לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בהרצליה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בהרצליה

שמעתם רעשי נחשים באזור הבית או העסק? צריכים לוכד נחשים שיגיע אליכם וילכוד את הנחש? תושבי הרצליה, אם נתקלתם בנחש בסביבת העבודה או הבית זה הזמן להזמין לוכד נחשים בהרצליה דרך חברת הדברה מקצועית. לוכד נחשים של חברת פסט-קונטרול יגיע בכל שעה ולכל מקום בעיר הרצליה עם ציוד לכידה מתקדם ויספק לכם אחריות ללכידת הנחש. אז הזמינו עכשיו שירות לוכד נחשים בהרצליה.

מצאתם נחש בבית ואתם לא יודעים מה לעשות? במקרה הזה חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד נחשים בהרצליה. כאשר תקראו לשירות של לוכד עכברים מקצועי תהיה לכם האפשרות לדעת כי הזמנתם איש מקצוע מומחה אשר לו שיטות הלכידה הטובות ביותר.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בהרצליה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות מלאה ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באזור הרצליה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים בהרצליה

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בהרצליה שביצענו לאחרונה

אצלנו בפסט-קונטרול תוכלו למצוא  בפריסה ארצית שירותי לכידת נחשים בכלל ושירותי לכידות נחשים בהרצליה בפרט. אנחנו מספקים את כל סוגי ההדברות והלכידות שלנו בהרצליה כבר קרוב ל-15 שנה. המדבירים שלנו מבצעים זאת על הצד הטוב ביותר. לוכדי הנחשים מיומנים ומנוסים וביצעו  מספר רב של לכידות נחשים.
הנה טבלה המציגה חלק פעולות לכידת הנחשים בהרצליה מהזמן האחרון
, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת נחשים בהרצליה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש בחצר בית בהרצליהקיבלנו דיווח לנו על נחש שנמצא בחצר בית בעיר, הלוכד הגיע ולכד אותו ללא צורך בסריקות.400 ₪
לכידת נחש במתנ״ס בהרצליהדווח לנו על נחש בקרבת המתנ״ס, לאחר שביצע סריקות במקום איתר הלוכד את הנחש. 600 ₪
לכידה בהרצליה של נחש במרתף בית פרטילוכד הנחשים הגיע למקום וביצע סריקה במרתף לאיתור הנחש, בסופו של דבר לכד את הנחש.500 ₪

מיהו לוכד נחשים מיומן בהרצליה ?

גיליתם שיש לכם נחש בבית? במקרה הזה, חשוב ביותר לא לנסות וללכוד את הנחש לבד אלא להזעיק למקום לוכד נחשים בהרצליה. לוכד נחשים מיומן יהיה מי שיש לו את התכונות הבאות:

הכשרה מקיפה בתחום: על לוכד הנחשים להיות בעל הכשרה מקיפה בתחום. כאשר תהיה לו הכשרה מקיפה בתחום יהיה לו האפשרות לבצע לכידה מקצועית של הנחש באמצעות הידע אשר עומד לרשותו. 

אמצעי לכידה: לוכד נחשים מקצועי יהיה מצויד במיטב אמצעי הלכידה המתקדמים ביותר. הלוכד יעשה שימוש באמצעי לכידה בשם לוכדן על מנת לבצע את הלכידה של הנחש.

הסבר על הלכידה: יתרה מכך, לוכד נחשים מקצועי יעניק לכם הסבר מקיף על הלכידה וכך תהיה לכם האפשרות להיות מעודכנים בכל רגע נתון לגבי הליך הלכידה.

מהירות לכידה: יתרה מכך לוכד נחשים מיומן יבצע את הלכידה במהירות רבה וכך יאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות רבה.

אילו סוגי נחשים ניתן למצוא?

לוכד נחשים בהרצליה יהיה מיומן בלכידה של נחשים. ביכולתו ללכוד מספר רב של נחשים מסוגים שונים באמצעות האמצעים העומדים לרשותו. ביכולתו להבחין בין הסוגים השונים של הנחשים. 

כעת נציג לכם הסוגים השונים של הנחשים אשר ניתן למצוא:

זעמן דק: סוג זה ניתן למצוא במזרח התיכון והתזונה שלו כוללת בעיקר מכרסמים וגם חרקים קטנים. בישראל תמצאו את הנחש הנ"ל באזור הדרום.

תלום קשקשים מדברי: מדובר בנחש אשר זכה למספר רב של כינויים ובין היתר קוברה מזויפת. כאשר נחש זה חש איום הוא מרחיב את הצוואר שלו כתגובה לאיום. 

שלוון טלוא ראש: מדובר בסוג של נחש שאינו ארסי וניתן למצוא אותו באזור המרכז. כאשר הוא חש איום הוא לא יבצע נשיכה אלא יפריש חומר חריף ולא נעים. 

כך או אחרת, כאשר הבחנתם בנחש, ראוי לא לנסות ולבצע את הלכידה בכוחות עצמכם אלא להשאיר את העבודה לידי מומחה בתחום כמו לוכד נחשים מקצועי.

איתור נחש בהרצליה

לוכד נחשים בהרצליה יבצע את הלכידה באמצעות תוכנית עבודה מסודרת אשר תכלול איתור של הנחש תוך הכרת אמצעי הזיהוי שלו. כאשר הלוכד יאתר את הנחש הוא יתחיל בפעולת הלכידה. חשוב ביותר לא לנסות וללכוד את הנחש לבד אלא לחכות ללוכד מקצועי.

עם זאת, ישנן מספר פעולות אשר ניתן לעשות בזמן שאתם מחכים לשירות של לוכד נחשים:

בידוד הנחש: חשוב ביותר לבדוק כי הנחש מבודד ואין לו כל יכולת לגרום נזק לדיירי הבית. כאשר הנחש מבודד ואין לו יכולת לגרום כל נזק, הרי אתם בטוחים יותר.

הקפידו על קשר עין: יתרה מכך, כדאי להקפיד ולשמור על קשר עין עם הנחש. עד שהלוכד יגיע לטובת ביצוע הלכידה, חשוב ביותר לשמור על קשר עם הנחש ולוודא כי הוא נשאר במקום ולא בורח למקום אחר.

אל תבצעו תנועות פתאומיות: חשוב לציין כי בזמן שאתם מחכים ללוכד מקצועי, חשוב ביותר לא לבצע תנועות פתאומיות. כאשר אתם עשויים לבצע תנועות פתאומיות הדבר עשוי להפחיד את הנחש אשר יחפש לו מקום מסתור. 

אפשרות לצלם את הנחש: נוסף על זאת, חשוב ביותר לצלם את הנחש. ככל שתקפידו לצלם את הנחש, כך תוכלו לעדכן את לוכד הנחשים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בהרצליה

מתקשרים מיד לפסט-קונטרול ומזמינים לוכד נחשים מקצועי שיגיע ויטפל בנחש.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, לכל שירותי ההדברה והלכידות שלנו אנו מספקים אחריות.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום