לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בראש העין

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בראש העין

מחפשים חברת הדברה שתספק לכם הדברת מזיקים מקצועית לבית ולעסק? זקוקים להדברה ירוקה? הגעתם למקום הנכון. בפסט-קונטרול תוכלו למצוא את כל סוגי ההדברות לכל סוגי המזיקים. המדבירים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים בעלי רישיון תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה ומוסמכים לבצע את כל הפעולות הכרוכות בהדברה. הזמינו עכשיו שירותי הדברה בראש העין דרך פסט-קונטרול.

חשוב ביותר לבצע הדברה בראש העין- בין אם מדובר על הבית הפרטי שלכם או בית העסק. חברת הדברה מקצועית תעסיק צוות מדבירים מומחים אשר ידאגו לביצוע הדברה ברמה המקצועית תוך שימוש בחומרי הדברה מורשים מטעם המשרד להגנת הסביבה.

מחפשים הדברה בראש העין? זה המקום בשבילכם
אחריות בכתב הניתנת בסיום ההדברה
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות תמידית
מחירים נוחים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בראש העין להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בראש העין

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בראש העין

אנחנו בפסט-קונטרול  מספקים את כל שירותי ההדברה הקיימים כיום בפריסה ארצית, אחד ממוקדי השירותים שלנו הוא ראש העין. בראש העין אנחנו פועלים לספק שירותי הדברה כבר זמן רב, במהלך שנות פעילותינו בעיר ביצענו פעולות הדברה רבות נגד מגוון סוגי מזיקים למגוון סוגי לקוחות.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות ההדברה שביצענו בראש העין ומחיר כל שירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בראש העין:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בדירת 3 חדרים בראש העיןלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד הרהיטים בסלון ולכד אותה.500 ₪
ריסוס נגד נמלים בעסק בראש העיןהריסוס בוצע על ידי שימוש בחומר נגד נמלים בשטח המסעדה ובכניסות למסעדה.350 ₪
הדברת נדלים בבית פרטי בראש העיןההדברה בוצעה על ידי ריסוס חומר קוטל נדלים בשטח הבית ובמעטפת הבית.400 ₪
הדברת מזיקים ירוקה בדירה בראש העיןהלקוח הזמין הדברת מזיקים לפני הכניסה לדירה החדשה, ההדברה בוצעה על ידי שימוש בחומר הדברה ירוק ללא ריח נגד מזיקים בכל שטח הדירה.350 ₪
הרחקת יונים ממרפסת שמש בראש העיןהרחקת היונים בוצעה על ידי התקנת דוקרנים על מעקה המרפסת על מנת למנוע את קינון היונים.1,100 ₪
הדברת פשפש המיטה בדירת 3 חדרים בראש העיןההדברה בוצעה על ידי שימוש בקיטור חום וריסוס חומר הדברה נגד פשפשים בשטח הבית.3,500 ₪

כמה זמן אורכת הדברת תיקנים?

הבחנתם בתיקנים בבית? ניתן למצוא כיום מספר סוגים שונים תיקנים: 

1. התיקן האמריקאי ( התיקן האמריקאי גדול ומגיע מהביוב לבתים) 

2. התיקן הגרמני ( נחשב קטן יותר ומגיע לבית דרך אריזות שונות וניתן למצוא אותו באזור המטבח). 

אם הבחנתם בתיקנים בבית  ואתם חוששים ורוצים להיפטר מהם חשוב ביותר להזמין שירותי הדברה בראש העין. לשאלה כמה אורכת הדברת תיקנים התשובה תלויה במספר גורמים: 

הדברה מקצועית: הדברה מקצועית אורכת כמה דקות ולאחר מכן אתם יכולים לשוב לשגרה שלכם וליהנות מבית ללא מזיקים. הדברה על ידי חברת הדברה מקצועית תאפשר לכם להיות רגועים. 

חומרים ידידותיים לסביבה: אם בעבר מדבירים נהגו לבצע הדברה כימית תוך שימוש בחומרים הכוללים כמות גבוה של רעל, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות שימוש בהדברה ירוקה- שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה המאפשרים חזרה מהירה לבית. 

פתיחה של חלונות: לאחר ביצוע הדברה של תיקנים בבית, חשוב ביותר לחזור הביתה ולפתוח את החלונות על מנת שההדברה תהיה אפקטיבית ותוכלו לחיות חיים ללא מזיקים.

אחריות על הדברה מקצועית

אם הבחנתם במזיקים כדוגמת תיקנים או נמלים, חשוב ביותר לא לגלות שאננות ולהזמין חברת הדברה  בראש העין. חשוב ביותר לא להתבייש לבקש מחברת ההדברה אחריות על העבודה. 

אחריות על שנה שלמה:  כאשר ההדברה נעשית רגע אחרי חג הפסח לפני האביב, אתם יכולים לקבל תמורה מלאה לכסף כי ההדברה מחזיקה מעמד לאורך שנה שלמה. 

מסמך הכולל פירוט של חומרים: במסגרת האחריות על ההדברה חשוב ביותר לבקש מהחברה פירוט על החומרים השונים בהם נעשו שימוש. כך תהיה לכם האפשרות לדעת באילו חומרים חברת ההדברה עשתה שימוש. שימו לב, כאשר המדביר לא מעניק לכם מסמך הכולל פירוט על חומרי ההדברה לא תהיה לכם אפשרות לדעת באילו חומרים נעשה שימוש ולא תהיה לכם אפשרות לדעת מה יקרה במידה של הרעלה. אף אחד לא רוצה להיות במצב הזה, אבל חשוב יותר להיות עם היד על הדופק.

הדברת מסעדות בראש העין

ברחבי ראש העין ישנן מסעדות רבות. כל בעל מסעדה אשר רוצה לשמור על ההיגיינה של קהל הלקוחות שלו צריך לבצע הדברה בראש העין. על מנת שהלקוחות יגיעו למסעדה וירגישו בה בנוח חשוב ביותר לבצע הדברה. 

ביצוע ההדברה כולל מספר שלבים: 

הכנה לקראת ההדברה: כאשר מדובר על הדברה במסעדות בראש העין חשוב ביותר להכין את המקום לקראת ההדברה. במסגרת ההכנות חשוב ביותר לפנות חפצים שונים ולהרים את הריהוט על מנת לבצע את ההדברה בצורה טובה ביותר. 

סגירת המסעדה לצורך הדברה: במקרה של שימוש בחומרים מסוכנים לצורך הדברת עכברים או הדברת חולדות, חשוב ביותר לסגור את המקום על מנת שיהיה ניתן לעשות שימוש בחומרים מסוכנים הכוללים רעל. כך לא תהיה סכנה של חשיפה לחומרים רעילים. 

שיחה מקדימה עם החברה: על מנת שיהיה לכם שקט נפשי בתור בעלי מסעדה, חשוב ביותר לדעת מי החברה אשר אתם מזמינים לצורך ביצוע הדברה.  שיחה מקדימה עם החברה תאפשר לכם לדעת בדיוק מי האנשים העומדים מאחורי החברה. כדאי לברר כמה שיותר פרטים על החברה ואף לשאול לקוחות קודמים האם הם ממליצים על השירות של החברה וכן להקפיד ולשאול את המדבירים כמה שיותר שאלות.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בראש העין

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים את כל שירותי ההדברה הקיימים כיום, מהדברת מזיקים ירוקה ועד לכידת נחשים.

הדברה ירוקה זו הדברה שנעשה בה שימוש בחומרי הדברה ירוקים ללא ריח המופקים מצמחים ומכילים פירוטראידים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום