לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בחיפה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בחיפה

זקוקים לשירותיו של לוכד נחשים בחיפה? תושבי חיפה, אם נתקלתם בנחש בסביבת העבודה או הבית זה הזמן להזמין לוכד נחשים דרך חברת הדברה מקצועית, לוכד נחשים בחיפה דרך חברת פסט-קונטרול יגיע במהירות בכל שעה ולכל מקום בעיר חיפה עם ציוד הלכידה המתקדם ויספק לכם אחריות ללכידת הנחש. אז הזמינו עכשיו שירות לוכד נחשים בחיפה.

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בונים בית חדש ונתקלתם בנחש, אין ספק כי מדובר בסיטואציה לא נעימה בכלל. היתקלות עם נחש משמעותה פחד וחששות רבים. כדאי לנסות לשמור על קשר עם נחש עד להגעה של לוכד נחשים בחיפה אשר יגיע עם הציוד הדרוש לצורך לכידה של הנחש.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בחיפה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות מלאה ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באזור חיפה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים בחיפה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בחיפה שביצענו לאחרונה

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית בכלל ושירותי לכידות נחשים בחיפה בפרט. אנחנו מספקים את כל סוגי ההדברות והלכידות שלנו בעיר חיפה כבר למעלה מ-15 שנים ומבצעים זאת על הצד הטוב ביותר, לוכדי הנחשים מיומנים ומנוסים וביצעו לכידות נחשים בעיר חיפה מספר רב של פעמים.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
בחיפה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת נחשים בחיפה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש בגינת עסק בחיפהלוכד הנחשים הגיע לעסק ולכד את הנחש לאחר סריקה קצרה.500 ₪
לכידת נחש בחצר בית פרטי בחיפהקיבלנו על נחש בבית פרטי בחיפה, לוכד הנחשים הגיע תוך דקות ספורות למקום וביצע סריקה במקום, בסופו של דבר איתר את הנחש מתחת לאחד השיחים בחצר ולכד אותו.550 ₪
לכידת נחש ביחידת אחסון בחיפהלוכד הנחשים הגיע למקום במהירות, ולכד את הנחש ללא צורך בסריקות.400 ₪

מיהו לוכד נחשים מוסמך?

בבואכם להזמין לוכד נחשים בחיפה חשוב ביותר לא להתפשר ולהזמין לוכד נחשים מוסמך. הנה מספר קווים לדמותו של לוכד נחשים: 

הכשרה מיוחדת:  לוכד נחשים מוסמך הוא איש מקצוע אשר עבר הכשרה בתחום וקיבל אישור ללכוד נחשים מטעם רשות הטבע והגנים. 

אחראי על לכידת הנחש:  במסגרת עבודתו לוכד הנחשים צריך ללכוד את הנחש באמצעות האמצעים העומדים לרשותו ולא לנסות להרוג אותו. לפי החוק, נחש נחשב לחיה מוגנת והרג של נחש משמעות הדבר קבלת קנס כספי ואף מאסר.

איך מתבצעת לכידת נחשים מקצועית?

לוכד נחשים בחיפה יבצע את הלכידה באמצעות שלבים שונים. במסגרת העבודה הוא יקפיד לא לדלג על השלבים השונים ולבצע את השלבים לפי הסדר על מנת ללכוד את הנחש במהירות ולאפשר חזרה לשגרת חיים: 

סריקה באזור: בהתחלה הלוכד יבצע סריקה באזור במטרה לוודא כי אכן הנחש נמצא באזור ועל מנת לוודא כי אין עוד נחשים אחרים באזור. 

לכידה באמצעות מכשור מקצועי: בשלב הבא הלוכד ינסה ללכוד את הנחש באמצעות שימוש בציוד מקצועי כמו לוכדן אשר מטרתו לתפוס את הנחש וללכוד אותו. 

מלכודות לצורך לכידת הנחש: במידה והלוכד יראה לנכון לחזור לבית בשל הימצאות נחשים נוספים, הוא יבחר לשים מלכודת לצורך לכידה של הנחש.

למה לבחור לוכד נחשים מוסמך?

על מנת שהליך הלכידה יתבצע בצורה מקצועית ביותר חשוב ביותר לבחור בשירות של לוכד נחשים בחיפה בעל מקצועיות רבה אשר יגיע למקום ויבצע את הלכידה בצורה אחראית  אשר לא תכלול פגיעה של הנחש בכם. 

מענה מהיר: כאשר אתם מחפשים לוכד נחשים באזור חיפה, אתם מחפשים איש מקצוע אשר יעניק לכם מענה מהיר. מדובר בסיטואציה מלחיצה למדי ולכן חשוב ביותר לבחור בלוכד נחשים מקצועי ומיומן. יש לבחור באיש מקצוע אשר יגיע במהירות רבה למקום. 

ניסיון רב: נוסף על כך, יש לבחור באיש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום לכידת נחשים. ככל שיהיה לו ניסיון רב יותר,כך הוא יבצע את הלכידה במהירות רבה ויאפשר לכם לחזור לשגרת החיים שלכם. במהלך שיחה מקדימה עמו אל תהססו לשאול אותו לגבי הניסיון שלו. יש לוודא כי מדובר בבעל מקצוע אשר לו ניסיון רב בלכידה של נחשים והוא יכול לבצע את הלכידה תוך סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד ולאפשר לכם להיות בטוחים. 

המלצות מטעם לקוחות קודמים: נוסף על כך, כדאי לבקש המלצות מטעם לקוחות קודמים. כדאי להתייעץ עם לקוחות קודמים רגע לפני שאתם בוחרים לוכד נחשים מקצועי. הם יוכלו לספר לכם כמה שיותר פרטים על עבודתו של הנחש וכך תדעו כי מדובר באיש מקצוע ואין כל חשש להזמינו. 

מחיר: חשוב ביותר לבחור באיש מקצוע המציע לכם הצעת מחיר טובה- אין מדובר על הצעת מחיר יקרה או זולה מדי. מדובר על הצעת מחיר אשר תגרום לכם לשכור את השירות שלו. ישנם מקרים בהם אנשים בחרו להזמין לוכד נחשים אשר הציע להם מחיר זול והתוצאה הייתה בהתאם. כאשר מדובר על החיים שלכם, ההמלצה היא לא להתפשר אלא לבחור את לוכד הנחשים הטוב והמקצועי ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בחיפה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, לכל שירותי ההדברה והלכידות שלנו אנו מספקים אחריות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום