לקבלת יעוץ ללא עלות

הדברה בכפר סבא

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברה בכפר סבא

אתן זקוקות לחברת הדברה מקצועית שתעזור לכן להיפטר מהמזיקים בסביבת הבית או העסק? רוצה לבצע הדברה בגינה? פסט-קונטרול כאן עם מגוון שירותים רחב. אנחנו מספקים שירותי הדברה בכפר סבא לכל סוגי המזיקים. שירותי ההדברה שלנו מבוצעים על ידי מדבירים מקצועיים ומנוסים שמוסמכים על ידי המשרד להגנת הסביבה. ניתן לבצע את כל סוגי ההדברה וההרחקה. הזמינו עכשיו שירותי הדברה בכפר סבא דרך חברת פסט-קונטרול.

בעיר כפר סבא תושבים רבים נדרשים להזמין שירותי הדברה על מנת להימנע מכניסה של מזיקים שונים לבית. בין אם מדובר על הדברה כימית או הדברה ירוקה, חברת הדברה מקצועית בתחום תגיע עם החומרים האיכותיים ביותר לביצוע ההדברה.

זקוקים להדברה בכפר סבא? הגעתם למקום הנכון
אנו מספקים את כל שירותי ההדברה
כולל אחריות בכתב הניתנת בסיום ההדברה
הגעה מהירה וזמינות 24/7
מחירים נוחים והוגנים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכפר סבא להיפטר מהמזיקים בבית ובעסק.הדברה בכפר סבא

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות הדברה נפוצות בכפר סבא

חברת ההדברה פסט-קונטרול מספקת את כל שירותי ההדברה לתושבי כפר סבא, מהדברת מזיקים ירוקה ועד ללכידת עכברים ונחשים, המדבירים שלנו יגיעו לכל מקום בכדי לסייע לתושבי העיר להיפטר מהמזיקים בסביבת הבית או העסק. אנחנו מספקים את שירותי ההדברה שלנו בכפר סבא כבר למעלה מ-15 שנים וביצענו מספר רב של פעולות הדברה. הזמינו עכשיו הדברה בכפר סבא.לפניכם טבלה המציגה חלק מאותן פעולות הדברה שביצענו העיר ומחיר כל שירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בכפר סבא:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכברים בדירה בכפר סבאלוכד העכברים הגיע ולכד 5 עכברים.600 ₪
לכידת נחש בגינת בית פרטי בכפר סבאלוכד הנחשים הגיע לגינה ולכד את הנחש לאחר סריקה קצרה.500 ₪
הדברת חדקונית הדקל בעסק של אוכל בכפר סבאההדברה בוצעה על ידי החדרת חומר נגד חדקונית הדקל לשלושת קודקודי העצים. הבעיה נפתרה. 600 ₪

התאמת סוגי ההדברה למזיקים

בעיר כפר סבא ניתן למצוא לא מעט מקומות בין אם מדובר בבתי עסק או בבתים פרטיים אשר סובלים ממזיקים שונים. על מנת לא להגיע למצב בו המזיקים משתלטים על המקום יש להזמין הדברה בכפר סבא. חברת ההדברה תבצע את ההדברה בהתאם לסוג המזיק- לכל מזיק יש את חומרי ההדברה המיועדים עבורו.

הנה שיטות ההדברה השונות המוצעות על ידי חברות הדברה:

הדברה כימית: מדובר בסוג הדברה אשר מיועד להדברת מזיקים כמו תיקנים וגם מזיקים אחרים. במסגרת השימוש בחומרים כימיים, המזיקים מוצאים את מותם במהירות רבה.

הדברה ירוקה: מדובר בהדברה ובה עושים שימוש בחומרים ירוקים מהסביבה. ההדברה אינה גורמת נזק לבעלי החיים ולאנשים ומיועדת להדברה במקומות קטנים.

הדברה אלקטרונית: הדברה מסוג זה מיועדת להרחקה של יונים. יונים נחשבות למטרד רציני למדי ולכן שימוש בהדברה אלקטרונית יסייע בהרחקה של יונים לטווח הארוך.

בין אם מדובר בהדברה כימית או הדברה אלקטרונית, חברת הדברה מקצועית תגיע עם החומרים הדרושים לביצוע ההדברה ותבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר בהתאם לשביעות הרצון שלכם.

מה חשוב לעשות לפני ביצוע הדברה בכפר סבא?

רגע לפני ביצוע הדברה בכפר סבא, חשוב ביותר לבצע מספר פעולות על מנת שיסייעו לכם להבין יותר מה כוללת ההדברה וכיצד להיערך להדברה בצורה הטובה ביותר:

רישיון בתוקף של חברת ההדברה: יהיה עליכם לבחון את הרישיון של חברת ההדברה. חשוב ביותר לוודא כי הרישיון בתוקף וכי המדבירים מחזיקים ברישיון במטרה לבצע את ההדברה. ביצוע הדברה ללא רישיון בתוקף עשוי להוביל לעבירה פלילית ולכן חשוב ביותר לוודא כי יש למדבירים רישיון.

פינוי מקומות בהם יתבצע ריסוס: נוסף על זאת, חשוב ביותר לפנות את המקומות בהם יתבצע הריסוס. בין אם מדובר בחצר הבית או בין אם מדובר במטבח- הכל במטרה להפוך את ההדברה לאפקטיבית יותר.

פיזור חומרי הדברה במקומות ייעודיים: במסגרת עבודתו, המדביר ידאג לפזר חומרי הדברה במקומות המיועדים לכך.

איך מדבירים מבצעים הדברת צרעות בכפר סבא?

הדברה בכפר סבא של צרעות מתבצעת באמצעות הקפדה על השלבים השונים על מנת לוודא כי ההדברה אפקטיבית במיוחד. חשוב ביותר לוודא כי החברה אשר נבחרה תקפיד לא לוותר על השלבים הראשונים על מנת שההדברה תהיה אפקטיבית ביותר ותגרום לכך כי הצרעות לא יהוו מטרד עבורכם.

הנה השלבים השונים:

בחירת חומר ההדברה המתאים ביותר: הדברה של צרעות נעשית באמצעות אבקה המיועדת להדברה של צרעות המפוזרת בקן של הצרעות.

הרחקה של הקן מהמקום: על מנת להבטיח את הבטיחות של הדיירים, חברת הדברה מקצועית תדאג להרחיק את קן הצרעות מהבניין בשעות הלילה.

בדיקה של מצב הקן: במסגרת העבודה של חברת ההדברה, החברה תדאג לבצע בדיקה של מצב הקן. כאשר החברה תבצע בדיקה של המצב הקן, היא תוודא כי הצרעות מתות כתוצאה מהחומר.

אחריות על ההדברה: חברת הדברה מקצועית בתחום תעניק אחריות על ההדברה. כאשר החברה המקצועית תעניק אחריות על ההדברה, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר בחברה מקצועית אשר עומדת מאחורי ההדברה. נוסף על זאת, תהיה לכם האפשרות לבקש הדברה נוספת במידה ותבחינו כי רמת הנגיעות גבוהה במיוחד.

שאלות ותשובות בנושא הדברה בכפר סבא

מחיר הדברה נקבע בעיקר לפי סוג ההדברה, גודל השטח המרוסס ורמת הנגיעות במקום.

זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה, אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ומקצועי.

כמובן, אנו מספקים אחריות לכל תקופת החורף והקיץ הקרובים לכל שירותי ההדברה הסטנדרטית שלנו.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום