לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בצפון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בצפון

מחפשים חברת הדברה מקצועית המספקת שירותי הדברה בצפון? אנחנו בפסט-קונטרול נספק את כל מה שאתם זקוקים לו בתחום ההדברה, אנו מבצעים את כל שירותי ההדברה בצפון ומגיעים לכל מקום עם אפשרות לקבוע הדברה כבר מהיום-להיום. ההדברות והלכידות שלנו מבוצעות על ידי אנשים מהשורה הראשונה בתחום תוך מתן שירות איכותי ומקצועי. הזמינו עכשיו הדברה בצפון דרך פסט-קונטרול.

במידה ויש לכם מזיקים בבית ,הרי חשוב ביותר לפנות לחברת הדברה בצפון. חברת הדברה מקצועית תדע לבצע את ההדברה בצורה טובה ומהירה. חברת הדברה מקצועית תדאג לבצע את ההדברה באמצעות שימוש בחומרי הדברה מתאימים אשר מותרים לשימוש לפי החוק.

זקוקים להדברה בצפון? הגעתם למקום הנכון
כל סוגי ההדברות במקום אחד
אחריות בכתב בסיום כל הדברה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בצפון להיפטר מהמזיקים בסביבתם.

הדברה בצפון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בצפון

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים מגוון רחב של שירותי הדברה בצפון הארץ, מהדברות מזיקים ירוקות עד ללכידת עכברים. אנו פועלים בצפון כבר למעלה מ-15 שנים, כשמהלך שנות פעילותינו באזור ביצענו אלפי פעולות הדברה שונות ומגוונות ודאגנו לספק את כל צרכי ההדברות של תושבי הצפון.
לפניכם טבלה המציגה חלק מאותן פעולות הדברה שביצענו בצפון הארץ בשנים האחרונות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בצפון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברה ירוקה נגד פרעושים בדירה בעפולהההדברה בוצעה בעזרת חומר מיוחד נגד פרעושים המופק מצמח החרצית ומכיל פירוטראידים.450 ₪
ריסוס אורגני נגד נמלים בעסק בחדרהריסוס חומר אורגני נגד נמלים בכל שטח העסק ובכניסות אליו, החומר נספג היטב בקרקע וקוטל את הנמלים.400 ₪
הרחקת יונים ממרפסת שמש בבניין בנהריההרחקת היונים בוצעה על ידי התקנת פסי דריכה חשמליים במרפסת השמש לאורך המעקה, פסי הדריכה מונעים מהיונים להתיישב באותו מקום.1,300 ₪
הדברת חפרפרת בחצר בית פרטי בכרמיאלההדברה בוצעה על ידי הטמנת חומר רעיל במחילות שבחצר הבית.400 ₪
פינוי פגר עכבר מכניסה לעסק בקרית אתאהמדביר הגיע למקום לפנות את העכבר שהיה במצב ריקבון מתקדם, לאחר הפינוי ביצע המדביר ניקוי וחיטוי במקום.500 ₪
לכידת נחש בגינת עסק בחיפהלוכד הנחשים הגיע לעסק ולכד את הנחש לאחר סריקה קצרה.500 ₪

ביצוע הדברה עצמית

ניתן לראות כי רבים כיום בוחרים לבצע הדברה עצמית ללא סיוע מטעם חברת הדברה. רבים רוכשים בחנויות השונות חומרי הדברה ומבצעים הדברה עצמית על מנת להיפטר מהמזיקים השונים. 

בשנים האחרונות ישנם חומרי הדברה רבים אשר אנשים בוחרים לעשות בהם שימוש לטובת הדברה. הדברה בצפון בצורה עצמית אינה מומלצת בשל הסיבות הבאות: 

שימוש בחומרים הכוללים רעל: בניגוד לחברת הדברה מקצועית אנשים שאינם מומחים בתחום יכולים לפזר חומרים הכוללים רעל בכמות גבוה במטרה להיפטר מהמזיקים השונים. 

מחלות: שימוש בכמות גדולה לא יוביל לתוצאות טובות ואף יגרום שורה ארוכה של נזקים כמו למשל מחלות של אנשים ובעלי החיים באזור. 

חוסר ניסיון: שימו לב, לכם בניגוד למדבירים אין את הניסיון הדרוש לביצוע הדברה. גם אם תבחרו לקנות חומרי הדברה לצורך הדברה עצמית, לא תיפתרו מהמזיקים השונים לאורך זמן אלא רק לטווח הקצר. מכאן, אם אתם רוצים לא לראות מזיקים לשנה שלמה לפחות, הרי חשוב ביותר לפנות לחברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום אשר תעשה שימוש בחומרי הדברה חזקים יותר.

מה התפקיד של חברת הדברה בצפון?

החלטתם לבצע הדברה באמצעות חברת הדברה בצפון? חברת ההדברה היא חברה מקצועית ולה תפקיד משמעותי וחשוב בעת ההדברה: 

מניעת גישה לרעל: חברת ההדברה תמנע את הגישה שלכם לרעל באמצעות מתן הוראות מפורשות. החברה תסביר לכם בדיוק כיצד יש לאחסן את הכלים במטבח וכיצד יש לדאוג לציוד אחר בבית על מנת למנוע חשיפה לרעלים. 

הסבר מפורט לגבי בעלי חיים: במידה ויש לכם בעלי חיים בבית ובכוונתכם לבצע הדברה כימית, הרי חשוב ביותר לקבל הנחיות מידי חברת הדברה מקצועית. החברה תדאג לצייד אתכם בכל הידע הדרוש באשר לבעלי חיים. 

השכלה בתחום: חברת הדברה היא חברה אשר צוות העובדים שלה רכש השכלה בתחום ועבר הן מבחנים עיוניים והן מבחנים מעשיים על מנת לבצע את עבודת ההדברה על הצד הטוב ביותר. המבחנים השונים חידדו את הידע של המדבירים והפכו אותם לבעלי ניסיון רב בתחום.

מה לעשות לאחר ביצוע הדברה בצפון?

לאחר ביצוע הדברה בצפון ישנן מספר פעולות אשר תדרשו לעשות על מנת לוודא כי ההדברה אפקטיבית: 

ההמלצה היא לצאת מהבית: לעתים יהיה צורך לעשות שימוש בהדברה כימית הכוללת רעלים לטובת הדברת תיקנים. לצורך כך, כדאי לצאת מהבית לכמה שעות. מדביר מקצועי יסביר לכם בדיוק כיצד יש לנהוג. מיד עם החזרה לבית יש לפתוח את החלונות ולדאוג לאוורור של המרחב. 

שטיפה של המרחבים בבית: נוסף על זאת, כדאי לבצע שטיפה של המרחבים בחדר באמצעות מים וסבון. יש לשאול את המדביר מתי בדיוק אפשר לבצע שטיפה בדירה על מנת לקבל תוצאה אפקטיבית. 

קבלת תעודת אחריות: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבקש מהמדביר תעודת אחריות על ביצוע ההדברה. קבלת אחריות על ההדברה תאפשר לכם לדעת כי יש לכם כתובת לפנות אליה במידת הצורך. 

מניעה: יתרה מכך, חשוב ביותר לבקש מהמדביר הנחיות לגבי מניעה של מזיקים- מה אפשר לעשות במידה ואתם עדיין מבחינים במזיקים בבית שלכם לאחר ביצוע ההדברה. פירוט לגבי חומרי ההדברה: זאת ועוד, על המדביר לתת לכם פירוט על חומרי ההדברה השונים.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בצפון

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אנו מספקים את כל שירותי ההדברה הקיימים בשוק ההדברה כיום ללא יוצא מן הכלל.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום