לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות ברעננה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות ברעננה

יש לכם חולדות בבית או בחצר? מחפשים לוכד חולדות מעכשיו-לעכשיו שיכול להגיע אליכם? הזמינו לוכד חולדות ברעננה עם חברת ההדברה המקצועית פסט-קונטרול. לוכדי החולדות שלנו זמינים 24/7 לכל קריאה של לקוח בעיר. אנחנו מגיעים מהר לכל מקום ברעננה ונסייע לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בבית או בחצר. במקרים שיש צורך נציב מלכודות נוספות עד לתפיסת החולדה. הזמינו עכשיו לוכד חולדות ברעננה.

אף אחד אינו רוצה לראות חולדות בבניין שלו. חולדות נושאות מחלות רבות ומכרסמות חפצים רבים בבית. בשל הנזקים הרבים, קיימת חשיבות רבה להסתייע בשירות של לוכד חולדות ברעננה. לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב יגיע במהירות ויבצע את הלכידה בהצלחה.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות ברעננה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות ברעננה ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות ברעננה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות ברעננה שביצענו לאחרונה

את מגוון שירותי ההדברה והלכידה וכמובן גם את שירות לכידת חולדות שלנו בעיר רעננה אנחנו מספקים כבר שנים רבות. אצלנו בפסט-קונטרול מספקים גם שירותים בפריסה ארצית. לאורך השנים סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות ברעננה על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. את המשימה ביצענו פעם אחר פעם בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את כל לקוחותינו.
אנו מגישים בזאת טבלה המציגה חלק קטן ממגוון פעולות לכידת החולדות ברעננה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה והעלות:

פעולות לכידת חולדות שביצענו לאחרונה ברעננה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בדירה ברעננהלוכד החולדות הגיע למקום וביצע סריקות בדירה, בסופו של דבר איתר הלוכד את החולדה מתחת לאחד ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה בגן משחקים ברעננההחולדה התרוצצה ברחבי הגן, לוכד העכברים הגיע למקום ולכד אותה ללא צורך באיתור.400 ₪
לכידת חולדה בגג ברעננהלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪

מה כוללת לכידה של חולדות ברעננה?

חולדות רבות נמצאות בשטחים עירוניים ולכן חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד חולדות ברעננה. לכידת חולדות כוללת מספר שלבים:

הגעה לאזור: בו ברגע שהלוכד מקבל שיחה לגבי הימצאות של חולדות בבית או בחוץ הוא מגיע למקום במהירות רבה. לוכד חולדות יגיע למקום במהירות על מנת לספק לכם שירות איכותי תוך זמן קצר במטרה לחזור לשגרה.

תכנון הלכידה: השלב הבא יהיה תכנון הלכידה של החולדה באמצעות אמצעי הזיהוי של החולדה. החולדות משאירות מספר סימני זיהוי כמו למשל: גללי צואה, סימני שתן וגם סימני נשיכה. כאשר הלוכד זיהה אחד מהסימנים הוא יתכנן את הלכידה במטרה ללכוד את החולדות במהירות רבה באמצעות מלכודת מתאימה. 

בחירת מלכודת מתאימה: בשלב הבא, הלוכד יבחר את המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או מלכודת קפיץ. הלוכד ידע לבחור את המלכודת המתאימה בהתאם לשטח וכן בהתאם לרמת הנגיעות- האם מדובר ברמת נגיעות גבוהה או שמא מדובר ברמת נגיעות גבוהה. 

שימוש ברעל לצורך לכידה: ייתכן כי הלוכד יבחר לעשות שימוש ברעל במטרה ללכוד את החולדה. במקרה הזה, הוא יבחר להניח תיבות האכלה הכוללת רעל אשר גורם לחולדות למצוא את מותן. שימוש ברעל  בתיבות האכלה יגרום לחולדות למות תוך מספר ימים.

זיהוי מקומות הפרצה: במסגרת עבודתו, על הלוכד לזהות את סימני הפרצה, כלומר את המקומות מהן עשויות להגיח חולדות ולדאוג לאיטום המקומות על מנת למנוע את החדירה של החולדות לבית. זיהוי המקומות יאפשר לכם לקרוא לאיש מקצוע לצורך איטום המקומות הנ"ל.

חולדות תקפו אתכם? הנה מספר פרטים חשובים

בשנים האחרונות אנו עדים למקרים שונים של תקיפת אנשים על ידי חולדות. בין אם מדובר על תינוקות או בין אם מדובר על ציבור מבוגר. מכאן, אם אתם חוששים שיש לכם חולדה בבית, הרי יש להזמין לוכד חולדות ברעננה אשר יגיע למקום ויבצע את הלכידה. במקרה בו חולדה תקפה אתכם, חשוב לדעת מספר פרטים:

פנייה לקבלת טיפול רפואי: חשוב ביותר לפנות כמה שיותר מהר ולקבלת טיפול רפואי מקיף. חשוב ביותר לפנות לקבלת טיפול רפואי בהקדם ולא להסתמך על הטיפול הביתי.

חשש מפני בני אדם: חולדות לא תוקפות סתם כך. החולדות תוקפות כאשר הן חשות מאוימות ומחליטות לתקוף באמצעות נשיכה. 

תקיפה של אוכלוסייה בסיכון: ילדים וקשישים הנחשבים אוכלוסיה בסיכון אשר הותקפו על ידי החולדות מחוייבים לפנות לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. החולדות נושאות עימן מחלות רבות ולכן כאשר מדובר באוכלוסייה בסיכון הדבר עשוי לעורר חשש רב ויש חשיבות לפנייה לקבלת סיוע רפואי.

מתי לקרוא לשירות של לוכד חולדות ברעננה?

לכידת חולדות על ידי לוכד חולדות ברעננה מתבקשת במקרים בהם החולדות מטפסות לחלונות הבתים ובמקרה הזה הדברה המתבצעת על ידי העירייה כבר אינה מספיקה ויש צורך בהתערבות של לוכד חולדות מקצועי בתחום אשר לו המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או מלכודת אחרת. 

טיפול משולב: במקרה בו החולדות מטפסות לבתים, הרי חשוב ביותר לשקול טיפול משולב הכולל הדברה מטעם העירייה וגם קריאה ללוכד חולדות מקצועי. העירייה מטפלת בתשתיות העירייה ואילו לוכד חולדות מטפל בבתים פרטיים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות ברעננה

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו ברעננה, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אם לא ניתן ללכוד את החולדה באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום