לקבלת יעוץ ללא עלות

ריסוס נגד נמלים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי ריסוס נגד נמלים

נמאס לכם מהנמלים שמסתובבות בבית או בעסק? רוצים להיפטר מהם מיד באמצעות ריסוס נגד נמלים? זה הזמן להזמין. ריסוס נגד נמלים דרך חברת הדברה מקצועית המספקת את שירותיהם של מדבירים מנוסים שיבצעו ריסוס מקצועי נגד נמלים. אנו מספקים גם עוד פתרונות להדברת נמלים. אז הזמינו עכשיו ריסוס נגד נמלים לבית, לחצר או לעסק.

הנמלים פעילות בכל עונות השנה בין אם מדובר בעונת החורף או עונת הקיץ. ריסוס נגד נמלים יעיל במיוחד, אך יש לבחור במדביר מומחה לצורך ביצוע הריסוס על מנת לא לאפשר לנמלים להגיע למקומות שונים בבית שלכם בין אם בעונת החורף או בין אם בעונת הקיץ.

מחפשים שירותי ריסוס נגד נמלים? זה המקום הנכון
מגוון הדברות לטיפול בכל סוגי המזיקים
אחריות בכתב בסיומה של כל הדברה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים ביחס לשוק ההדברה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברחבי הארץ להיפטר מהנמלים בסביבתם עם ריסוס נגד נמלים.

ריסוס נגד נמלים

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

שירותי ריסוס נגד נמלים שסיפקנו לאחרונה

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים שירותי ריסוס למגוון בעיות מזיקים, בין שירותים אלו ניתן למצוא ריסוס נגד נמלים. אנו מספקים שירותי ריסוס נגד נמלים בפריסה ארצית כבר שנים רבות ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים ומבצעים זאת על הצד הטוב ביותר.
לפניכם טבלה המציגה את חלק מפעולות ריסוס נגד נמלים שביצענו לאחרונה, בנוסף יופיעו בטבלה גם דרכי הפעולה שננקטו כמו גם עלות השירות:

פעולות ריסוס נגד נמלים שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
ריסוס ירוק נגד נמלים בדירת 3 חדרים בגן יבנההריסוס בוצע על ידי שימוש בחומר ירוק נגד נמלים בכל חדרי הבית ובכל פינות המטבח.350 ₪
ריסוס אורגני נגד נמלים בעסק בחדרהריסוס חומר אורגני נגד נמלים בכל שטח העסק ובכניסות אליו, החומר נספג היטב בקרקע וקוטל את הנמלים.400 ₪
ריסוס נגד נמלים בבית פרטי בכפר סבאהריסוס בוצע על ידי שימוש בחומר קוטל נמלים שרוסס בכל כניסות הבית ושטח הפנים של הבית.400 ₪

חשיבות ריסוס נגד נמלים

בישראל תמצאו 12 סוגי נמלים כאשר אחת הדרכים הטובות ביותר להיפטר מהנמלים היא באמצעות ריסוס נגד נמלים. היום ניתן למצוא מגוון פתרונות כמו למשל פיתיונות ג'ל המאפשר אשר מאושרים מטעם המשרד להגנת הסביבה. בבואו של המדביר לעשות שימוש בפיתיונות עליו להביא בחשבון מספר דברים: 

התאמה של הפיתיונות: בבואו של מדביר לבחור את הפיתיונות עליו להתאים את הפיתיונות לעונת השנה. עליו להתאים את הפיתיון בהתאם לעונת השנה. יש תקופות בהן הקן מחפש חלבונים ואילו יש תקופות אחרות בהן הקן מחפש פחמימה מתוקה. שימו לב, ללא התאמה של הפיתיון המתאים הנמלים לא יגיעו אל הפיתיון. 

אובדן תחושת רעב: כאשר הנמלים אוכלות את הפיתיון הן נשארות ללא תחושת רעב ומפסיקות לאכול עד שהן מוצאות את מותן. 

אישור של המשרד להגנת הסביבה: כאשר אתם בוחרים באופציה של הריסוס, יש להקפיד ולבחור בריסוס אשר מאושר מטעם המשרד להגנת הסביבה. כאשר החומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה אתם יכולים להיות בטוחים כי לא יאונה לכם דבר.

הדברה אורגנית לנמלים

בשנים האחרונות ניתן לראות שינוי בתחום ריסוס נגד נמלים ולראייה מדבירים רבים מזכירים את המונח הדברה אורגנית. עם זאת, מדבירים רבים בוחרים לבצע ריסוס הכולל חומרים העשויים פירוטראידים – חומרים אשר עברו סינתזה כימיים מחומר טבעי אשר מופק מפרח החרצית. למרות העובדה כי רבים רואים בחומרי הריסוס ירוקים, הם עדיין כוללים חומרים כימיים. עם זאת, חומרים בהם עשו בהם שימוש בעבר כמו זרחן נאסרו לשימוש מטעם המשרד להגנת הסביבה. 

כך או אחרת, לפני הגעתו של מדביר מקצועי חשוב ביותר לשאול אותו לגבי החומרים המצויים בריסוס- יש לוודא כי החומרים מאושרים מטעם המשרד להגנת הסביבה. חומרים אשר מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה מאפשרים להיכנס לשטח הבית תוך זמן קצר ולפתוח את החלונות בבית לצורך אוורור. 

נוסף על כך, חשוב ביותר לבחור מדביר אשר ברשותו רישיון הדברה לנמלים וכן עליו להציג בפניכם את יומן ההדברה תוך פירוט של חומרי ההדברה בהם הוא עשה שימוש, זאת למטרת מעקב. על ידי הצגת יומן ההדברה תהיה לכם האפשרות לבחון את המצב ולדעת האם החומרים בהם הוא עשה שימוש הם חומרים אשר נחשבים יעילים נגד הופעה של נמלים.

כיצד תמנעו הגעה של נמלים לבית?

אף אחד מאיתנו לא אוהב לראות את הנמלים מטיילות על השיש במטבח ולא בוחלות לאכול את שאריות המזון שלנו. 

רגע לפני שאתם מזמינים מדביר לצורך ריסוס נגד נמלים, חשוב ביותר לבחון האם יש דרך בה תוכלו לעצור את הגעת הנמלים בכוחות עצמכם. היום ישנן מספר שיטות אשר כדאי לתת עליהן את הדעת: 

סגירת קופסאות: חשוב ביותר להקפיד על סגירה של קופסאות על מנת למנוע מהנמלים להגיע למקום. אם יש לכם באזור המטבח קופסאות פתוחות, הקפידו על סגירת הקופסאות. 

הקפידו על שגרת ניקיון: נוסף על זאת, הקפידו על שגרת ניקיון על מנת למנוע הופעה של נמלים. 

הקפדה על ריסוס: אם החלטתם על ביצוע ריסוס, הרי יש להקפיד על ריסוס במקומות בהם הנמלים אוהבת להתמקם כמו למשל מתקני מים או מאחורי המקרר.

שאלות ותשובות בנושא ריסוס נגד נמלים

בוודאי, ניתן לבצע הדברת נמלים באמצעות פיזור פיתונות גרגירים או פיתיונות ג'ל.

מחיר ריסוס נמלים נקבע בעיקר לפי גודל השטח ורמת הנגיעות במקום.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

כמובן, לכל פעולת הדברה שלנו אנו מספקים אחריות בסיומה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום