לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים באשקלון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים באשקלון

חייבים שירותיו של לוכד נחשים מקצועי ומיומן שיגיע אליכם לבית באשקלון וילכוד נחש? זה הזמן לקרוא ללוכד נחשים באשקלון, לוכד מוסמך ומנוסה המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית שיבצע כל לכידה על הצד הטוב ביותר. אצלנו בפסט-קונטרול אנו מספקים שירותי לוכד נחשים באשקלון בזמינות מסביב לשעון ובכל ימות השבוע, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות איכותי ומקצועי על ידי האמצעים המתקדמים ביותר בתחום. הזמינו עכשיו לוכד נחשים באשקלון.

הנחשים יוצאים ממקום המסתור שלהם בחודשי החורף וניתן לראותם במקומות שונים. כאשר הם מקיצים מתרדמת החורף שלהם הם מלאים בארס מסוכן ויש להיזהר. אם ראיתם נחש, הרי רק לוכד נחשים באשקלון יסייע לכם בלכידה מהירה ואיכותית. 

זקוקים לשירותי לוכד נחשים באשקלון בדחיפות? זה המקום 
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באשקלון ללכוד את הנחשים בבית או בעסק.לוכד נחשים באשקלון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים באשקלון שביצענו לאחרונה

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית בכלל ושירותי לכידות נחשים באשקלון ובסביבתה בפרט. אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בעיר הדרומית כבר למעלה מ-15 שנים, ביצענו מספר רב של לכידות עבור תושבי אשקלון ואנו דואגים להגעה מהירה לכל מקום ברחבי העיר בזמינות תמידית כל ימות השבוע.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
באשקלון שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ומחיר השירות:

פעולות לכידת נחשים באשקלון שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש בבית כנסת באשקלוןהגבאי דיווח לנו על נחש שנכנס לבית הכנסת שלו, הלוכד הגיע במהירות ולכד אותו ללא צורך בסריקות.400 ₪
לכידת נחש באולם חתונות באשקלוןדווח לנו על נחש שמסתובב באולם החתונות, לאחר שביצע סריקות במקום איתר הלוכד את הנחש במטבח האולם ולכד אותו. 600 ₪
לכידת נחש בחצר בית באשקלוןלוכד הנחשים הגיע למקום וביצע סריקה לאיתור הנחש, בסופו של דבר הצליח לאתר וללכוד את הנחש בחנייה של הבית.500 ₪

מה חשוב לעשות בעת מפגש עם נחש?

בעת מפגש עם נחש בבית, יש להזמין לוכד נחשים באשקלון. כאשר תזמינו לוכד נחשים מקצועי, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי הוא יבצע לכידה מקצועית ואיכותית תוך שימוש באמצעים מתאימים. 

עם זאת, רגע לפני הזמנתו, ישנם מספר דברים שאפשר לעשות:

חל איסור לתקוף את הנחש: שימו לב, חל איסור לתקוף את הנחש. רבים אינם יודעים, אבל הנחש אינו חש בטוח בסביבת בני האדם ולכן באמצעות ההכשה הוא מגן על עצמו ולכן חשוב ביותר לא לנסות ולתקוף אותו.

חשוב ביותר לא לברוח: ראיתם נחש? ההמלצה היא לא לברוח אלא להקפיד ולשמור על קשר עין עם הנחש. 

סיוע מטעם לוכד נחשים מקצועי: יתרה מכך, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד נחשים מקצועי ומוסמך לביצוע לכידה. לוכד נחשים מקצועי ידאג לבצע לכידה של נחש בלי לפגוע בו תוך שחרור הנחש בשטח פתוח.

למה יש להזמין לוכד נחשים מוסמך?

אם חשבתם כי הפעילות של לוכד נחשים באשקלון מצטיירת אך ורק כפעילות אמיצה, הרי טעיתם. לוכד נחשים מוסמך יהיה איש מקצוע אשר רכש השכלה ויש לו ניסיון רב בתחום על מנת לבצע את הפעולה וגם לא לפגוע בנחש. למה חשוב להזמין לוכד נחשים מוסמך?

הגנה על הנחש: שימו לב, בישראל הנחשים נחשבים לחיה מוגנת ולכן פגיעה בנחשים מהווה עבירה על החוק. לוכד נחשים מוסמך לא יפגע בנחש אלא יבצע את הלכידה ולאחר מכן ידאג לשחרור מתאים של הנחש. חל איסור להחזיק את הנחש למשך תקופה ארוכה ולכן לאחר הלכידה הלוכד ישחרר את הנחש לטבע.

שחרור בטבע בתיאום עם פקח השמורה: במסגרת שחרור הנחש בטבע,  לוכד הנחשים יבצע את התיאום מול פקח השמורה על מנת לשחרר את הנחש למקום מבטחים. 

אישור עבודה: יתרה מכך, לוכד מוסמך לא יהסס להציג בפניכם אישור עבודה בתוקף וכך תדעו כי מדובר בבעל מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום. האישור מהווה הוכחה לכך כי הוא עבר את כל הבחינות הדרושות מטעם המשרד להגנת הסביבה ויש ביכולתו לבצע את הלכידה.

 

המלצות על לוכד נחשים באשקלון

מחפשים לוכד נחשים באשקלון? יש חשיבות רבה לבצע מחקר מקיף על מנת לבחון את בעל המקצוע הטוב ביותר. בעיר אשקלון תמצאו לא מעט אנשי מקצוע אשר עומדים לרשותכם, אך על מנת לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר יש להביא בחשבון מספר נקודות:

ניסיון: חשוב ביותר לתת דגש על ניסיון ולכן כדאי לבקש המלצות על לוכד נחשים בעל ניסיון רב בתחום. לוכד נחשים בעל ניסיון יבצע את הלכידה בצורה טובה.

מקצועיות: יתרה מכך, לוכד נחשים מומלץ יבצע את פעולת הלכידה תוך הקפדה על מקצועיות רבה- הוא יעשה שימוש במכשיר בשם לוכדן על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר. 

מחיר: עוד פרמטר אשר יש לבחון במסגרת חיפוש המלצה על לוכד נחשים זה המחיר. לוכד נחשים יציע לכם מחיר לא גבוה ולא נמוך מדי בהתאם לפרמטרים שונים: 1. מיקום הנחש: האם הנחש נמצא במיקום קרוב ללכוד או שמא מדובר על מיקום רחוק. 2. זמן הלכידה: האם זמן הלכידה קצר או ארוך? 3. אמצעי לכידה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים באשקלון

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו העסקיים, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות באשקלון מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

כמובן, אנו מספקים באשקלון את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום