לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בירושלים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בירושלים

זקוקים לשירותיו של לוכד נחשים בירושלים? זה הזמן לקרוא ללוכד נחשים בירושלים, לוכד' מוסמך ומנוסה המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית שיבצע כל לכידה על הצד הטוב ביותר. אצלנו בפסט-קונטרול אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בירושלים בזמינות 24/7, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות איכותי ומקצועי על ידי האמצעים המתקדמים ביותר בתחום. הזמינו עכשיו לוכד נחשים בירושלים.

אין ספק כי מפגש עם נחש עשוי לעורר בהלה רבה והמפגש עם הנחש מצריך תגובה נכונה. הזמנה של לוכד נחשים בירושלים אמין ובעל ניסיון רב יגיע למקום ויסייע בלכידה של נחש תוך הקפדה על מיומנות ואמצעי לכידה מתקדמים על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בירושלים בדחיפות? זה המקום 
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בירושלים ללכוד את הנחשים בבית או בעסק.לוכד נחשים בירושלים

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בירושלים שביצענו לאחרונה

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית בכלל ושירותי לכידות נחשים בירושלים בפרט. אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בירושלים למעלה מ-15 שנים, ביצענו מספר רב של לכידות עבור תושבי ירושלים ואנו דואגים להגעה מהירה לכל מקום בירושלים בזמינות תמידית.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
בירושלים שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ומחיר השירות:

פעולות לכידת נחשים בירושלים שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש באולם אירועים בירושליםדווח לנו על נחש שמסתובב באולם האירועים, לאחר שביצע סריקות במקום איתר הלוכד את הנחש בחצר האולם ולכד אותו. 600 ₪
לכידת נחש בבית עסק בירושליםבעל העסק דיווח לנו על נחש שנכנס לעסק שלו, הלוכד הגיע במהירות ולכד אותו ללא צורך בסריקות.400 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי בירושליםלוכד הנחשים הגיע למקום וביצע סריקה לאיתור הנחש, בסופו של דבר הצליח לאתר וללכוד את הנחש במחסן הציוד של הבית.500 ₪

מיהו לוכד נחשים מקצועי?

במציאות בה קיימת תנופת בניה בעיר ירושלים ניתן לראות נחשים יוצאים ממקומות המסתור שלהם ומגיעים לשטחים שונים. 

במקרה בו נתקלתם בנחש, ההמלצה היא לקרוא לשירות של לוכד נחשים בירושלים. מיהו לוכד נחשים מקצועי? 

תחושת ביטחון: רגע לפני ההגעה שלו, הוא ישוחח אתכם בטלפון ויעניק לכם הסבר מקיף לגבי תהליך הלכידה של הנחש וכך תרגישו בטוחים יותר. הלוכד ימליץ לכם לשמור על קשר עין עם הנחש. 

הכשרה מתאימה: לוכד נחשים מקצועי הוא איש מקצוע אשר עבר הכשרה מקצועית במסגרת רשות הטבע והגנים ויש ביכולתו לבצע את הלכידה של הנחש בהצלחה רבה. 

לכידה ללא פגיעה: בישראל הנחש נחשב לחיה מוגנת ולכן לוכד נחשים מקצועי יבצע את הלכידה ולאחר מכן ישחרר את הנחש למקום פתוח בטבע.

לכידת נחש באופן עצמאי

ראיתם נחש בבית ואתם משוכנעים כי יש לכם את הניסיון ללכוד את הנחש לבד? לכידה של נחש וניסיון לפגוע בו נחשבת לעבירה על החוק. העונש על פגיעה בנחש עשוי להיות מאסר בפועל וכן קנס כספי. מאידך, הזמנה של לוכד נחשים בירושלים היא הדרך הטובה ביותר באמצעותה ניתן לבצע לכידה של הנחש בצורה מקצועית. לוכד נחשים מקצועי יגיע אליכם תוך זמן קצר על מנת לבצע את העבודה באמצעות הכלים העומדים לרשותו. העבודה תתבצע על ידי לוכד נחשים מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום אשר עבר הכשרות רבות.

איך תבחרו לוכד נחשים מומלץ בירושלים?

באזור ירושלים ניתן למצוא לוכדי נחשים מומלצים. בחירת לוכד נחשים בירושלים צריכה להתבסס על מספר פרמטרים: 

מענה מהיר: על לוכד הנחשים צריך להעניק לכם מענה מהיר במיוחד. מדובר במצב בו אתם נמצאים בלחץ וזקוקים לאיש מקצוע אשר יעניק לכם מענה מהיר ככל הניתן. ככל שהמענה יהיה מהיר יותר,כך תרגישו תחושת ביטחון וידיעה כי בחרתם באיש מקצוע אשר מגיב במהירות לפנייה ויש ביכולתו לבצע את הלכידה במהירות רבה. 

עלות השירות: לוכד נחשים מקצועי יציע לכם עלות בהתאם למחיר המקובל בתחום. מאידך, לוכד נחשים אשר יציע לכם מחיר נמוך יתר על המידה, הרי הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה. 

שיחה מקדימה: חשוב ביותר לשוחח עם לוכד הנחשים על מנת להבין מיהו איש המקצוע אשר אתם מזמינים לבית שלכם.  בהתאם לאופי התשובות שלו תוכלו לדעת האם מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום או שמא מדובר בחובבן אשר לא כדאי להזמינו אלא להמשיך ולחפש אחר לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר יבצע את הלכידה תוך הקפדה על מיומנות. 

רישיון: עוד חשוב לבדוק את הרישיון של לוכד הנחשים. שימו לב, עבודה ללא רישיון אינה עבודה מקצועית ולכן חשוב ביותר לשכור את השירות של לוכד נחשים מקצועי בעל רישיון בתחום. לוכד אשר אין לו רישיון לא יכול לבצע את העבודה. 

אמינות: נוסף על כך, חשוב לבחור לוכד נחשים מקצועי המפגין אמינות. כאשר אתם נמצאים בסיטואציה בה יש נחש בבית שלכם, אתם צריכים לצידכם איש מקצוע אמין אשר יסביר לכם בדיוק מה קורה וכיצד הוא יבצע את הלכידה של הנחש על מנת שתהיו רגועים ובטוחים כי יהיה לצידכם איש מקצוע.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בירושלים

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום