לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בעפולה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בעפולה

זקוקים לשירותיו של לוכד נחשים בעפולה כדי לתפוס נחש שראיתם בבית או בחצר? תושבי עפולה והאזור שימו לב, אם נתקלתם בנחש בסביבת העבודה או הבית זה הזמן להזמין לוכד נחשים דרך חברת הדברה מקצועית, לוכד נחשים בעפולה דרך חברת פסט-קונטרול יגיע במהירות בכל שעה ולכל מקום בעיר עם ציוד הלכידה המתקדם ביותר ויספק לכם אחריות ללכידת הנחש. אז הזמינו עכשיו שירות לוכד נחשים בעפולה.

באזורים שונים בעפולה, בעיקר באזורי בנייה חדשים, ניתן למצוא נחשים. בבואכם לראות נחש, חשוב ביותר לא לנסות ללכוד אותו בכוחות עצמכם אלא להשאיר את העבודה לידי לוכד נחשים בעפולה אשר לו ניסיון וידע רב בלכידת נחשים.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בעפולה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות מלאה ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באזור עפולה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים בעפולה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בעפולה שביצענו לאחרונה

אצלנו בפסט-קונטרול יש לכם מגוון שירותים רחב לבחור על מנת להפטר מכל סוגי המזיקים. בין שירותינו תוכלו  למצוא שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית בכלל ושירותי לכידות נחשים בעפולה בפרט. אנחנו מספקים את כל סוגי ההדברות והלכידות שלנו בעיר ובאזור כבר למעלה מ-15 שנים ומבצעים זאת על הצד הטוב ביותר, לוכדי הנחשים מיומנים ומנוסים וביצעו לכידות נחשים בעיר עפולה מספר רב של פעמים.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת נחשים שביצענו לאחרונה בעפולה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת נחש בחצר בית פרטי בעפולהדיירי הבית דיווחו על נחש בחצר, הלוכד הגיע למקום במהירות, איתר את הנחש במחסן שבחצר ולכד אותו.450 ₪
לכידת נחש במבנה נטוש בעפולהלוכד הנחשים ביצע סריקות במבנה והצליח לאתר את הנחש וללכוד אותו.550 ₪
לכידת נחש בשטח פתוח בעפולהלוכד הנחשים הגיע במהירות למקום המדובר ולכד את הנחש.500 ₪

איך מזהים נחש ארסי?

ניתן להבחין בין נחש ארסי לבין נחש שאינו ארסי. בבואכם להבחין בנחש באזור המגורים שלכם, חשוב ביותר לדעת לזהות את סוג הנחש עבור לוכד נחשים בעפולה. שימו לב רק לוכד נחשים מקצועי אשר לו ידע רב ידע לזהות האם מדובר בנחש ארסי או שמא אין מדובר על נחש ארסי. כך או אחרת, את מלאכת הזיהוי יש להשאיר בידי לוכד נחשים מקצועי ומיומן בתחום.

כיצד נחשים שורדים?

על מנת לשרוד הנחשים זקוקים למספר משאבים אשר נפרט כעת:

מזון: על מנת לשרוד נחשים זקוקים למקורות מזון שונים. בשל חוש ריח מפותח ביותר, הנחשים יכולים לזהות מקורות מזון במהירות רבה. שימו לב, אם באזור שלכם נמצאים מקורות מזון, הרי הנחש יכול לזהות את מקורות המזון במהירות רבה והתוצאה תהיה התקרבות לבית שלכם. ישנם מספר מקורות מזון אשר מושכים נחשים כמו למשל מכרסמים כמו עכברים או חולדות וגם ציפורים. אם מדובר במכרסמים או מזיקים אחרים שאינם מוגנים, ניתן להזמין שירותי הדברה וכך להפחית את הסיכוי שתיתקלו בנחש באזור שלכם.

מקומות מסתור: הנחשים מסתתרים במקומות שונים כמו למשל עשבים שוטים או מחסנים. מכאן, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון בבית ובמחסן וכך להביא לצמצום השהייה של הנחש בבית.

פריצה באיטום של הבית: הנחשים אוהבים להסתתר במקומות שאינם אטומים יתר על המידה ולכן חשוב ביותר לבצע איטום על מנת ללכוד את הנחשים.

חשיבות לוכד נחשים מוסמך בעפולה

נתקלתם בנחש בבית? חשוב ביותר לא לנסות ללכוד את הנחש בכוחות עצמכם אלא לקרוא לשירות של לוכד נחשים בעפולה. שימו לב, רק לוכד נחשים מקצועי ומוסמך לביצוע הלכידה יבצע את הלכידה ברמה גבוהה תוך שימוש בלוכדן ללכידה מקצועית. עם זאת, תוכלו לשמור על קשר עין עם הנחש טרם ההגעה של לוכד הנחשים. כעת נפרט על לוכד נחשים מוסמך:

לוכד נחשים מוסמך יהיה בעל תעודת הכשרה מטעם המשרד להגנת הסביבה ויהיה איש מקצוע אשר עבר בההצלחה מבחן מעשי ומבחן עיוני אשר בו הוא הפגין ידע רב בלכידה של נחשים.

מהירות עבודה: יתרה מכך, במסגרת עבודתו לוכד נחשים מוסמך יהיה מהיר ויבצע את הלכידה במהירות רבה על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. כאשר הוא יבצע את הלכידה במהירות רבה תוכלו לחזור לחיי היום יום שלכם בלי כל חשש כי יש נחשים באזור.

שימוש באמצעי לכידה מתאימים: לוכד נחשים מקצועי יעשה שימוש באמצעי לכידה מתקדמים כמו למשל לוכדן איכותי על מנת ללכוד את הנחש במהירות תוך הקפדה על משנה זהירות במטרה לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר.

רגע לפני ההגעה של לוכד נחשים בעיר עפולה הכיש אתכם נחש? במקרה הזה, יש חשיבות רבה לבצע את השלבים הבאים:

אין לחתוך את מקום ההכשה: חשוב ביותר להקפיד ולא לחתוך את מקום ההכשה.

אין להניח חוסם עורקים: זאת ועוד אין להניח חוסם עורקים על המקום אלא לחכות לקבלת טיפול רפואי מידי מומחים בתחום.

שימו לב, כאשר תקפידו על הכללים הבאים, הרי תהיה לכם האפשרות לעבור את ההכשה בשלום באמצעות קבלת טיפול רפואי מטעם צוות רפואי מיומן אשר לו ידע וניסיון בתחום הכשת נחשים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בעפולה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בעפולה והאזור, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, לכל שירותי ההדברה והלכידות שלנו אנו מספקים אחריות גם בעפולה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום