לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בתל אביב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בתל אביב

נמאס לכם ממזיקים שהג'וקים שמסתובבים בבית ובחצר? רוצים להיפטר מהעכברים בסביבתכם? תושבי תל אביב, פסט-קונטרול מספקת מגוון שירותי הדברה בתל אביב על ידי מדבירים מקצועיים מהשורה הראשונה בתחום ההדברה שידאגו להיפטר מכל בעיית מזיקים בבית או בעסק שלכם ולספק לכם אחריות בכתב בסיום כל הדברה. אז הזמינו עכשיו שירותי הדברה בתל אביב דרך פסט-קונטרול.

גרים בתל אביב וצריכים לבצע הדברה בתל אביב? ביצוע פעולת הדברה נועדה על מנת למנוע הופעה של מזיקים שונים כמו למשל נמלים או תיקנים או מזיקים אחרים. הזמנת חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תאפשר לכם לדעת כי ההדברה תבוצע על ידי חברה מקצועית ולה ניסיון רב בתחום.

זקוקים להדברה בתל אביב? הגעתם למקום הנכון
אחריות בכתב בסיום כל הדברה
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים והוגנים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בתל אביב להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בתל אביב

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בתל אביב

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא את כל סוגי ההדברות והלכידות הקיימות בשוק ההדברה והן מסופקות גם בתל אביב, המדבירים שלנו פועלים בתל אביב כבר למעלה מ-15 שנה ומתמחים בפעולות ההדברה הנפוצות בתל אביב כמו: לכידת עכברים וחולדות, הדברה נגד ג'וקים ועוד, כך שתוכלו להסיר דאגה מלבכם בכל הקשור לבעיות מזיקים.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות ההדברה שביצענו לאחרונה בתל אביב ומחיריהן:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בתל אביב:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירת 3 חדרים בתל אביבלוכד העכברים הגיע לדירה במהירות ביצע סריקה קצרה בדירה, איתר את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותו.450 ₪
הדברת תיקנים בבניין משרדים בתל אביבההדברה בוצעה על פני קומה אחת בבניין וכללה שימוש בחומר הדברה מיוחד נגד תיקנים.650 ₪
הדברה ירוקה נגד פרעושים בדירת 3 חדרים בתל אביבההדברה בוצעה על ידי ריסוס חומר ירוק נגד פרעושים המכיל פירוטראידים בכל שטח הדירה.400 ₪
ריסוס אורגני נגד ג'וקים בדירה בתל אביבריסוס חומר אורגני נגד ג'וקים בדירת 3 חדרים בתל אביב, החומר רוסס בכל חלקי הבית בדגש על פינות הבית.350 ₪
הרחקת יונים בבניין דירות בתל אביבהרחקת היונים בוצעה על ידי התקנת רשת מונופילמנט מתקדמת במסתור הכביסה של הבניין, לאחר מכן גם ביצענו ניקוי וחיטוי במקום.1,400 ₪
הדברת מעופפים בבית מלון בתל אביבההדברה בוצעה על ידי ריסוס לובי המלון, חדר האוכל וכניסותיו בחומר מיוחד המרחיק את המעופפים.700 ₪

מתי חשוב לבצע הדברה?

ביצוע הדברה בתל אביב נעשית במטרה לחסל את המזיקים השונים. בעונת האביב המזיקים השונים מתחילים לצאת החוצה ולכן חשוב ביותר להיערך בהתאם ולבצע הדברה. ביצוע הדברה בחודשים יוני- אוגוסט לא תפתור עבורכם את הבעיה אלא רק תוביל להיווצרות בעיה גדולה יותר. רגע לפני ההדברה, כדאי להיערך לכמה דברים חשובים: 

התאמת הריסוס בהתאם לסוג המזיק: חשוב ביותר להתאים את ההדברה בהתאם לסוג המזיק. כך לדוגמה הדברת נמלים מחייבת שימוש בסוג ריסוס אחר בהשוואה להדברת תיקנים. 

נזקים של מזיקים: יתרה מזאת, חשוב ביותר לדעת כי המזיקים השונים יכולים לגרום נזקים שונים כך למשל אלרגיות, הדבקה או עקיצות ולכן חשוב ביותר לבצע הדברה איכותית.

מה כוללת הדברה עצמית?

כיום ישנם חומרי הדברה שונים המוצעים למכירה בחנויות שונות על מנת לאפשר לאנשים לרכוש מוצרי הדברה לצורך ביצוע הדברה בתל אביב. רגע לפני ביצוע הדברה עצמית יש לבצע מספר פעולות: 

זיהוי סוג המזיק: ראשית כל חשוב ביותר לזהות את סוג המזיק. האם מדובר בנמלים או תיקנים. חשוב ביותר לרכוש את הריסוס בהתאם לסוג המזיק על מנת לראות תוצאות טובות. 

איתור הקן: נוסף על זאת חשוב ביותר לאתר את הקן במידה ומדובר בנמלים. 

הרחקה של ילדים קטנים: אם יש לכם ילדים קטנים בבית, חשוב ביותר להרחיק אותם מהאזור של ההדברה על מנת לא לאפשר להם לשאוף את החומרים של ההדברה. בין אם מדובר על הדברה כימית או הדברה ירוקה, מדובר בחומרים שלא כדאי להיחשף אליהם וחשוב ביותר להיעזר. אמנם הדברה ירוקה כוללת חומרים המופקים מתמציות של צמחים אבל עדיין יש לנקוט במשנה של זהירות. 

הרחקה של בעלי חיים: גם אם יש לכם בעלי חיים בבית, חשוב ביותר להרחיקם מהאזור. 

הנחת רשת על פתחי ניקוז: על מנת להימנע מהופעה של תיקנים בבית, אפשר להניח רשת על פתחי הניקוז. כמו כן חשוב ביותר לפנות את האשפה לעתים קרובות. 

סתימת חורים: לצורך מניעה של עכברים או חולדות, חשוב ביותר לבצע סתימה של חורים או חריצים. במידה ומכרסמים חודרים לבית, ניתן לעשות שימוש ברעל. 

שימוש במלכודות זבובים: על מנת להימנע מהופעה של זבובים בבית, כדאי לעשות שימוש במלכודות זבובים. 

הקפדה על היגיינה: נוסף על זאת, חשוב ביותר להקפיד על היגיינה טובה בבית. אם אתם רוצים להיפטר מהפשפשים, הרי ניתן לעשות שימוש בתכשירי הדברה ביתיים.

מתי כדאי להזמין הדברה מקצועית בתל אביב?

ישנם מקרים בהם אין לנו את היכולת להשתלט על המזיקים השונים, ולכן חשוב ביותר להזמין שירות של הדברה בתל אביב. שירות זה יכלול הגעה של חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום.  כדאי להזמין הדברה מקצועית במקרים הבאים: 

ריסוס בצורה נרחבת בבית: על מנת להימנע מהופעה של תיקנים בבית, חשוב ביותר לבצע ריסוס בצורה מקיפה במקומות שונים בבית. רק חברת הדברה מקצועית תהיה מוסמכת לכך. 

איטום דרכי גישה של מכרסמים: יתרה מזאת, חברת הדברה מקצועית תדאג לאיטום דרכי גישה של מכרסמים. חברת הדברה מקצועית תעקוב אחר הבעיה עד לפתרון. 

הדברה באיוד: אם אתם סובלים מבעיה של תולעי עץ וכתוצאה מכך לריהוט נגרם נזק, הרי חשוב ביותר להזמין חברת הדברה מקצועית. 

הנחת פיתיונות: על מנת לבצע הדברה של נמלים בבית, מדביר מקצועי יניח פיתיונות על מנת לבצע את ההדברה בצורה איכותית.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בתל אביב

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של לוכד עכברים מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר הדברה נקבע בעיקר לפי סוג ההדברה, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום.

אנו מספקים את שירותינו בתל אביב כבר למעלה מ-15 שנה, במהלך תקופת פעילותינו בעיר סייענו פעמים רבות ללקוחותינו להיפטר מבעיות המזיקים בסביבתם.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום