לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בהוד השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בהוד השרון

במידה ונתקלתם בחולדה, אל תיבהלו, חייגו אל לוכד חולדות בהוד השרון, 24 שעות ביממה שיעזור לכם במשימה וייתן לכם גם מחיר פגז! חברת ההדברה פסט-קונטרול כאן על מנת להעניק לכם שירותים מקצועיים של לוכדי חולדות במחיר שאסור לכם לפספס, אז הזמינו עכשיו לוכד חולדות מקצועי ואמין לביתכם בהוד השרון. 

חולדות חודרות  לבית עשויות להעביר מחלות ולכרסם חפצים רבים והתוצאה היא גרימת נזק רב. מכאן, יש חשיבות רבה לקרוא לשירותיו של לוכד חולדות בהוד השרון לצורך לכידה מקצועית. לוכד חולדות מקצועי אשר לו ניסיון וידע רב יבצע את הלכידה במהירות רבה. 

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בהוד השרון? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בהוד השרון ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.
לוכד חולדות בהוד השרון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בהוד השרון שביצענו לאחרונה

אנחנו בחברת ההדברה הוותיקה בהוד השרון, פסט-קונטרול, מספקים את כל שירותי לכידת החולדות והדברת המכרסמים שיש ובפריסה ארצית. לכל היתקלות עם עכבר או חולדה הלוכדים שלנו כאן לשירותכם עד שהבית או העסק ישאר נקי מחולדות. הזמינו שירות לוכד חולדות בהוד השרון שמבין גם בהדברת חולדות במקרה הצורך.
אנו מספקים את שירותינו בהוד השרון כבר למעלה מ-15 שנים, וביצענו מאות פעולות לכידת חולדות במהלך תקופה זו.
לפניכם טבלה המציגה את פעולות לכידת החולדות שביצענו לאחרונה בעיר, את אופן הלכידה ומחירה:

פעולות בהוד השרון של לכידת חולדות שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה במשרד עורך דין בהוד השרוןהחולדה התרוצצה ברחבי המשרד, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה במועדון ריקודים בהוד השרוןלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה.450 ₪
לכידת חולדה בדירה גדולה בהוד השרוןלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪

מתי להזמין לוכד חולדות בהוד השרון?

חושבים שיש לכם חולדה בבית אבל לא יודעים בוודאות? כעת נציג בפניכם את הפרמטרים אשר יסייעו לכם לדעת האם יש צורך בהזמנת לוכד חולדות בהוד השרון או שמא אין לכם חולדות בבית:

סימני שיניים של חולדות: חולדות מכרסמות כל חפץ שהן רואות החל מחוטי חשמל ועד מאכלים שונים ולכן אם הבחנתם בסימני שיניים על חפצים או מאכלים, זה סימן שיש לכם חולדות בבית ואתם צריכים להיעזר בשירות של לוכד חולדות מקצועי.

גללי צואה: חולדות מפזרות גללי צואה במקומות שונים בבית וכך מסמנות את הנוכחות שלהן. אם ראיתם גללי צואה, זה סימן שיש לכם חולדות בבית ואתם צריכים להזמין לוכד חולדות מקצועי אשר יטפל בבעיה.

קולות: נוסף על כך, אם אתם שומעים קולות, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד חולדות מקצועי אשר יגיע עם ציוד לכידה מתאים.  אם אתם חושדים כי אתם שומעים קולות לא מוכרים בבית, הרי אין זמן לדחות את הקץ ויש להזמין לוכד חולדות מקצועי ובעל הבנה בתחום. 

שימו לב, כאשר אתם מבחינים בפרמטרים הבאים, חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות מקצועי ובעל הבנה רחבה בתחום על מנת ליהנות משקט נפשי ולא להגיע למצב בו אתם חוששים להיכנס לבית בשל הימצאות חולדות במקום.

מה השלבים של לכידת עכברים בהוד השרון?

לוכד חולדות בהוד השרון יבצע את הלכידה באמצעות הקפדה על מספר שלבים חשובים. במסגרת הניסיון והידע שלו הוא לא ידלג על אף אחד מהשלבים על מנת לבצע את הלכידה הטובה ביותר. כעת נמנה את השלבים השונים:

איתור החולדה: לוכד עכברים וחולדות מקצועי יבצע איתור של החולדה באמצעות אותם סימנים אשר מנינו קודם לכן. לאחר מכן הוא מתכנן את הלכידה. ברוב המקרים החולדות מסתתרות בארונות מטבח בעליית הגג. 

תכנון שלבי הלכידה: בשלב הבא לוכד חולדות יבצע תכנון של שלבי הלכידה הכולל בין היתר בחירת מלכודת והנחת המלכודת במקום המתאים על מנת ללכוד את החולדה בצורה הטובה ביותר לגרום לכם להרגיש נינוחים יותר.

בחירה של מלכודת: לוכד חולדות יבצע בחירה של המלכודת בהתאם לפרמטרים שונים כמו למשל מיקום החולדה, המקום בו מצויה החולדה- האם מדובר במקום גדול או מקום קטן וכן האם מדובר בחולדה אחת או שמא מדובר בחולדות רבות. ישנן מלכודות רבות כמו למשל מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב במסגרתה מתבצעת הלכידה ולאחר מכן משחררים את החולדה. 

שירות של פינוי פגרים: במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, הרי יש צורך בשירות של פינוי פגרים על ידי לוכד חולדות מקצועי. מדובר בשירות אשר ניתן כתוצאה מריבוי של חולדות המוצאות את מותן בבית ויש צורך לפנות את הפגרים על מנת לא לגרום להחמרה במצב הרפואי שלכם כתוצאה מהימצאות הפגרים בבית.

לכידת חולדות בעליית גג בהוד השרון

בהוד השרון ניתן למצוא שכונות הכוללות בתים פרטיים ולכן ניתן למצוא לפעמים חולדות בעליית הגג. מציאת חולדות בעליית הגג מחייבת הזמנת לוכד חולדות בהוד השרון. לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יאתר את המקום של החולדה ולאחר מכן יציב מלכודת קפיץ אשר תגרום למות החולדה תוך כמה שניות.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בהוד השרון

מחיר לכידת חולדות בהוד השרון נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה של הזמנת שירות בעיר עומד על 30 דקות בממוצע.

הלוכד יציב מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה, בסיום הלכידה יספק הלוכד תעודת אחריות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום