לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים ברעננה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים ברעננה

יש לכם עסק עם נחש בעסק או בבית? כדאי שתזמינו לוכד נחשים מקצועי שיגיע אליכם וילכוד את הנחש. לוכד נחשים ברעננה מגיע לכל רחבי העיר בזמינות תמידית ובכל שעות היום. אם נתקלתם בנחש בסביבת העבודה או הבית זה הזמן לקרוא לחברת הדברה מקצועית. לוכד נחשים של חברת פסט-קונטרול גם ברעננה. הזמינו עכשיו ותקבלו גם תעודת אחריות עם כל לכידה.

אם אתם חושדים בהימצאות של נחש אצלכם בבית, הרי חשוב ביותר להזעיק לוכד נחשים ברעננה. שימו לב, רק לוכד נחשים מוסמך ובעל ניסיון רב ידע כיצד ללכוד את הנחש במהירות במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר בלי לחשוש מפני הימצאות של נחש בבית.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים ברעננה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות מלאה ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באזור רעננה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים ברעננה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים ברעננה שביצענו לאחרונה

אצלנו תוכלו למצוא שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית. אנחנו בפסט-קונטרול מספקים גם שירותי לוכד נחשים ברעננה. בנוסף אנחנו מספקים את כל סוגי ההדברות והלכידות שלנו ברעננה כבר קרוב ל-15 שנה. המדבירים שלנו מיומנים ומנוסים וביצעו  מספר רב של לכידות נחשים לאורך השנים.
זוהי טבלה המציגה פעולות לכידת נחשים העיר רעננה מהזמן האחרון
, אופן הלכידה והעלות הכוללת:

פעולות לכידת נחשים ברעננה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש בחצר וילה ברעננהלוכד הנחשים הגיע למקום במהירות ולאחר סריקה קצרה איתר את מאורת הנחש בחצר ולכד אותו.500 ₪
לכידת נחש במבנה משרדי ברעננההתקבל אצלנו דיווח על נחש במשרד, לוכד הנחשים שלנו הגיע למקום ביצע סריקות, והצליח לאתר את הנחש וללכוד אותו.600 ₪
לכידת נחש בפיר מעלית של בניין ברעננהלוכד הנחשים הגיע לבניין הציב מלכודת בפתח השירות של הפיר ולכד את הנחש.600 ₪

היכן תמצאו נחשים?

חושדים כי יש לכם נחשים בבית? אחת השאלות אשר רבים שואלים היא היכן ניתן למצוא נחשים? כעת נציג לכם את המקומות בהם מסתתרים נחשים:

גינות: גינות שאינן זוכות לטיפול איכותי נחשבות למקום מסתור של נחשים. הנחשים ימצאו מקום מסתור בגינות שאינן זוכות לטיפול איכותי ובהן ניתן למצוא בין היתר צמחיה פראית בה הנחשים יכולים להסתתר. 

בניינים על עמודים: גם בבניינים על עמודים ניתן למצוא נחשים המסתתרים בקומת הקרקע. בקומת הקרקע עשויים להיווצר עשבים שוטים כתוצאה מצמחייה מוזנחת. על מנת לא למצוא נחשים באזור, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון ופעולת גיזום מקצועית.

שימו לב, אם זיהיתם נחש, הדבר הטוב ביותר שיש לעשות זה לקרוא לשירות של לוכד נחשים ברעננה אשר יהיה  מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. כאשר לוכד נחשים מקצועי יגיע לאזור הוא יבצע את הלכידה במהירות רבה. הדבר הנכון מבחינתכם יהיה לא לרדוף אחרי הנחש אלא להשאיר את העבודה לידי לוכד מקצועי ומיומן. נוסף על זאת, חשוב ביותר ליידע את הרשות המקומית על הימצאותו של נחש.

מהי שיטת הלכידה של לוכד נחשים ברעננה?

לוכד נחשים ברעננה יעשה שימוש במגוון שיטות לכידה שונות בהתאם לשנות הניסיון והידע הרב אשר ברשותו של לוכד הנחשים. מה כוללת שיטת הלכידה- על כך נפרט כעת:

סריקה של האזור: חשוב ביותר לבצע סריקה של כל האזור בו קיים חשש להימצאות של נחש, בין אם מדובר בצמחייה או בין אם מדובר על ריהוט ישן. 

מהירות הגעה: לוכד נחשים מקצועי יגיע במהירות רבה על מנת ללכוד את הנחש ולא יתעכב בדרך ללכידה. יש חשיבות רבה ללוכד אשר מגיע בזמן- כאשר לוכד נחשים מגיע בזמן, הרי הוא לא מאפשר לנחש לברוח אלא מגיע במהירות וכך לוכד את הנחש בקלות יתרה. 

אמצעי לכידה מתקדמים: נוסף על זאת, לוכד נחשים מקצועי יגיע עם אמצעי לכידה מתקדמים במטרה ללכוד את הנחש במהירות. רק לוכד נחשים מקצועי ידע כיצד לעשות שימוש באמצעי הלכידה כמו לוכדן במטרה ללכוד את הנחש במהירות רבה. 

אם ראיתם נחש באזור שלכם, הרי חשוב ביותר לא לחכות אלא להסתייע בשירות של לוכד נחשים מקצועי אשר לו רזומה עשיר בלכידת נחשים. רק לוכד מוסמך יבצע את הלכידה תוך שימוש באמצעים מתאימים ויאפשר לכם ליהנות משקט נפשי בידיעה כי לא תמצאו נחשים באזור שלכם ותוכלו להיות רגועים. 

מהי עלות לכידה של נחשים?

שירות של לכידת נחשים על ידי לוכד נחשים ברעננה יעלה לכם החל מ300 שח ואף עשוי להגיע גם לסכום של 600שח. הסיבה לעלייה במחירים כוללת מספר פרמטרים שונים אשר לוכד נחשים מקצועי לוקח בחשבון:

מקום לכידה: אם מדובר במקום לכידה קרוב למקום הימצאותו של הלוכד, הרי יקח לו זמן מועט להגיע לצורך הלכידה. 

מורכבות הלכידה: זאת ועוד, במקרה של מורכבות לכידה, הרי  המחיר צפוי לעלות. מורכבות לכידה כוללת שימוש במכשור מתקדם לטובת לכידה של הנחש. 

השוואת מחירים: על מנת לוודא את עלות הלכידה, חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים. כאשר תבצעו השוואת מחירים תוכלו לדעת בדיוק מה העלות של לוכד נחשים בעיר רעננה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים ברעננה

לא להבהל ולהתקשר מיד לפסט-קונטרול ולהזמין לוכד נחשים מקצועי שיגיע ויטפל בנחש.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, לכל שירותי ההדברה והלכידות שלנו אנו מספקים אחריות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום