לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד חולדות בירושלים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד חולדות בירושלים

תושבי ירושלים, מחפשים לוכד חולדות דחוף? אין לכם יותר זמן לבזבז, לוכד חולדות בירושלים של חברת הדברה מקצועית מחכה לקריאה מכם 24/7. לוכדי החולדות שלנו זמינים לכל קריאה של לקוח בירושלים. המדבירים שלנו מגיעים מהר לכל מקום ויסייעו לכם ללכוד כל חולדה שנתקלתם בה בסביבת הבית או החצר בעזרת מלכודות ופתרונות מתקדמים. הזמינו עכשיו לוכד חולדות בירושלים.

חולדות גורמות שורה של נזקים ארוכים בבית, בין אם מדובר על כרסום חוטי חשמל או שמא נזקים בריאותיים, חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות בירושלים על מנת לא לראות חולדות בבית. הזמנה של לוכד חולדות מקצועי תאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים  כי החולדות לא בסביבה.

זקוקים לשירותי לוכד חולדות בירושלים? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת החולדה
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בירושלים ללכוד את החולדות שהטרידו אותם.לוכד חולדות בירושלים

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת חולדות בירושלים שביצענו לאחרונה

אנו בחברת פסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת חולדות בפריסה ארצית, אחת המקומות הנפוצים ביותר בהם אנו מספקים את שירותינו היא הבירה ירושלים. סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד חולדות בזמינות מיידית על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום. ביצענו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדנו את החולדות שהטרידו את לקוחותינו.
אנו מגישים לכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת החולדות בירושלים שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת חולדות בירושלים שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת חולדה בבית 5 חדרים בירושליםלוכד החולדות הגיע במהירות וביצע סריקות רבות במקום, איתר את החולדה ולכד אותה.500 ₪
לכידת חולדה בעסק מזון בירושליםבעל העסק דיווח על חולדה שהבחין בה בקרבת המחסן, לוכד החולדות הגיע ולאחר שלכד אותה אטם גם את המחילה.600 ₪
לכידת חולדה במקלט בירושליםלוכד החולדות הגיע במהירות למקום ולכד את החולדה לאחר סריקה קצרה.500 ₪

אילו נזקים החולדות גורמות?

חולדות גורמות לשורה ארוכה של נזקים. אם הבחנתם בחולדות בבית שלכם, הרי חשוב ביותר לדעת כי החולדות אינן רק גורמות לאי נחת אלא גורמות נזקים שונים. הנה הנזקים השונים:

כרסום: חולדות גורמות נזק משמעותי ביותר לפריטים בבית כמו נייר או עץ. ניסיון של חולדות לכרסם את הרהיטים בבית שלכם, עשוי לגרום נזק משמעותי ביותר. חולדות אשר מכרסמות את הקירות בבית עשויות לגרום לנזקים רבים- החולדות עשויות להתחפר בקירות ולגרום להרס רב. 

שריפה: חולדות עשויות לגרום גם לשריפה כתוצאה מכרסום של חוטי חשמל. 

מחלות: נוסף על כך, נשיכה של חולדה יכולה לגרום גם למחלות שונות. נוסף על זאת,אם אתם משאירים מזון ומוצאים גללים של חולדות בבית, הרי ייתכן והגגלים של החולדות יעבירו לכם מחלות.

במקרים הנ"ל חשוב ביותר לא להתעכב ולהזמין לוכד חולדות בירושלים. רק לוכד חולדות מקצועי יגיע עם אמצעי הלכידה המתאימים ביותר ויבצע את העבודה ברמה הטובה ביותר.

מהן שיטות הלכידה המקובלות של לוכד חולדות בירושלים?

לוכד חולדות בירושלים יהיה איש מקצוע אשר אמון על לכידה של חולדות בצורה הטובה ביותר. במסגרת תפקידו לוכד חולדות ידרש ללכוד את החולדות במהירות רבה באמצעות אמצעי הלכידה המתאימים ביותר. כעת נפרט על אמצעי הלכידה השונים:

תיבות האכלה הכוללות רעל: במסגרת הלכידה לוכד עכברים מיומן יבחר לעשות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל על מנת ללכוד את החולדה. תיבות האכלה יכללו פיתיון אשר החולדה תאכל ממנו ותמצא את מותה כתוצאה מכך. 

מלכודת כלוב: מלכודת כלוב מהווה שיטה הומנית ללכידה של החולדה בבית. מדובר במלכודת גדולה מספיק לתפיסה של החולדה. בתוך המלכודת הלוכד יציב את הפיתיון על גבי קרס. בו ברגע שהחולדה תמשוך את הקרס במטרה לאכול מהפיתיון, הדלת תסגר והחולדה תהיה כלואה בתוך המלכודת.

מלכודת קפיץ: מדובר במלכודת ובה הלוכד מניח פיתיון על גבי הלשונית של המלכודת. המלכודת נסגרת במהירות רבה על הראש של החולדה והחולדה מוצאת את מותה תוך מספר רגעים .

מלכודת דבק: מלכודת דבק משמעותה מלכודת אשר גורמת לחולדה למצוא את מותה בייסורים קשים ולא נחשבת למלכודת יעילה. 

שימו לב, רק לוכד חולדות מקצועי בתחום יבחר את המלכודת המתאימה ביותר מבין המלכודות הקיימות. ניסיון שלכם ללכוד את החולדה בכוחות עצמכם עשוי להסתיים בנשיכה של החולדה ולכן חשוב ביותר להשאיר את העבודה לידי לוכד מקצועי.

עלות לכידת חולדה

נשאלת השאלה מהי העלות עבור לכידת חולדה. לוכד חולדות בירושלים אשר מגיע  לבית שלכם לא יגבה מחיר קבוע אלא מדובר במחיר משתנה. כעת נציג בפניכם את הפרמטרים השונים לקביעת המחיר:

בהתאם לגודל הבית: כאשר מדובר על בית גדול במיוחד, הרי תשלמו יותר על לכידת החולדות על ידי לוכד חולדות מקצועי.

שימוש בציוד מתקדם: במידה והלוכד יעשה שימוש בציוד מתקדם על מנת ללכוד את החולדה, הרי תשלמו על כך יותר. ככל שהלוכד יעשה שימוש בציוד מתקדם יותר, כך העלות תהיה גבוהה, אבל התמורה תהיה גבוהה- לא תראו עכברים בסביבה שלכם ותוכלו להתנהל בצורה הטובה ביותר ללא חשש כי תראו עכברים בסביבה שלכם אודות ללכידה מקצועית של לוכד מיומן בתחום.

שאלות ותשובות בנושא לוכד חולדות בירושלים

מחיר לכידת חולדות נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהחולדה אכן נלכדה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום