לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בפתח תקווה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בפתח תקווה

תושבי פתח תקווה, נתקלתם בנחש בסביבת חצר הבית או העסק? זה בדיוק הזמן להזמין לוכד נחשים בפתח תקווה, לוכד נחשים מקצועי שיספק לכידה מהירה עם הגעה מהירה לבית הלקוח וזמינות 24/7 כך שתמיד תוכלו לסמוך עליו לבצע את העבודה הנדרשת לטפל לכם בבעיה, בכל שעה ובכל מקום. הזמינו עכשיו לוכד נחשים בפתח תקווה.

נחשים נחשבים למזיקים הגורמים לא מעט פאניקה בעת המפגש עימם. רגע לפני שאתם קוראים לאיש מקצוע כמו לוכד נחשים בפתח תקווה, ישנם מספר דרכים אשר באמצעותן תוכלו להרחיק את הנחשים בכוחות עצמכם.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו למאות לקוחות בפתח תקווה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים בפתח תקווה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בפתח תקווה שביצענו לאחרונה

אנחנו בפסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית, אחד המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו הוא פתח תקווה, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד נחשים בפתח תקווה על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את הנחשים שהטרידו את הלקוחות שלנו.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
בפתח תקווה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת נחשים בפתח תקווה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש בחדר שירות של בניין בפתח תקווה בפתח תקווהלוכד הנחשים הגיע לבניין ולכד את הנחש במהירות.400 ₪
לכידת נחש במבנה נטוש בפתח תקווהקיבלנו דיווח על נחש במבנה נטוש בפתח תקווה, לוכד הנחשים שלנו הגיע למקום והחל בסריקות, בסופו של דבר הצליח לאתר את הנחש וללכוד אותו.600 ₪
לכידת נחש בחצר בית בפתח תקווהלוכד הנחשים הגיע במהירות למקום ולאחר סריקה קצרה איתר את מקום המחבוא של הנחש בחצר ולכד אותו.500 ₪

הדברה ביולוגית של נחשים

רגע לפני שאתם קוראים לשירותיו של לוכד נחשים בפתח תקווה על מנת שיגיע ויבצע לכידה של הנחש באמצעות לוכדן ניתן ללכוד את הנחש באמצעות חתול. אם הבחנתם בנחש בסביבה, כדאי שיהיה גם חתול. 

החתול מבחין בנחש: החתול מבחין בנחש ומבין כי עליו לפעול- החתול מקיף את הנחש ולא מאפשר לנחש להימלט מהאזור, כך הנחש אינו זז מהמקום וגם החתול. 

הגעה של לוכד הנחשים:  רגע לאחר מכן יגיע לוכד הנחשים ויבצע את הלכידה של הנחש באמצעות לוכדן ויעביר את הנחש לקופסה מיוחדת ולאחר מכן ישחרר את הנחש בשמורת טבע, זאת בשל העובדה כי הנחש נחשב לחיה מוגנת בחוק ואי אפשר לפגוע בו

איך תרחיקו נחשים באופן עצמאי?

אם אתם חוששים כי יש נחש בקרבת מקום, הרי אפשר לעשות מספר פעולות רגע לפני שאתם קוראים לשירות של לוכד נחשים בפתח תקווה. 

פינוי פסולת: על מנת לא לאפשר לנחש להיכנס למקום ולהסתתר כדאי ביותר לפנות מחסנים ובהם פסולת לא רצויה וכן לדאוג לפינוי של ריהוט ישן ולשפוך זבל. כך ניתן למנוע מהנחש להתחבא במקומות מסתור ולא לאפשר לו להיכנס לבית שלכם, מה שעשוי להוביל להכשה שלכם ואף הזדקקות לטיפול רפואי.

מוזמנים לחפש אחר מחילות: נוסף על כך, כדאי לבחון מחילות שונות בקרבת מקום. במחילות עשויים להסתתר מזיקים אחרים כמו עכברים וגם נחשים. במידה וקיימות מחילות, יש חשיבות רבה לסתום את המחילות באמצעות יציקה של בטון וכך הנחשים לא יגיעו לבית.

שמירה על קשר עין עם הנחש: הבחנתם בנחש? למרות החשש מפני היתקלות עם הנחש חשוב ביותר להקפיד ולשמור על קשר עין עם הנחש על מנת לא לאבד אותו וכך לסייע ללוכד הנחשים לעשות את עבודתו בצורה הטובה ביותר. ככל שתשמרו על קשר עין עם הנחש, כך הלוכד יבצע את הלכידה בצורה מהירה ואתם תהיו חופשיים וללא כל דאגות.

לוכד נחשים 24 שעות ביממה בפתח תקווה

על לוכד נחשים בפתח תקווה להיות זמין עבורכם 24 שעות ביממה,בין אם מדובר על שעות הבוקר או על שעות הלילה. הנחשים נחשבים למזיקים אשר יוצאים בעיקר בשעות הלילה ולכן על הלוכד לגלות זמינות רבה. מדובר במקצוע בו לוכד הנחשים נמצא עבורכם לאורך כל הזמן על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר. רגע לפני שאתם מזמינים לוכד נחשים, חשוב ביותר לוודא כי מדובר בלוכד מקצועי אשר לו רישיון בתוקף מטעם רשות הטבע והגנים וכי הוא מצויד בציוד המתקדם ביותר.

הנה מספר פעולות אשר הלוכד מבצע במטרה ללכוד את הנחש במהירות רבה:

מזהה את המסלול של הנחש: מתוקף תפקידו, לוכד הנחשים מכיר את המסלול של הנחש ויודע לזהות את מקום הימצאו.

תפיסה באמצעות מכשור מקצועי: לאחר שהלוכד איתר את הנחש הוא יבצע את הלכידה באמצעות מכשיר מקצועי בשם לוכדן אשר לוכד את הנחש ותופס אותו מהראש על מנת לא לאפשר לו לברוח מהמקום.

הכנסה של הנחש לתוך שק: לאחר הלכידה של הנחש הלוכד מכניס את הנחש לתוך שק על מנת לא לאפשר לו לברוח.

פינוי הנחש למקום מוגן: בסופו של דבר על הלוכד לפנות את הנחש למקום מוגן ולא לפגוע בו.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בפתח תקווה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, את כל שירותי ההדברה שלנו אנו מספקים בפריסה ארצית.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום