לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה ברמת השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה ברמת השרון

קצתם במזיקים שמטרידים אתכם בבית ובחצר? מחפשים דרך להיפטר מהאורחים הלא רצויים אחת ולתמיד? אנחנו כאן בשבילכם עם הפתרון. אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא בין שירותינו גם שירותי הדברה ברמת השרון. אנו מספקים אחריות בסיום כל הדברה ביחד עם שירות איכותי ומקצועי שמבטיח לכם להיפטר מהמזיקים לצמיתות.

העיר רמת השרון כוללת תושבים רבים אשר נהנים מרמת חיים גבוהה במיוחד. בעיר ניתן למצוא בתי ספר, עסקים ובתים פרטיים אשר עליהם עשויים לחדור מזיקים שונים. מכאן, כדאי לבצע הדברה ברמת השרון על מנת למגר את הופעה של המזיקים השונים.

מחפשים חברה מקצועית להדברה ברמת השרון? זה המקום
אחריות בכתב בסיום כל הדברה
מטפלים בכל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים הוגנים ביחס לשוק ההדברה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברמת השרון להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה ברמת השרון

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות ברמת השרון

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא את כל סוגי ההדברות והלכידות, כולל: הדברת מזיקים ועד לוכד נחשים. אנו מגיעים לכל מקום בארץ. בין כל השירותים שאנו מציעים אנו מספקים גם שירותי הדברה ברמת השרון. המדבירים שלנו ביצעו פעולות הדברה רבות ברמת השרון והסביבה לאורך השנים ועדיין אנו מקבלים פניות רבות מצד העיר לשירותי הדברה. 

יצרנו למענכם טבלה המציגה פעולות הדברה נפוצות של פסט-קונטרול, אופן ההדברה ומחיר השירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה ברמת השרון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת נחש בשטח פתוח ברמת השרוןלוכד הנחשים הגיע במהירות למקום המדובר ולכד את הנחש.500 ₪
הדברת פשפשי מיטה בבית ברמת השרוןההדברה כללה שימוש בקיטור חום וריסוס חומר הדברה נגד פשפשים.6,000 ₪
הדברת יתושים בחצר בית פרטי ברמת השרוןהדברת היתושים בוצעה על ידי ניקוז מקורות המים בחצר הבית ולאחר מכן ריסוס החצר בחומר הדברה ירוק נגד יתושים.350 ₪

סוגי הדברה ברמת השרון

ראיתם מזיקים שונים כמו תיקנים או עכברים ואתם זקוקים לביצוע הדברה ברמת השרון? כיום ניתן למצוא מספר סוגי הדברה, כאשר את סוג ההדברה מתאימים בהתאם לסוג המזיק על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כעת נמנה בפניכם את סוגי ההדברה:

הדברה כימית: הדברה כימית כוללת שימוש בחומרי הדברה כימיים המכילים חומרים רעילים הפוגעים באיכות הסביבה ומשמידים את המזיקים השונים. 

הדברה ירוקה: הדברה ירוקה נחשבת נפוצה בשנים האחרונות בשל ההגנה על הסביבה. מדובר בסוג הדברה אשר כוללת שימוש בחומרים מהטבע שאינם רעילים ואינם גורמים נזק לבני האדם או החיות. 

הדברה אלקטרונית: הדברה אלקטרונית כוללת שימוש במכשירים אלקטרוניים מהם מופקים צלילים הגורמים למזיקים השונים להימלט מהמקום ולחפש מקום אחר- מדובר בהדברה אשר אינה פוגעת במזיקים השונים אלא רק מבריחה אותם מהמקום. 

הדברה טבעית: הדברה טבעית כשמה כן היא, הדברה באמצעות שימוש בבעלי חיים אחרים לצורך הרחקה של המזיקים.

כך או אחרת, חשוב ביותר לבחור חברת הדברה בעלת רישיון מוסמך לביצוע ההדברה – כך תבטיחו כי ההדברה תתבצע על הצד הטוב ביותר. כאשר תבחרו חברה בעלת ניסיון רב בתחום אשר לה רישיון הדברה בתוקף, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם את החברה המקצועית ביותר. שימו לב, הדברה ללא רישיון בתוקף מהווה עבירה ונחשבת מסוכנת ביותר.

הרחקת יונים באמצעות הדברה אלקטרונית

היונים אוהבות להימצא במקומות שונים בסביבת המגורים כמו גגות רעפים או על אדן החלון ושם לבנות את הקן. היונים מהוות מטרד רציני למדי ומביאות עימן מחלות שונות ולכן חשבו ביותר לבצע הרחקה של יונים באמצעות חברת הדברה ברמת השרון. רק חברה מקצועית בתחום תדע לבצע את ההרחקה תוך שימוש באמצעים יעילים כמו למשל רשת להרחקה של יונים או שימוש בדוקרנים. 

שימו לב, בשל העובדה כי יונים נחשבות לחיות מוגנות, חל איסור לפגוע ביונים אלא יש להרחיק את היונים מהמקום. באמצעות הדברה אלקטרונית במסגרתה נעשה שימוש במכשור ייחודי המפיק צלילים אשר צורמים ליונים והיונים בוחרות לעזוב את המקום.

רק חברת הדברה מקצועית תדע לבחור את אמצעי ההרחקה הטוב והאפקטיבי ביותר במטרה להרחיק את היונים ולא לאפשר ליונים לבנות את הקן שלהן בבית שלכם.

המלצות על חברת הדברה ברמת השרון

מחפשים המלצות על חברת הדברה ברמת השרון? חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר בתחום ההדברה. היום תמצאו באזור של רמת השרון חברות רבות המספקות את השירות, אבל יש לבחור את החברה הטובה ביותר. 

הנה מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם להשיג המלצות על חברת הדברה:

שיחה עם לקוחות: בבואכם לבחור חברת הדברה באזור רמת השרון, כדאי לשוחח עם הלקוחות הקודמים של החברה במטרה לקבל מענה מקיף. ככל שתבחרו לשוחח עם כמה שיותר לקוחות, הרי כך יהיה לכם מענה מקיף.

שימוש בחומרים בהתאם לאישור משרד הבריאות: חברת הדברה מקצועית תעשה שימוש בחומרים מותרים בהתאם לאישור משרד הבריאות.

אחריות על ביצוע ההדברה: יתרה מזאת, חרת הדברה מומלצת תהיה חברה אשר תעניק אחריות על ההדברה. הענקת אחריות על ההדברה משמעותה עמידה מאחורי ההדברה וידיעה כי ההדברה נעשתה בצורה מקצועית ביותר.

שאלות ותשובות בנושא הדברה ברמת השרון

אנו מספקים את שירותינו ברמת השרון כבר למעלה מ-15 שנה, במהלך תקופת פעילותינו בעיר סייענו פעמים רבות ללקוחותינו להיפטר מבעיות המזיקים בסביבתם.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום