לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בראשון לציון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בראשון לציון

זקוקים להדברת מזיקים לבית, לגינה או לעסק? מחפשים חברת הדברה מקצועית המספקת את כל סוגי הדברות המזיקים? אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא שירותי הדברה בראשון לציון לכל סוגי המזיקים. אנו מספקים גם לכידות והדברות מכרסמים. השירות שלנו מבוצע על ידי מדבירים מנוסים בעלי רישיון תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה והם יבצעו את עבודתם בצורה יסודית ועל הצד הטוב ביותר. הזמינו עכשיו שירות הדברה בראשון לציון דרך פסט-קונטרול.

העיר ראשון לציון נחשבת לאחת הערים הגדולות ביותר בישראל. המשמעות היא כי יש לא מעט אנשים המתגוררים ועובדים בעיר. על מנת להימנע מאי נוחות בשל הופעת מזיקים שונים כמו נמלים או תיקנים, יש חשיבות רבה להזמין הדברה בראשון לציון על מנת לוודא כי המזיקים לא יטרידו אתכם.

מחפשים הדברה בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון
כולל אחריות בכתב בסיום ההדברה
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים הוגנים ונוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בראשון לציון להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בראשון לציון

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בראשון לציון

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא את כל שירותי ההדברה בכל מקום, בין היתר גם שירות הדברה בראשון לציון , אנחנו פועלים בראשון לציון כבר מעל 15 שנים, לאורך שנות פעילותינו ביצענו מגוון רחב של שירותי הדברה עבור תושבי העיר, מהדברות מזיקים ועד לכידות נחשים.
לפניכם טבלה עם חלק מפעולות ההדברה שביצענו בראשון לציון לאחרונה ועלויות השירותים השונים:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בראשון לציון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברת ג'וקים בדירת 4 חדרים בראשון לציוןההדברה בוצעה על ידי ריסוס חומר מיוחד נגד ג'וקים בשטח הדירה ובמיוחד בפינות הדירה.350 ₪
פינוי פגר חתול מעסק בראשון לציוןהמדביר ביצע פינוי פגר חתול, לאחר מכן ביצע ניקוי וחיטוי במקום.500 ₪
הרחקת יונים בבניין דירות בראשון לציוןהרחקת היונים בוצעה על ידי התקנת רשת מסוג מונופילמנט במסתור הכביסה של הבניין, השירות כלל ניקוי וחיטוי של המסתור.1,500 ₪
לכידת עכבר בבית פרטי בראשון לציוןלוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות במקום, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר בחצר הבית.550 ₪
הדברה נגד פרעושים בבית פרטי בראשון לציוןהדברת הפרעושים בוצעה על ידי ריסוס הבית, החצר ומלונת הכלב בחומר נגד פרעושים.500 ₪
הדברת דג הכסף בדירת 5 חדרים בראשון לציוןההדברה בוצעה על ידי ריסוס הדירה, הכניסות אליה ופינות הבית בחומר נגד דגי כסף.400 ₪

מה חשוב לדעת בבחירת חברת הדברה בראשון לציון?

ראשון לציון כוללת לא מעט בתים ומבני עסקים בהם ניתן למצוא מעת לעת מזיקים שונים כמו חולדות, נמלים או תיקנים ועוד. אם הבחנתם במזיקים השונים קיימת חשיבות עליונה לבצע הדברה בראשון לציון. על מה כדאי לתת את בעת בחירת חברת הדברה- הנה מספר נקודות חשובות: 

פתרון קבוע: בבואכם להזמין חברת הדברה בעיר ראשון לציון עליכם לדאוג כי החברה מעניקה לכם פתרון קבוע לבעיית המזיקים, כלומר עושה שימוש בחומרי הדברה אשר יחזיקו מעמד לאורך תקופה ארוכה. 

קבלת הסבר מקיף: זאת ועוד, חשוב ביותר לקבל הסבר מקיף על הליך ההדברה מטעם החברה. חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תדאג להסביר לכם בדיוק מה מתרחש על מנת שתהיו עם היד על הדופק. 

תחזוקה שוטפת: חברת הדברה  מקצועית תדאג להסביר לכם כיצד יש לדאוג לתחזוקה שוטפת של הבית על מנת להימנע מהופעה של מזיקים שונים. על ידי קבלת ההסבר תהיה לכם האפשרות לצמצם את הופעת המזיקים בבית.

הדברה לבתי עסק בראשון לציון

בעיר ראשון לציון ישנם בתי עסק רבים אשר זקוקים לביצוע הדברה בראשון לציון על ידי חברה מקצועית. בעת בחירת חברת הדברה לבית עסק חשוב ביותר להקפיד על הפעולות הבאות: 

צוות איכותי: בבואכם לבחור חברת הדברה בעיר ראשון לציון, חשוב ביותר לבחור חברה בעלת צוות איכותי אשר לו שנות ניסיון רבות בהדברת מזיקים שונים. 

רישיון מטעם משרד הבריאות:  חברת הדברה מקצועית תקפיד לעבוד ברישיון מטעם משרד הבריאות. העבודה עם רישיון בתוקף תאפשר לכם לדעת כי בחרתם את החברה המקצועית ביותר. 

אבחון מקצועי בשטח: נוסף על זאת, חברת הדברה מקצועית תדאג לבצע אבחון מקיף של השטח על מנת לדעת כיצד למגר את ההופעה של המזיקים השונים ולאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים ללא מזיקים. 

דגש על מקומות של הצטברות פסולת: חברת הדברה מקצועית תדאג לשים דגש על מקומות של הצטברות פסולת על מנת למנוע מהמזיקים להשתלט על האזור. 

בחינת שיטות הדברה שונות: נוסף על כך, חברת הדברה מקצועית תדאג לעדכן אתכם בנוגע לשיטות הדברה שונות. ישנן מגוון רחב של שיטות הדברה כמו למשל הדברה ירוקה במסגרתה נעשה שימוש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה או הדברה כימית במסגרתה נעשה שימוש בחומרים כימיים הנחשבים מסוכנים לסביבה ויש לצאת מהבית לכמה זמן במסגרת ההדברה.

מחירון הדברה בראשון לציון

מחירון הדברה בראשון לציון אינו קבוע אלא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. נציין כעת את הפרמטרים השונים לפיהם נקבע המחיר: 

בהתאם לסוג המזיק: אם כן, מחיר ההדברה נקבע בהתאם לסוג המזיק. כך לדוגמא הדברת תיקנים אינה זהה במחיר להדברת נמלים ועוד. 

בהתאם למבנה: נוסף על כך, יש להביא בחשבון את המבנה בו מתבצעת ההדברה- האם מדובר במבנה גדול או שמא מדובר במבנה קטן. בהתאם למבנה יהיה ניתן לגבות את התשלום. 

השוואת מחירים: במסגרת בחירת חברת הדברה חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים על מנת לבחון את המחירים של החברות השונות ולקבל החלטה בהתאם. ככל שתבצעו השוואת מחירים, כך תדעו מהם המחירים המקובלים בשוק ותקבלו החלטה בהתאם.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בראשון לציון

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר הדברה נקבע בעיקר לפי סוג ההדברה, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום