לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בבת ים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בבת ים

יש לכם חולדות בבית או בחצר ואתם חייבים להפטר מהן עכשיו? מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו שיכול להגיע אליכם? הזמינו לוכד חולדות בבת ים של חברת ההדברה המקצועית פסט-קונטרול. לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בעיר. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום בבת ים ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בבית או בחצר. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בבת ים.

חולדות מכרסמות חפצים שונים בבית, בין אם מדובר על מזון או בין אם מדובר על חוטי חשמל. אם אתם בטוחים שיש לכם חולדה בבית, הרי הזמנת לוכד חולדות בבת ים תאפשר לכם להיות בטוחים כי הוא יאתר את החולדה במהירות ויאפשר לכם לנשום לרווחה.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בבת ים? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בבת ים ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בבת ים

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בבת ים שביצענו לאחרונה

את שירותי ההדברה והלכידה שלנו וכמובן גם את שירותי לכידת העכברים וחולדות שלנו בעיר בת ים אנחנו מספקים כבר למעלה מעשור. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים גם שירותים אלו בפריסה ארצית. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בבת ים על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון של שנים בתחום. את המשימה ביצענו פעם אחר פעם בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו.
אנו מגישים בזאת טבלה המציגה חלק קטן ממגוון פעולות לכידת החולדות בבת ים שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה והעלות:

פעולות לכידת חולדות בבת ים שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בבית פרטי בבת יםלוכד החולדות הגיע במהירות לבית, איתר את החולדה בחדר המדרגות ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה באתר בנייה בבת יםלוכד החולדות הגיע לאתר ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק בבת יםבעל העסק הזמין לכידת חולדה ממחסן העסק, לוכד החולדות הגיע, לכד את החולדה ואטם גם את המחילה שלה.600 ₪

איך יודעים שיש חולדות בבית?

חוששים שיש לכם חולדות בבית, אבל לא ממש משוכנעים כי אכן כך? ישנם מספר סימנים המעידים על נוכחות של חולדות בבית.

כעת נפרט את הסימנים השונים:

גללי צואה: חולדות משאירות אחריהן גללי צואה. במרבית המקרים חולדות חוזרות לאותו מקום על מנת להטיל צואה ולכן אם הבחנתם בגללי צואה, הרי יש לכם חולדות בבית ויש צורך לקרוא לאיש מקצוע כמו לוכד חולדות בבת ים.

כרסום: במידה והבחנתם בסימני כרסום שונים על גבי חפצים, ייתכן ויש לכם חולדות בבית.  במקרה הזה, חשוב ביותר להזעיק לוכד חולדות מקצועי אשר יבצע את הלכידה במהירות האפשרית.

סימני שתן: במידה והבחנתם בסימני שתן נוסף על כך, הרי זה סימן שיש לכם חולדה בבית. 

במקרה של הימצאות חולדה בבית, חשוב ביותר לקרוא לאיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום אשר יזהה את הסימנים השונים ויאתר את מקום הימצאות החולדה במהירות רבה.

כיצד אפשר להיפטר מחולדות בבית?

יש לכם חולדות בבית ואתם מבקשים להיפטר מהם? אמנם ההמלצה היא לא לבצע את הלכידה לבד, אלא להזמין לוכד חולדות בבת ים, אבל ישנן דרכים שונות באמצעותן תוכלו ללכוד את החולדה:

הכנת מלכודת ביתית: באמצעות הכנת מלכודת ביתית ניתן ללכוד את החולדה. 

מלכודת קפיץ: מלכודת נוספת אשר מאפשרת לכם ללכוד את החולדה במהירות האפשרית. החולדה נלכדת במלכודת כאשר היא דורכת על הפס במטרה להגיע לפיתיון.

עם זאת, ההמלצה היא לא לנסות ללכוד את החולדה בכוחות עצמכם, אלא לחכות לשירות של לוכד חולדות מקצועי. רק לוכד חולדות מקצועי יהיה בעל ניסיון רב בתחום ויהיה ביכולתו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. לוכד חולדות מקצועי ידע להתאים את המלכודת למקום וכן ידע להציב מלכודת מתאימה בהתאם לרמת הנגיעות.

מה היתרונות של תיבת האכלה ללכידת חולדות?

בשל בניית הרכבת הקלה ניתן לראות חולדות רבות מסתובבות בחצרות הבתים בבת ים. אחת הדרכים ללכוד את החולדות בחצרות היא באמצעות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל וגורמות לחולדות למצוא את מותן תוך זמן קצר. במקרה בו חולדות מצויות בחוץ, הרי לוכד חולדות בבת ים יכול להניח תיבות האכלה הכוללות רעל וכך החולדות מוצאות את מותן תוך זמן קצר. רעל חודר לגופן וגורם למותן. 

לוכד בעל ניסיון רב בתחום: על מנת לעשות שימוש בתיבת האכלה חשוב ביותר לבחור לוכד חולדות מוסמך אשר לו ידע רב וניסיון בשימוש בתיבות האכלה על מנת לבצע את הלכידה בהצלחה. לוכד מקצועי ומוסמך יעשה שימוש ברעל המיועד ללכידת חולדות וידע לעדכן אתכם בכל הקשור לפעולת הלכידה על מנת שתדעו בדיוק מה מתרחש. 

ללא גרימת נזק לבני אדם ובעלי חיים: רק לוכד חולדות מוסמך ידע כיצד להניח את תיבות האכלה כולל הרעל בלי לגרום נזק לבני אדם ובעלי חיים. כאשר התיבות מונחות בחוץ הרחק מהישג ידם של אנשים ובעלי חיים, הרי אין כל חשש וניתן להיות בטוחים כי מדובר באמצעי לכידה בטוח ביותר. 

פינוי פגרים: במקרה של הימצאות פגרים, הרי לוכד חולדות מטעם חברת הדברה מקצועית יגיע למקום לצורך פינוי פגרים באמצעות אמצעים מתקדמים ויבצע את הפינוי במהירות רבה בלי להפריע לשגרת החיים שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בבת ים

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בבת ים, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום