לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בירושלים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בירושלים

תושבי ירושלים, נתקלתם בעכבר מטייל לכם בבית או בעסק? נמאס לכם ממכרסמים שמתרוצצים בסביבתכם? זה הזמן להזמין לוכד עכברים בירושלים המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית. אנו בפסט-קונטרול מספקי שירותי לוכד עכברים בעיר ירושלים מסביב לשעון עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר כך שאין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בירושלים דרך פסט-קונטרול.

עכברים נחשבים למזיקים המהווים מטרד רב עבור אנשים הנתקלים בהם. עכברים מעבירים שורה של מחלות כמו למשל כלבת או או מחלות אחרות ומעוררים חשש גדול. יתרה מזאת, עכברים נכנסים למקומות שונים בבית כמו ארונות חשמל ופוגעים באיכות החיים. בדיוק בשל כך, חשוב ביותר להזעיק שירות של לוכד עכברים בירושלים.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בירושלים? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בירושלים ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בירושלים

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בירושלים שביצענו לאחרונה

שירות לוכד עכברים בירושלים הוא שירות שכיח בקרב תושבי ירושלים, עקב צפיפות העיר והתפתחותה התמידית ישנם הרבה היתקלויות בעכברים, לכן חשוב לסמוך על חברת הדברה המספקת שירותי לוכד עכברים בירושלים שידאג להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק, אנו בפסט-קונטרול פועלים בירושלים כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות בעיר.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו בעיר ומחיריהן:

פעולות לכידת עכברים בירושלים שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במחסן פרטי בירושליםהעכבר היה נכנס דרך מחילה קטנה למחסן, לוכד העכברים לכד את העכבר במהירות ואטם את המחילה על מנת למנוע כניסת עכברים נוספים.600 ₪
לכידת עכבר במסעדה בירושליםלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בדירה בירושליםלוכד העכברים הגיע למקום במהירות וביצע סריקה קצרה שאחריה לכד את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון.450 ₪
לכידת עכבר בבית פרטי בירושליםלוכד העכברים ביצע סריקות בבית על מנת לאתר את העכבר, בסופו של דבר הצליח הלוכד לאתר וללכוד אותו והציב גם מלכודות נוספות במקומות אסטרטגיים בשטח הבית.500 ₪

לכידת עכברים באמצעות רעל

לוכד עכברים בירושלים מתבצע באמצעות מספר שיטות כאשר אחת השיטות היא שימוש ברעל.  הלוכד יעשה שימוש ברעל על מנת להיפטר מהעכברים. פיזור רעל נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר להרחקת עכברים, אף יש להביא בחשבון כי מדובר בחומרים מסוכנים לבני אדם וחיות מחמד אחרות. 

הרעל בו נעשה שימוש כולל מספר צורות: 

פיתיון נוזלי בצבע כחול: מדובר בפתרון אשר מיועד למקומות סגורים בהם לא קיימת גישה לבני אדם ובעלי חיים. 

פיתיון מוצק: נוסף על כך, ניתן למצוא גם פיתיון מוצק אשר עשוי לבוא בצורות שונות כמו למשל גרגירים. 

הנחת הרעל תתבצע אך ורק על ידי לוכד מקצועי אשר רכש השכלה בתחום וביכולתו לבחור את הרעל המתאים ביותר במטרה ללכוד את העכבר בלי לגרום נזק לאנשים או בעלי חיים.

הדברה ירוקה לצורך לכידת עכברים

בשנים האחרונות אנו עדים למגוון שיטות לכידה של עכברים, כאשר אחת השיטות נחשבת לשיטה הומנית במיוחד במסגרתה לא נעשית פגיעה בעכבר אלא רק רעשים הגורמים אי נוחות ומטרד רב. 

דרך נוספת לבצע הדברה היא באמצעות הדברה ירוקה אשר במסגרתה נעשה שימוש במכשור אלקטרוני. לוכד עכברים בירושלים יעשה שימוש במכשור אלקטרוני לצורך הלכידה. לוכד עכברים מיומן יבחר לעשות שימוש במכשור אלקטרוני על מנת לבצע את הלכידה ביעילות רבה. 

לא מפריעים לבני אדם: מדובר במכשור אשר מטרתו להבריח את המזיקים השונים באמצעות שליחה של גלי קול שאינם גורמים לתחושה נוחה בקרב העכברים והם מחפשים מקום אחר להימלט אליו.  אין צורך לדאוג, לא מדובר במכשירים אשר גורמים נזק לבני אדם אלא רק למזיקים שונים ולכן אין לחשוש מפני אמצעי זה כי אין נזק לבני אדם או לחיות באזור. 

לא גורם לנזק לעכברים: מדובר באפשרות נוחה יותר ללכוד את העכבר ללא שימוש במלכודת אשר עשויה לגרום נזק לעכבר. אין ספק כי בהשוואה לשיטות האחרות, אין מדובר על שיטה הגורמת לשורה של נזקים לעכברים אלא רק מהווה עבורם מטרד וכתוצאה מכך הם עוזבים את המקום.

מה חשוב לדעת בעת הזמנת לוכד עכברים בירושלים?

בעת הזמנה של לוכד עכברים בירושלים חשוב ביותר לוודא מספר פרטים: 

רישיון: בעת ההזמנה של לוכד עכברים, עליכם לוודא כי הוא יציג בפניכם רישיון עבודה. ללא רישיון עבודה לא תהיה אפשרות לשכור את השירות שלו ולכן חשוב ביותר לוודא כי לפניכם עומד איש מקצוע בעל רישיון. 

הדרכה: נוסף על זאת, על הלוכד להסביר לכם מה לעשות לאחר הלכידה של העכבר- מאילו מקומות יש להתרחק והאם יש לנהל מעקב אחרי העכברים במטרה לבדוק את רמת הנגיעות. 

אחריות: במסגרת עבודתו, לוכד עכברים יעניק אחריות על ביצוע העבודה. כאשר תוענק לכם אחריות תהיה לכם אפשרות לדעת כי יש לכם למי לפנות במידה ויהי צורך לבצע לכידה נוספת בשל רמת נגיעות גבוהה. 

המלצות מטעם לקוחות קודמים: נוסף על כך, חשוב ביותר לבקש המלצות של לקוחות קודמים עבור לוכד עכברים בעיר ירושלים. כאשר יהיו לכם המלצות על ידי לקוחות קודמים תדעו כי בחרתם את איש המקצוע הנכון ביותר לביצוע העבודה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בירושלים

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת עכברים נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום