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות הדברה בבאר שבע

חברת פסט-קונטרול נותנת שירותי הדברה גם בבאר שבע. השירותים שלנו הם דבר מבוקש ונפוץ ברחבי העיר הדרומית. כל עונה מביאה איתה לא מעט מזיקים באזור באר שבע. אנחנו מכירים את הסביבה המדברית ואת המזיקים השונים. שירותי הדברה שלנו ניתנים גם בפריסה ארצית. כל סוגי ההדברה והלכידה לכל סוגי המזיקים. הזמינו שירותי הדברה בבאר שבע.
יצרנו בשבילכם טבלה המכילה פעולות הדברה נפוצות, כמו גם את אופן ההדברה ומחיר השירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בבאר שבע:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת זבובונים בבית פרטי בבאר שבעההדברה בוצעה על ידי ריסוס הבית בחומר הדברה מיוחד נגד מעופפים.350 ₪
הרחקת עטלפים במחסן פרטי בבאר שבעהרחקת העטלפים בוצעה על ידי התקנת מערכת אולטרה-סונית מיוחדת המרחיקה את העטלפים על ידי שיבוש מערכת הניווט שלהם באמצעות גלי קול.17,000 ₪
לכידת עכבר בדירת 3 חדרים בבאר שבעלוכד העכברים הגיע לדירה במהירות ביצע סריקה קצרה בדירה, איתר את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותו.450 ₪

מי צריך להיזהר במסגרת הדברה בבאר שבע?

מבצעים הדברה בבאר שבע? בעת ביצוע הדברה בבאר שבע, בין אם מדובר על הדברה כימית או הדברה ירוקה ישנן אוכלוסיות רגישות יותר אשר החשיפה שלהן  לחומרים עשויה לגרום להם שורה ארוכה של נזקים ולכן עליהן להימנע מחשיפה לחומרי הדברה:

נשים בהריון: על פי ההנחיות של משרד הבריאות, על נשים בהריון להימנע מחשיפה לחומרי הדברה. החומרים הכימיים בהם המדבירים עושים שימוש במסגרת הדברה כימית גורמים לפגיעה במערכת העצבים של המזיקים השונים וקיימת סכנת חשיפה לעובר בתקופת השליש הראשון במהלך ההריון. 

ילדים קטנים: זאת ועוד, ילדים קטנים עשויים להיות רגישים לחומרי ההדברה ולהשפעות השונות. כאשר ילדים עשויים לבוא במגע עם חומרים שונים בבית, הרי התוצאה עשויה להיות החמרה במצב הבריאותי כתוצאה מחשיפה לחומרים. 

מכאן, טרם הזמנת הדברה בעיר באר שבע חשוב ביותר ליידע את המדבירים האם אוכלוסיות בסיכון נמצאות בבית ולהיערך בהתאם. ככל שהמדבירים יהיו בעלי מידע רב, כך הם יוכלו לבצע את ההדברה בצורה טובה יותר.

מה כוללת אחריות על הדברת מכרסמים בבאר שבע?

מכרסמים עשויים לגרום נזקים שונים לחפצים בבית בשל יכולת הכרסום שלהם וכן עשויים להעביר מחלות שונות ולכן חשוב ביותר להזמין הדברה בבאר שבע לצורך הדברה של מכרסמים שונים כמו חולדות או עכברים. במקרה של ביצוע הדברה מדבירים יעשו שימוש בתיבות האכלה. 

כיצד תתבצע הדברת מכרסמים- הנה כל הפרטים החשובים:

שימוש בתיבות האכלה הכוללת רעל: לצורך הדברה של מכרסמים, מדביר מקצועי יעשה שימוש בתיבות האכלה אותן הוא יניח בחצר כאשר התיבות כוללות רעלים. 

אין גישה לילדים או בעלי חיים: בעת השימוש בתיבות האכלה, המדביר יניח את התיבות במקום שאינו כולל גישה לבעלי חיים או ילדים קטנים על מנת לא לאפשר לכם להיחשף לרעל.

אחריות: שימו לב, אם מדובר על הדברה אשר מתבצעת באופן חד פעמי, לא נהוג להעניק אחריות. לעומת זאת, כאשר מדובר על הדברה חוזרת הכוללת מספר רב של ביקורים, הרי חברת הדברה תעניק אחריות.

 

האם להזמין חברת הדברה או לבצע את ההדברה לבד?

אמנם היום ישנם לא מעט תכשירי הדברה אשר ניתן לרכוש לטובת ביצוע הדברה באופן עצמאי, אבל אין מדובר בתכשירים איכותיים במיוחד ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון ולעשות בהם שימוש אלא לדאוג להזמנת חברת הדברה מקצועית. 

לא עמידים לתקופה ארוכה: שימו לב, רכישה של חומרי הדברה בחנויות השונות לא מהווה תחליף לביצוע הדברה איכותית- אין מדובר בתכשירים אשר יעילותם מוכחת לתקופה ארוכה ולכן ההמלצה היא להזמין הדברה בבאר שבע הכוללת הזמנה של מדבירים בעלי ידע רב בתחום אשר עושים שימוש בחומרי הדברה איכותיים אשר עמידים לתקופה ארוכה יותר, זאת בהשוואה לחומרים אשר ניתן לרכוש בחנויות השונות אשר אינם עמידים לתקופה ארוכה אלא נותנים מענה לזמן קצר בלבד. 

חובת רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה: שימו לב, על מנת לבצע הדברה בצורה מקצועית יש להיות בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. אנשים הבוחרים לבצע הדברה באופן עצמאי מסכנים את הסביבה שלהם כתוצאה מחוסר ידע ובחירת חומרי הדברה לא מתאימים.

שאלות ותשובות בנושא בבאר שבע

אנו מספקים את כל שירותי ההדברה הקיימים בשוק ההדברה כיום ללא יוצא מן הכלל.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום