לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בהוד השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בהוד השרון

מחפשים חברת הדברה מקצועית שמספקת גם הדברות ירוקות? זקוקים להדברה לבית או לעסק כבר מהיום-להיום? ובכן, הגעתם למקום הנכון. אנחנו בפסט-קונטרול מספקים את כל סוגי ההדברה הקיימים בשוק ההדברה כיום. ההדברות מבוצעות על ידי מדבירים מנוסים ומוסמכים על ידי המשרד להגנת הסביבה. הזמינו עכשיו שירותי הדברה בהוד השרון דרך חברת פסט-קונטרול והיפטרו מהמזיקים בסביבתכם לאלתר.

מזיקים שונים עשויים לעורר חששות רבים ולהפוך את חיינו לחיים הכוללים חרדה וחשש מפני המפגש עימם. כאשר לא מדובר על מזיק בודד אלא על מזיקים רבים חשוב ביותר להזמין שירותי הדברה בהוד השרון. חברת הדברה מקצועית תדע לבצע את ההדברה בצורה מקצועית.

זקוקים להדברה בהוד השרון? זה המקום בשבילכם
כולל אחריות בכתב 
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים הוגנים ונוחים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בהוד השרון להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בהוד השרון

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בהוד השרון

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא באתר מגוון רחב של שירותי הדברה, מהדברת מזיקים ירוקה ועד לכידת עכברים ונחשים. את כל שירותינו אנו מספקים בכל רחבי הארץ, גם בהוד השרון. אנו מספקים שירותי הדברה בהוד השרון כבר למעלה מ-15 שנים, כשבמהלכן ביצענו אלפי פעולות הדברה בעיר וסייענו לתושבי העיר להיפטר מהמזיקים בבית ובעסק.
לפניכם טבלה הכוללת חלק מפעולות ההדברה שביצענו בהוד השרון בשנים האחרונות ועלות השירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בהוד השרון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הרחקת עטלפים מבית פרטי בהוד השרוןהרחקת העטלפים בוצעה על ידי התקנת מערכת אולטרה-סונית מיוחדת המרחיקה את העטלפים על ידי שיבוש מערכת הניווט שלהם באמצעות גלי קול.15,000 ₪
הדברת חפרפרת בחצר בית פרטי בהוד השרוןהדברת החפרפרת בוצעה על ידי הטמנת רעלים במחילות החפרפרת.450 ₪
לכידת עכבר בבית קפה בהוד השרוןהעכבר הסתתר באחת מפינות המטבח, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותו במהירות, לאחר מכן הציב מלכודות במקומות אסטרטגיים.650 ₪
הדברת חדקונית הדקל בעסק בהוד השרוןהדברת חדקונית הדקל בוצעה על ידי הגמעת 3 עצי דקל בעזרת חומר מיוחד נגד חדקונית הדקל.850 ₪
הרחקת יונים מגג רעפים בהוד השרוןהרחקת היונים התבצעה על ידי התקנת פסי דריכה חשמליים מסביב לגג.1,400 ₪
הדברת נמלים במסעדה בהוד השרוןההדברה בוצעה על ידי פיזור ג'לים במטבח המסעדה ופיזור פיתיונות גרגירים מסביב למסעדה.400 ₪

חשיבות של הדברת עכברים בהוד השרון

נתקלתם בעכבר בבית? חשוב ביותר לא לגלות שאננות ולהקפיד להיות עם היד על הדופק. אם גיליתם עכברים רבים בבית, זה כבר מיועד לעבודה של חברת הדברה בהוד השרון. למה כדאי להזמין הדברת עכברים – הנה כל התשובות: 

כרסום של חוטי חשמל: עכברים יכולים לכרסם חוטי חשמל בבית ולגרום לקריסה של תשתיות שונות בבית. 

העברת מחלות: יתרה מכך, עכברים יכולים להעביר מחלות שונות והדבר הטוב ביותר הוא להקדים תרופה למכה ולשכור את השירות של חברת הדברה מקצועית.

הכנת השטח לפני הדברה בהוד השרון

רגע לפני שהמדבירים מגיעים לצורך ביצוע הדברה בהוד השרון, קיימת חשיבות רבה להכין היטב את השטח. בשיחה המקדימה שלכם עם המדבירים, חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי אתם מקבלים הסבר מפורט לגבי הנעשה. הנה מספר הנחיות טרם ביצוע הדברה: 

איטום מוצרי מזון: רגע לפני ביצוע הדברה חשוב ביותר לבצע איטום של מוצרי המזון. 

איטום חפצים בבית: נוסף על מוצרי מזון, חשוב ביותר לבצע איטום של חפצים שונים בבית על מנת לאפשר ביצוע הדברה אפקטיבית. 

פינוי ארונות אמבטיה ומטבח: במסגרת ההכנות להדברה חשוב ביותר לדאוג לביצוע פינוי הארונות של האמבטיה והמטבח וכן להרחיק רהיטים מהקיר. ברוב המקרים הריסוס מתבצע במקומות הנ"ל. 

פינוי הבית לכמה שעות: גם כאשר מדובר על הדברה ירוקה או הדברה כימית, חשוב לצאת מהבית בזמן ההדברה. 

פינוי בעלי חיים מהבית: במידה ויש לכם בעלי חיים בבית, הרי רצוי להוציא אותם החוצה בשעת ההדברה על מנת לא להגיע למצב של הרעלה כתוצאה מחומרי ההדברה השונים. בין אם מדובר על כלב או או חתול, ההמלצה היא להוציא את בעלי החיים לזמן קצר ולהחזירם לאחר מכן. 

אמנם זה עשוי להיתפס בתור עבודה רבה, אבל ההמלצה היא כן לפנות לכך זמן.

איך תבחרו חברת הדברה מקצועית?

כיצד בוחרים חברת הדברה בהוד השרון? אין ספק כי קיימות חברות רבות, אבל מבין החברות השונות כדאי לבחור את החברה המתאימה ביותר. 

ניסיון עשיר: ברוב המקרים כדאי לבחור בחברת הדברה בעלת ניסיון עשיר בתחום. ככל שהחברה בעלת ניסיון רב יותר בתחום, כך חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק. 

המלצות:  כדאי להקשיב להמלצות של לקוחות קודמים או בני משפחה. ככל שתקשיבו לכמה שיותר המלצות, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את החברה הטובה ביותר. 

היתר: על המשרד להגנת הסביבה לתת היתרים לביצוע הדברה. המשרד להגנת הסביבה יעניק היתרים רק לחברה אשר עמדה בקריטריונים שונים. המשרד להגנת הסביבה מספר מספר היתרים: היתר קטילת חרקים, היתר איוד בלתי מוגבל, היתר איוד מוגבל, היתר קטילת מכרסמים. אחריות: רגע לאחר ההדברה, חשוב ביותר לוודא כי החברה מעניקה אחריות על ביצוע ההדברה. שימו לב, תקופת האחריות אינה זהה ומשתנה בהתאם לסוג המזיקים. 

סוג ההדברה: חברת הדברה מספקת שירותי הדברה שונים לרבות הדברה כימית או הדברה ירוקה. בשנים האחרונות ניתן לראות מעבר לחומרים ירוקים נטולי מרכיבים כימיים. 

בחינת השטח: רגע לפני ההדברה, על החברה להגיע ולבחון את השטח על מנת לראות כיצד לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בהוד השרון

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר הדברה נקבע בעיקר לפי סוג ההדברה, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום.

הדברה ירוקה זו הדברה שנעשה בה שימוש בחומרי הדברה ירוקים ללא ריח המופקים מצמחים ומכילים פירוטראידים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום