לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בקרית אונו

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בקרית אונו

הצמחים בגינה כל הזמן נאכלים? יש מצב שיש לכם מכרסמים בסביבת הבית. אם אתם צריכים שירות הדברת מכרסמים בקרית אונו צרו קשר עם חברת פסט-קונטרול. אנחנו מעניקים שירותי הדברה בקרית אונו ממדבירים מקצועיים עם ותק רב. השירות שלנו הוא איכותי, זמין 24/7 ובכל חלקי העיר. בשביל שירות משתלם במיוחד, מהרו להזמין עכשיו.

מתגוררים בקריית אונו והבחנתם במזיקים שונים כמו תיקנים ונמלים? במקרה בו הבחנתם במזיקים שונים, רצוי לא לנסות ולבצע הדברה עצמית אלא לקרוא לשירותי הדברה בקריית אונו. רק חברה מקצועית בתחום ההדברה תגיע עם החומרים המתאימים להדברה.

זקוקים להדברה בקרית אונו? הגעתם למקום הנכון
אחריות בכתב בסיום כל הדברה
הדברות נגד כל סוגי המזיקים
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים והוגנים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בקרית אונו להיפטר מבעיות המזיקים בבית או בעסק.הדברה בקרית אונו

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בקרית אונו

למדבירים שלנו בקרית אונו של פסט-קונטרול יש כבר למעלה מ-15 שנה של נסיון בעיר. אנחנו מתמחים בפעולות ההדברה הנפוצות בקרית אונו כמו: הדברה נגד ג'וקים, הרחקת חתולים וטיפול נגד קרציות. איתנו תוכלו להסיר דאגה מלבכם בכל הקשור לבעיות המזיקים שלכם. בעזרת המומחים שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי ההדברות והלכידות הקיימות בשוק ההדברה. הזמינו עכשיו הדברה בקרית אונו.


ריכזנו כאן בטבלה את ההדברות שביצענו לאחרונה ברחבי העיר,
מחיריהן ופרטיהן:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בקרית אונו:אופן ההדברה:מחיר השירות:
הדברה ירוקה נגד נמלים בדירה בקרית אונוההדברה בוצעה בעזרת חומר מיוחד נגד נמלים.450 ₪
הדברת חפרפרת בחצר בית בקרית אונוההדברה בוצעה על ידי הטמנת חומר רעיל במחילות שבחצר הבית.400 ₪
לכידת נחש בגינה בקרית אונולוכד הנחשים הגיע לשטח ולכד את הנחש לאחר סריקה מהירה.500 ₪

יתרונות הדברה ירוקה בקריית אונו

לצד הדברה כימית הנחשבת מבוקשת בקרב דיירים המתגוררים בקריית אונו ניתן להבחין כיום בשיטת הדברה נוספת- הדברה ירוקה. כאשר חברת הדברה בקריית אונו בוחרת לעשות שימוש בהדברה כימית היא תעשה שימוש בחומרים בעלי רמת רעילות גבוהה, זאת בהשוואה לביצוע הדברה ירוקה ובה נעשה שימוש בחומרים המופקים מתמציות צמחים ואינם רעילים.  הנה מספר יתרונות לביצוע הדברה מסוג זה:

ללא רעילות גבוהה: הדברה ירוקה כוללת שימוש בחומרים שאינם רעילים וכך אין חשש כי יקרה דבר מה בעת השימוש בהדברה מסוג זה. 

ללא כל נזק לסביבה: הדברה מסוג זה אינה גורמת נזק לסביבה וכך ניתן לבצע את ההדברה בצורה בטוחה ולדעת כי לא נגרם נזק לסביבה. 

הדברה בטוחה לשימוש בקרב בעלי חיים וילדים: במקרה בו אתם מתגוררים בקריית אונו וברצונכם לבצע הדברה מסוג זה בקרבת בעלי חיים וילדים, דעו כי אין כל חשש. מדובר בהדברה בטוחה אשר ניתן לבצע כאשר בעלי חיים וילדים מצויים באזור.

מה תכלול הדברת תיקנים איכותית?

מבין המזיקים השונים אשר ניתן למצוא בבית, אין ספק כי תיקנים מעוררים חשש ופחד עבור רבים. אם אתם חושדים כי יש לכם תיקנים בבית, הרי יש צורך בביצוע הדברה בקריית אונו. לצורך הדברת תיקנים חשוב ביותר להזמין חברה מקצועית אשר תבצע את ההדברה תוך דגש על השלבים הבאים:

הבדלים בין סוגי התיקנים השונים: חברת הדברה מקצועית תדע להבחין בין סוגי התיקנים השונים- תיקן גרמני ותיקן אמריקאי. לכל סוג יש מאפיינים שונים ודרכי טיפול שונות.

עמידות בפני חומרי הדברה: כך למשל התיקן האמריקאי ניתן להדברה בקלות יותר בהשוואה לתיקן הגרמני. לעומת זאת, התיקן הגרמני מצריך שימוש בפיתיונות ג'ל במטרה לבצע הדברה. 

שימו לב, רק חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תדע לבצע את ההדברה בצורה המקצועית ביותר תוך שימת דגש על ההבדלים בין סוגי התיקנים השונים. חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תבצע את ההדברה בהצלחה רבה.

מה כוללים שירותי הדברה 24 שעות ביממה בקריית אונו?

שירותי הדברה בקריית אונו זמינים ללקוחות 24 שעות ביממה. אם הבחנתם במזיקים שונים בבית, הרי חשוב ביותר להזמין חברת הדברה מקצועית אשר תגיע אליכם בכל שעות היממה, בין אם מדובר בשעות הבוקר או בין אם מדובר על שעות הלילה. 

בכל שעות היממה: הדברת מזיקים על ידי חברה מקצועית מוצעת לקהל הלקוחות בכל שעות היממה. ישנם מזיקים אשר פעילים לרוב בשעות הלילה ולכן יש צורך בהזמנה של מדבירים בכל שעות היממה על מנת להיפטר מהמזיקים השונים.

מחירים משתלמים: חברת הדברה מקצועית תציע מחירים משתלמים עבור ביצוע הדברה בעיר קריית אונו וכך תדעו כי בחרתם את החברה המשתלמת ביותר מבחינת המחיר המוצע עבורכם.

רישיון מטעם החברה להגנת הסביבה: נוסף על זאת, חברת הדברה מקצועית תעסיק מדבירים אשר להם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה וביכולתם להבחין בין המזיקים השונים ולבצע את ההדברה בהצלחה רבה. 

הדברה של כלל המזיקים: יתרה מכך, חברת הדברה מקצועית תבצע הדברה של כלל המזיקים. בין אם מדובר על הדברת נמלים או הדברה של עכבישים, חברה מקצועית תבצע את ההדברה בהתאם לשביעות הרצון.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בקרית אונו

השירות של פסט-קונטרול ניתן 24/7 ובכל חלקי הארץ.

שירות מהיר ואיכותי רק ללקוחותינו, זמן ההגעה ממוצע של מדביר מעכשיו-לעכשיו בכחצי שעה. אצלנו בפסט-קונטרול אנחנו משתדלים לספק את השירות במהירות האפשרית.

ריסוס נגד נמלים הוא רק אחד ממגוון שירותים שאנחנו מציעים בעיר.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום