לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים ברמלה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברמלה

אם ראיתם עכבר בסביבת הבית או שמצאת סימנים לעכברים בבית העסק שלכם אתם בוודאי תשמחו להפטר מהם מהר ככל האפשר. אל תתמהמהו, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים ברמלה מטעם חברת פסט קונטרול, ואנחנו נגיע עד אליכם במהרה, בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל חלקי רמלה יחד עם תעודת אחריות על כל פעולה מוצלחת.  

כולם חוששים מפני הימצאות של עכברים בבית. מדובר במכרסמים קטנים המעוררים חששות גדולים במיוחד הגורמים נזקים שונים כמו כרסום רהיטים וגם מפיצים מחלות שונות. מכאן, חשוב יותר להזעיק את השירות של לוכד עכברים ברמלה אשר יגיע למקום במהירות ויבצע את הלכידה תוך זמן קצר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי ברמלה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברמלה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים ברמלה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים ברמלה שביצענו לאחרונה

חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר רמלה והסביבה הקרובה כחלק משירות לכידת עכברים בפריסה ארצית. לוכד עכברים ברמלה נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. השירות שלנו ניתן בזמינות בכל ימות השבוע וסביב השעון. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים ברמלה מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים שביצענו ברמלה לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במסעדה ברמלהלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכברים במחסן עסק ברמלהלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה בשטח המחסן.600 ₪
לכידת עכבר בדיור מוגן ברמלהדווח לנו על עכבר שמסתובב בדיור מוגן ברמלה, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר במטבח חדר האוכל.500 ₪

מה כוללת לכידת עכברים בשיטות הומניות?

בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון שיטות ללכידת עכברים, הן שיטות לכידה הגורמות למותם של העכברים והן שיטות לכידה הומניות יותר. בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים מבינים כי העכבר הוא יצור אנושי בדומה לבעלי חיים אחרים ויש לשמור על אורח החיים שלו באמצעות לכידה הומנית. ישנן מספר מלכודות הומניות וכעת נפרט על המלכודות השונות:

הדברה אלקטרונית: כאשר עושים שימוש במונח הדברה, אין הכוונה להדברה של העכברים אלא להרחקה שלהם באמצעות מכשיר המפיק צלילים אשר צורמים להם באוזן וכתוצאה מכך העכברים עוזבים את המקום ללא כל הפרעות. מדובר בשיטה שאינה פוגעת בעכברים אלא מאפשרת להם להימלט מהמקום במהירות.

לכידה באמצעות כלוב: שיטה נוספת במסגרתה לוכד עכברים ברמלה יעשה שימוש בכלוב במטרה ללכוד את העכברים. מדובר כלוב גדול אשר יכלול פיתיון שאינו רעיל כמו גבינה צהובה או שוקולד במטרה ללכוד את העכבר. לאחר הלכידה של העכבר הוא ישחרר את העכבר לשטח הפתוח בלי לפגוע בו.

שימו לב, לוכד עכברים מקצועי יבחר את השיטה המתאימה ביותר בהתאם לכמות העכברים המצוייה במקום וכן בהתאם לשטח.

הזמנת לוכד עכברים בדחיפות

העכברים פעילים בשעת לילה מאוחרת והסיכוי לראותם בשעות הבוקר קטן ביותר. אם הבחנתם בעכברים בשעת לילה מאוחרת, הרי זה הזמן להזמין לוכד עכברים ברמלה בדחיפות. לוכד עכברים מקצועי יגיע אליכם בכל שעה משעות היום, בין אם מדובר בשעת ערב מוקדמת או בין אם מדובר באמצע הלילה.

הזמנת לוכד עכברים בדחיפות תאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

אין צורך להתמודד עם הלכידה לבד: בבואכם להזמין לוכד עכברים במהירות לא תצטרכו להתמודד עם הלכידה בכוחות עצמכם. אמנם היום ניתן למצוא לא מעט מלכודות ביתיות, אבל חשוב ביותר להשאיר את העבודה לידי לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

אין צורך להתמודד עם חומרים רעילים: זאת ועוד, כאשר  תזעיקו לוכד עכברים מקצועי במהירות לא יהיה עליכם לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום ניתן לראות כי מוכרים בחנויות השונות חומרים ללכידת עכברים הכוללים רעלים וחשוב לציין כי מדובר בחומרים מסוכנים ואינם בטוחים לשימוש עבור מי שאינו לוכד עכברים מקצועי.

איך תדעו כי מדובר בלוכד עכברים מוסמך?

באזור רמלה ניתן למצוא כיום מספר לוכדים מנוסים. עם זאת, בבואכם להזמין לוכד עכברים ברמלה חשוב ביותר לדעת האם מדובר בלוכד עכברים מוסמך. אם אתם שואלים כיצד ניתן לדעת זאת, הנה מספר דרכים:

בקיאות בסוגי עכברים: לוכד עכברים מוסמך יהיה בקיא בסוגי העכברים השונים וידע להבחין אם מדובר בעכבר השדה או שמא מדובר בעכבר מצוי ולתכנן את הלכידה בהתאם.

בחירת פיתיון מתאים: נוסף על זאת, לוכד עכברים מוסמך ידע לבחור את הפיתיון בצורה איכותית וכך ללכוד את העכבר במהירות רבה.

בחירת המלכודת הטובה ביותר: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר במלכודת כלוב או מלכודת קפיץ במטרה ללכוד את העכבר במהירות רבה. נוסף למלכודות הקיימות, לוכד עכברים יכול גם לתפוס את העכברים באמצעות שימוש בלוכדן.

פינוי פגרים: זאת ועוד, לוכד עכברים מקצועי יבצע גם פינוי פגרים במידת הצורך ויעניק לכם אחריות על הלכידה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברמלה

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית.

ההדברה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם אלא מיועדת לגרום לאי נוחות לעכברים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים ברמלה, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית העכברים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום