לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בקריית אונו

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בקריית אונו

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בקריית אונו? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית או לחצר? פסט קונטרול מספקת את כל הפתרונות לתושבי קרית אונו. אם נתקלתם בחולדה בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד חולדות מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת המכרסם. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בקריית אונו לטיפול יסודי בבעיה.

לא בכדי זכו החולדות לכינויים כמו מפחידות, מגעילות ועוד שלל כינויים שונים. זיהוי של חולדה בבית מעורר חששות ופחדים ולכן רבים מחפשים דרכים ללכידת חולדות. עם זאת, רק לוכד חולדות בקריית אונו אשר לו ידע וניסיון רב ידע לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בקריית אונו? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בקריית אונו ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בקריית אונו

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בקריית אונו שביצענו לאחרונה

אנחנו בחברת פסט קונטרול מספקים את כל שירותי ההדברות, כאן תוכלו למצוא שירותי לכידת עכברים וחולדות בפריסה ארצית וגם בקריית אונו.  הלוכדים שלנו מספקים את שירותיהם לתושבי קריית אונו כבר מעל עשור, עשור שבו ביצענו מאות עבודות לכידה בקריית אונו, תמיד עם שירות מקצועי ופתרונות יעילים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בקריית אונו ולמרחב נקי ממכרסמים.

פעולות לכידת חולדות שביצענו בקריית אונו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בבית קפה בקרית אונוהלוכד הגיע לבית הקפה ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת חולדה בדירת גן בקרית אונוהלוכד הגיע לגינת הבית ולכד את החולדה לאחר מכן אטם את המחילה ממנה הגיעה.600 ₪
לכידת חולדה במחסן עסק בקרית אונוהלוכד הגיע למחסן ולאחר סריקה קצרה מצא את החולדה ולכד אותה.
לאחר מכן פיזר מלכודות בשטח המחסן.
500 ₪

איך אפשר לדעת שיש חולדות בבית?

אם אתם מתלבטים לגבי הימצאות של חולדות בבית, הרי נציין כי  ישנם מספר סימנים אשר יעידו על הופעת חולדות בבית.  אם אתם חוששים או לא בטוחים לגבי הימצאות של חולדות בבית, הרי ישנם מספר סימנים המעידים על כך. 

כעת נציג בפניכם את הסימנים השונים:

ראייה פיזית: אם ראיתם את החולדות בבית, הרי אין בכך ספק כי החולדות הגיעו לבית שלכם ויש צורך להזעיק לוכד חולדות בקריית אונו אשר יגיע עם אמצעי הלכידה המתאים ביותר.

הטלת צואה: במידה והבחנתם בצואה של חולדה, הרי חשוב ביותר לעקוב אחר המקום בו החולדה בחרה להטיל את הצואה ולראות אם זה קורה פעם נוספת ואז הדבר עשוי להעיד על הימצאותן של חולדות בבית. 

כרסום: זאת ועוד, אם הבחנתם בסימני כרסום בחפצים שונים בבית, הרי זה סימן מובהק לכך כי חולדות מסתובבות בבית שלכם והן עשויות לכרסם כל מיני חפצים ולכן יש להפסיק זאת באמצעות לכידה.

האם אפשר להיפטר מחולדות לבד?

יש לכם חולדות בבית וברצונכם להיפטר מהן? רגע לפני שאתם מזמינים לוכד חולדות בקריית אונו, חשוב ביותר לדעת כי ישנן דרכים שונות להיפטר מחולדות. כעת נפרט את הדרכים:

הכנת מלכודת רשת: באמצעות מלכודת רשת ניתן ללכוד את החולדות בלי לגרום למותן. מלכודת רשת ללכידת את החולדות ולאחר מכן ניתן לשחרר את החולדות בטבע. מלכודת רשת נחשבת למלכודת פשוטה ביותר אשר ניתן לרכוש אותה בחנויות המציעות מלכודות ביתיות. 

מלכודת דבק: אמנם ניתן לעשות שימוש במלכודת דבק לצורך לכידה של החולדות, אבל ההמלצה שלנו היא להימנע מכך. המלכודת גורמת סבל רב לחולדה אשר מנסה להשתחרר ממנה בכל דרך אפשרית כולל כרסום הגוף. 

היכרות עם אורח החיים של החולדות: שימו לב, את המלכודות השונות ניתן לרכוש בחנויות של אביזרים לבית, אך אין מדובר במלכודת אשר הוצבה על ידי לוכד חולדות מוסמך. מכאן, ההמלצה היא לא לנסות ולעשות שימוש במלכודות ביתיות, זאת בשל העובדה כי החולדות נחשבות חכמות במיוחד ולכן רק סיוע של לוכד חולדות המכיר את אורח החיים של החולדות יכול להביא לסיום הימצאות החולדות בבית שלכם.

מה כוללת לכידת חולדות באמצעות רעל?

בניגוד אליכם, לוכד חולדות בקריית אונו יהיה בעל ניסיון רב בתחום ויהיה ביכולתו לבצע לכידה של חולדות ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש ברעל אשר גורם לחולדות למצוא את מותן תוך זמן קצר.

כיצד לוכד חולדות יעשה שימוש בתיבת האכלה?

רמת נגיעות גבוהה: מדביר חולדות מקצועי יהיה בעל רישיון ללכידה ובמקרים בהם קיים חשש לרמת נגיעות גבוהה הוא יעשה שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל להרג החולדות. 

הנחת תיבת האכלה במקום בטוח בו אין גישה לרבים: את תיבת האכלה הלוכד יבחר להניח במקום בטוח בו אין גישה לילדים קטנים או בעלי חיים.

אכילה של הפיתיון הרעיל: החולדות יכנסו לתוך התיבה, יאכלו מהפיתיון הרעיל אשר יגרום להיחלשות המערכת החיסונית שלהן וכך ימצאו את מותן. 

פינוי חולדות: במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, ייתכן ויהיה מצב ובו הלוכד יצטרך לפנות את החולדות מהמקום. שימו לב, רק לוכד חולדות בעל ניסיון רב בתחום יבצע את הפעולה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בקריית אונו

לוכד חולדות יגיע לבית או לעסק במהירות, יאתר וילכוד את החולדה, ובמקרה הצורך יציב מלכודות ויחזור לביקור נוסף.

אנחנו בפסט קונטרול מספקים שירותי לכידות בקריית אונו כבר למעלה מ-10 שנים הכוללים גם לכידת חולדות.

כאשר מזמינים לוכד חולדות בקריית אונו, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית החולדות. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום