לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בבאר שבע

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בבאר שבע

אם אתם לא יכולים לסבול יותר את הרעשים בלילות או אם אתם חושדים שיש לכם עכבר בסביבת המגורים, אל תהססו, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו פועלים בבבאר שבע 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בבאר שבע.

תושבים המתגוררים בעיר באר שבע עשויים למצוא את עצמם סובלים ממכת עכברים ולראייה ניתן לראות את העירייה מבצעת פעילויות שונות כמו למשל הצבת פיתיונות רעל בביוב או במחילות שונות ברחוב על מנת להפחית את רמת הנגיעות של העכברים. לוכד עכברים בבאר שבע נדרש במידה וראיתם עכבר בבית ואתם מעוניינים לבצע לכידה באמצעות הזמנת איש מקצוע.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בבאר שבע? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בבאר שבע ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בבאר שבע

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בבאר שבע שביצענו לאחרונה

כשצריך להפטר ממכרסמים בסביבת הבית או העסק באזור באר שבע קוראים לחברת פסט קונטרול המעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר. לוכד עכברים בבאר שבע נדרש בכל במגוון של פעולות לכידה והדברה. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בבאר שבע מטעם חברת פסט קונטרול, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות לכידת עכברים בבאר שבע שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבית פרטי בבאר שבעלוכד העכברים ביצע סריקות בבית על מנת לאתר את העכבר, בסופו של דבר הצליח הלוכד לאתר וללכוד אותו והציב גם מלכודות נוספות במקומות אסטרטגיים בשטח הבית.500 ₪
לכידת עכבר במחסן פרטי בבאר שבעהעכבר היה נכנס דרך מחילה קטנה למחסן, לוכד העכברים לכד את העכבר במהירות ואטם את המחילה על מנת למנוע כניסת עכברים נוספים.600 ₪
לכידת עכבר בדירה בבאר שבעלוכד העכברים הגיע למקום במהירות וביצע סריקה קצרה שאחריה לכד את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון.450 ₪

חשיבות של לכידת עכבר על ידי לוכד עכברים בבאר שבע

קיימת חשיבות רבה ללכידת עכבר על ידי לוכד עכברים בבאר שבע. העכבר נחשב ליונק נפוץ במדינת ישראל ונחשב למפיץ מחלות שונות וגם עשוי לגרום לנזקים קשים לרכוש. אם ראיתם עכבר בבית, לא כדאי לנסות ללכוד את העכבר לבד, אלא לקרוא לשירות של לוכד מקצועי בתחום. רק לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב יהיה מצויד באמצעי הלכידה המתאים ביותר. 

למה חשוב לקרוא לשירות של לוכד עכברים מקצועי? הנה מספר סיבות:

זיהוי סוג העכבר: לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את סוג העכבר ולומר לכם האם מדובר בעכבר מצוי הנראה בבתים או שמא מדובר בעכבר השדה אשר ניתן להבחין בו בשטחים פתוחים. 

איתור מסלול העכבר: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי מכיר את תנאי המחייה של העכברים ויש ביכולתו לאתר את המסלול של העכבר ולדעת היכן הוא מסתתר. 

שימוש באמצעי הלכידה המתאים ביותר: זאת ועוד, לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום ידע לבחור את אמצעי הלכידה המתאים ביותר בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או שמא מלכודת אחרת.

מה כולל שירות של לוכד עכברים 24 שעות ביממה?

לוכד עכברים בבאר שבע מציע שירותי לכידה 24 שעות ביממה, זאת בשל העובדה כי מדובר ביונק אשר ניתן לראותו גם בשעות הלילה המאוחרות ולכן חשוב ביותר שיהיה לצדכם גורם מקצועי לצורך לכידה איכותית. שירות של לוכד עכברים הניתן בכל שעות היממה כולל את השלבים הבאים:

זיהוי העכבר בהתאם לסימנים: לוכד עכברים מקצועי יזהה את מקום הימצאו את העכבר בהתאם לסימני נשיכה או סימנים של גללי צואה וכך יבצע את הלכידה בצורה איכותית.

מהירות: לוכד עכברים אשר יעניק שירות מסביב לשעון יבצע את הלכידה במהירות רבה וכך יאפשר לכם לחזור לשגרת החיים ללא כל חשש מפני היתקלות עם העכבר.

לכידה מקצועית: יתרה מכך, לוכד מקצועי הפעיל בכל שעות היממה יבצע לכידה מקצועית ואף יבחר להניח רעלים במקרה הצורך. אם אינכם בקיאים בהליך הלכידה, הרי יש להשאיר את העבודה לידי מומחה בתחום ולא לנסות ללכוד את העכבר בכוחות עצמכם.

עלות לכידה של עכבר על ידי לוכד עכברים בבאר שבע

עלות לכידה של עכבר על ידי לוכד עכברים בבאר שבע אינה קבועה אלא שונה ונקבעת בהתאם לפרמטרים שונים אשר נפרט כעת. 

בהתאם למקום הימצאו של העכבר: עלות הלכידה נקבעת בהתאם למקום הימצאו של העכבר- האם מדובר במקום קרוב או שמא מקום רחוק המצריך  עבודת איתור רבה. 

בהתאם לאמצעי הלכידה: ישנם אמצעי לכידה מורכבים יותר ואילו ישנם אמצעי לכידה מורכבים פחות. כל שימוש באמצעי לכידה אחר יהיה פרמטר בקביעת המחיר. כך לדוגמא שימוש במלכודת קפיץ אינה זהה לשימוש במלכודת כלוב.

ביקור חוזר לבחינת רמת הנגיעות: יתרה מכך,  לוכד עכברים מקצועי יבצע ביקור חוזר במטרה לבחון את רמת הנגיעות וכך לפנות פגרים במידת הצורך. 

שימו לב, כאשר אתם בוחרים בלוכד עכברים מקצועי אתם יכולים להיות בטוחים כי הוא יעניק לכם שירות הכולל מחיר שאינו גבוה יתר על המידה אלא נקבע בהתאם לפרמטרים הנ"ל.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בבאר שבע

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

בדרך כלל לא, מספיק להניח כמה מלכודות, אך במקרים קשים ניתן להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים.

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בבאר שבע.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום