לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בחולון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בחולון

עכברים בביתכם זה מצב הדורש טיפול של מומחים בלכידת או הדברת מכרסמים. אם ראיתם סימנים לעכברים בבית שלכם התתקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים מקצועי בחולון מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע במהרה לכל קריאה 24/7 וגם בלילה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בחולון. הזמינו עכשיו והתהנו מהצעת מחיר מיוחדת ומשתלמת. 

יש לכם חשש כי מדובר בעכברים בדירה? לוכד עכברים בחולון הינו איש המקצוע המתאים ביותר לאיתור העכברים ויהיה ביכולתו לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר באמצעות אמצעי לכידה אפקטיבי על מנת ללכוד את העכברים במהירות. לוכד עכברים יציע את השירות המקיף ביותר ויעשה שימוש רק במלכודות איכותיות.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בחולון? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בחולון ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בחולון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בחולון שביצענו לאחרונה

חברת פסט קונטרול מספקת שירותים רבים לתושבי הארץ ובנוסף גם שירות לוכד עכברים בחולון. לוכד נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. אנו מגיעים לכל אחבי העיר עם צוות מדבירים מקצועי ומוסמך המכיר את סביבת חולון, המרכז ואת המזיקים השונים המגיחים בכל עונה. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים בחולון מטעם חברת פסט קונטרול הכוללת אופן ביצוע הלכידה ומחירה.

פעולות לכידת עכברים שביצענו בחולון לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבית דירות בחולוןדווח לנו על עכבר שמסתובב בחדר המדרגות של בית דירות בחולון, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר בקומת הגג500 ₪
לכידת עכבר במסעדה בחולוןלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכברים במחסן עסק בחולוןלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה בשטח המחסן.600 ₪

איך לוכד עכברים מבצע את הלכידה?

לוכד עכברים בחולון מבצע את הלכידה תוך בחירת המלכודת הטובה והאפקטיבית ביותר. עכברים נוטים להסתתר במקומות שונים כמו למשל ארונות המטבח, עליית גג ומחסנים ואפילו מאחורי מכונת הכביסה.

בחינת מקומות המסתור של העכברים: לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך הצבת המלכודות במקומות המסתור של העכברים.

הצבת מלכודת מתאימה ללכידת עכברים: לוכד עכברים מקצועי יבחר להציב את המלכודת המתאימה ביותר. ישנן מלכודות שונות כמו מלכודת קפיץ אשר באמצעותה העכבר מוצא את מותו תוך מספר דקות. לעומת זאת, ישנה גם מלכודת חשמלית הגורמת למות העכבר בצורה מיידית. בהשוואה למלכודות הנ"ל, ניתן גם למצוא מלכודת כלוב אשר נחשבת הומנית יותר.

כמה עולה להזמין לוכד עכברים בחולון?

יש לכם עכבר בבית ואתם צריכים להזמין לוכד עכברים בחולון? עלות השירות אינה קבועה אלא המחיר נקבע בהתאם לבחירת המלכודת וכן בהתאם לשטח הלכידה.

לכידת עכברים במסעדה: במידה ואתם בעלים של מסעדה וגיליתם עכברים במקום אין מדובר במחזה נעים במיוחד, הרי חשוב ביותר לבצע לכידה על ידי לוכד עכברים בחולון אשר יגבה עבור השירות 250 ומעלה בהתאם לרמת הנגיעות.

לכידת עכברים בחצר: לעומת זאת, אם אתם מתגוררים בבית פרטי בחולון ויש לכם עכברים בחצר, הרי הלכידה עשויה להגיע למחיר של 250 שח ומעלה.

לכידת עכברים בבית: עבור לכידת עכברים בבית תשלמו ללוכד 250 שח ומעלה בהתאם לרמת הנגיעות.

ישנם מקרים בהם לוכד העכברים ישקול לעשות שימוש ברעל, זאת במקרים בהם העכבר מצוי מחוץ לבית וניתן לעשות שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל במטרה ללכוד את העכבר. נדגיש כי בעת לכידת עכבר באמצעות תיבת האכלה עשויים להתגלות פגרים ולכן יש להשאיר את העבודה לידי לוכד עכברים מקצועי ולא לנסות ללכוד את העכבר בכוחות עצמכם. שימו לב, לכידה עצמית עשויה להסתיים במצב לא טוב בשל חוסר ידע להפעלת המלכודת.

לכידת עכברים בחלון של חדר ילדים

ישנם מקרים בהם תבחינו בעכברים במקומות שונים כמו למשל בחלון של חדר הילדים. בדיוק בשביל זה כדאי להזמין לוכד עכברים בחולון. אין ספק כי גילוי של עכברים בחדר ילדים עשוי להוביל ללחצים רבים ולכן יש חשיבות רבה להזמין גורם מקצועי לצורך הלכידה. כיצד מתבצעת הלכידה.

איתור מקום הימצאות של העכבר: לוכד עכברים מקצועי ידע לתפוס את העכבר מיד באמצעות אמצעי הלכידה המתאים ביותר במקרה בו מדובר על הימצאות עכבר בחלון של חדר ילדים.

איתור הסדק ממנו הגיעו העכברים: במסגרת עבודת הלכידה, על לוכד עכברים לאתר את הסדק ממנו הגיעו העכברים.

איטום הסדקים: בשלב הבא, לוכד העכברים ימליץ על איטום סדקים במטרה למנוע מצב של הימצאות עכברים בחדר ילדים.

הגעה מיידית: במסגרת עבודתו, לוכד עכברים מקצועי יהיה זמין עבורכם בכל שעות היממה, בין אם מדובר על שעות הבוקר או בין אם מדובר על שעות הלילה על מנת להעניק לכם שירות מקצועי מהמעלה הראשונה במסגרתו תזכו ללכידה מקצועית הכוללת בחירה מושכלת של אמצעי לכידה בהתאם למיקום, רמת נגיעות – לוכד עכברים מקצועי יביא בחשבון את הפרמטרים על מנת לבחור את המלכודת המתאימה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בחולון

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית וגם בחולון אנו מעסיקים את מיטב המומחים.

הלכידה של עכברים בדימונה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם או לחיות מחמד אלא מיועדים לגרום לאי נוחות למכרסמים ולהביא ללכידתם.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בחולון, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית העכברים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום