לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות ביבנה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות ביבנה

במידה ונתקלתם בחולדה, אל תיבהלו, חייגו אל לוכד חולדות באזורכם, אנו מעניקין שירות 24 שעות ביממה שיעזור לכם במשימה וייתן לכם גם מחיר פגז! פסט-קונטרול כאן על מנת להעניק לכם שירותים מקצועיים של לוכדי חולדות במחיר שאסור לכם לפספס, אז הזמינו עכשיו לוכד חולדות ביבנה לבית נקי מחולדות, עכברים וכל סוגי המכרסמים. 

בשל התפתחות הבנייה תושבי יבנה עשויים לסבול מהופעה של חולדות החודרות לבתים ומפריעות לשגרת החיים. אמנם העירייה מבצעת פעילות כמו פיזור פיתיונות בביוב או במחילות, אך כאשר מדובר על חדירת חולדות לבית, הרי האחריות היא על הדיירים. מכאן ניתן להזמין שירות של לוכד חולדות ביבנה על מנת להיות בטוחים כי לא תראו יותר חולדות.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות ביבנה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות ביבנה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות ביבנה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות ביבנה שביצענו לאחרונה

פסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות והדברת מכרסמים מכל הסוגים ובפריסה ארצית, בנוסף אנו מעניקים שירות לוכד חולדות ביבנה. לכל היתקלות עם עכבר או חולדה הלוכדים המומחים שלנו כאן לשירותכם. אנו מספקים את שירותינו ברחבי העיר כבר למעלה מ-15 שנים, וביצענו מאות פעולות לכידת חולדות במהלך תקופה זו לרווחת תושבי העיר. אנו מעניקים גם שרות הדברת חולדות במקרים קשים.
לפניכם טבלה המציגה את פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה ביבנה הכוללת גם את אופן הלכידה ומחירה:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה ביבנה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים ביבנהלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה במשרד ביבנההחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במועדון נוער ביבנהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה במקלט ביבנהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪

חושדים כי יש לכם חולדה בבית? מהרו להזמין לוכד חולדות מקצועי

חושדים כי יש לכם חולדות בבית? חולדה נחשבת ליונק נפוץ ועשויה לגרום למחלות שונות הן לחיות מחמד בבית והן לבני האדם. מכאן אסור לקחת את הזמן ולהיות שאננים אלא לקרוא לשירות של לוכד חולדות ביבנה. רק לוכד חולדות מקצועי ידע כיצד לאתר את החולדות בצורה הטובה ביותר במהירות רבה.  למה לקרוא ללכוד חולדות במהירות?

המפגש עם החולדות מפחיד: המפגש עם החולדות נחשב מפחיד במיוחד ולכן חשוב ביותר להיעזר בשירות של לוכד חולדות מקצועי. רק לוכד חולדות מקצועי בעל ידע רב בתחום יגיע במהירות ויבצע את הלכידה תוך שימוש באמצעים מתאימים.

נשיכה של חולדות אינה נעימה: זאת ועוד נשיכה של חולדות אינה נעימה במיוחד ולכן חשוב ביותר להיעזר בשירות של לוכד חולדות מקצועי על מנת לקבל סיוע כמה שיותר מהר. ככל שתזעיקו לוכד חולדות במהירות רבה יותר, כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו תקבלו נשיכה על ידי החולדה.

איתור מקום המסתור של החולדה: ביבנה ניתן למצוא חולדות בבתים במקומות חשוכים כמו עליות גג או מרתפים או מחסנים וגם תעלות אוורור או בקירות.

שימו לב, אם אתם חושדים כי ראיתם חולדה באחד המקומות הנ"ל חשוב ביותר למהר ולהזמין לוכד חולדות מוסמך לביצוע לכידה.

מה כוללת לכידה של חולדות על ידי לוכד חולדות מקצועי?

כאשר לוכד חולדות ביבנה יגיע אליכם הוא יבצע את הלכידה בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב למקום הימצאות של החולדה, רמת נגיעות ובחירת מלכודת מתאימה.

איתור סימנים: לוכד חולדות מקצועי ידע לאתר את מקום הימצאות של החולדה באמצעות סימנים שונים כמו גללים של צואה. חולדות מופיעות בשעות הלילה בעיקר בחיפוש אחר מזון.

בחירת מלכודת מתאימה: יתרה מזאת, לוכד חולדות מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה בהתאם לרמת נגיעות. במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי יהיה צורך לבחור במלכודת גדולה יותר בהשוואה לרמת נגיעות קטנה .נוסף על כך, ניתן לראות גם מלכודות הומניות אשר אינן גורמות לפגיעה בחולדות, זאת בהשוואה למלכודות אשר גורמות למותן של החולדות.

שירות של פינוי פגרים: במסגרת השירות, לוכד חולדות מקצועי יהיה אמון על פינוי פגרים. לעיתים כאשר מבצעים לכידה של חולדות ייתכן ויהיה ניתן למצוא פגרים במקומות שונים ולכן יש חשיבות רבה להזמין את הלוכד המקצועי ביותר על מנת לבצע פינוי פגרים בצורה מקצועית ביותר.

האם לוכד חולדות מעניק שירות מסביב לשעון?

מה קורה כאשר מצאתם חולדות בשעת לילה מאוחרת ? השאלה היא האם לוכד חולדות ביבנה מטעם חברת הדברה מקצועית מגיע אליכם בכל שעות היממה. התשובה היא כן, בהחלט. מתוקף עבודתו, לוכד חולדות מקצועי יגיע אליכם בכל שעות היממה ויאפשר לכם לדעת כי אתם נמצאים בידיים טובות ובחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר, זה אשר יגיע במהירות ובכל שעה נתונה על מנת לבצע את הלכידה בצורה מקצועית וכך לאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות האפשרית ללא כל דאגה כי אתם עשויים לראות חולדות בבית- כאשר תזמינו לוכד חולדות מקצועי תהיו רגועים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות ביבנה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות לבית פרטי בעיר ביבנה עומד על כחצי שעה.

הלוכד ביבנה יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה זאת כמובן אם אי אפשר ללכוד את החולדה מיד.

מחיר לכידת חולדות ביבנה נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד לשטח.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום