לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בדימונה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בדימונה

תושבי דימונה היקרים, נתקלתם בנחש בסביבת חצר הבית או העסק? חייבים לוכד מקצועי שיגיע ויאסוף את הנחש? זה בדיוק הזמן להזמין לוכד נחשים בדימונה. לוכד נחשים מיומן שיספק לכידה מהירה עם הגעה מהירה לבית הלקוח ובזמינות תמידית כך שתמיד תוכלו לסמוך עליו לבצע את העבודה הנדרשת לטפל לכם בבעיה. הזמינו עכשיו לוכד נחשים בדימונה ותשכחו מהזוחלים המפריעים.

לוכד נחשים בדימונה יגיע אליכם הביתה על מנת לבצע לכידה מהירה ובטוחה של הנחש. אם הבחנתם בנחש בבית שלכם, הרי זה לא משחק ילדים וחשוב ביותר להזעיק מקצוען אמיתי על מנת לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בדימונה? הגעתם למקום הנכון
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים הוגנים ביחס למתחרים
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו למאות לקוחות בדימונה ללכוד את הנחשים שבסביבתם.לוכד נחשים בדימונה
 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בדימונה שביצענו לאחרונה

לכידת נחשים היא עסק למקצוענים, אנחנו בפסט-קונטרול מספקים שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית. אחד המקומות הנפוצים בהם אנו מספקים את שירותינו היא העיר דימונה, סייענו לתושבי העיר פעמים רבות עם שירות לוכד נחשים על ידי לוכדים מנוסים ובעלי ניסיון רב בתחום שביצעו פעם אחר פעם את המשימה בהצלחה ולכדו את הנחשים שהטרידו את הלקוחות שלנו. הזמינו לכם לוכד נחשים בדימונה.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
בדימונה שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ועלות השירות:

פעולות לכידת נחשים בדימונה שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש במחסן בדימונהלוכד הנחשים הגיע לבניין ולכד את הנחש במהירות.400 ₪
לכידת נחש בחצר בית בדימונהלוכד הנחשים הגיע במהירות למקום ולאחר סריקה קצרה איתר את מקום המחבוא של הנחש בחצר ולכד אותו.500 ₪
לכידת נחש במפעל ריצוף בדימונהקיבלנו דיווח על נחש במבנה תעשייה בעיר. לוכד הנחשים שלנו הגיע למקום והחל בסריקות, בסופו של דבר הצליח לאתר את הנחש וללכוד אותו מאחורי האריחים.600 ₪

נתקלתם בנחש- מה מומלץ לעשות?

רגע לפני שאתם מזמינים לוכד נחשים בדימונה חשוב ביותר לדעת כי ישנן פעולות אשר תוכלו לעשות. כעת נציג בפניכם את  הפעולות השונות אשר יאפשרו לכם להיות רגועים יותר טרם ההגעה של לוכד הנחשים:

אל תתקרבו לנחש: אם אתם נמצאים בשטח פתוח, ההמלצה היא לא להתקרב לנחש אלא להניח לו. יש להביא בחשבון כי אתם נמצאים בסביבה שלו ולכן חשוב ביותר לשמור ממנו מרחק ולא להתקרב אליו.

קראו כמה שיותר מידע: נוסף על זאת, כדאי להתעדכן בכמה שיותר מידע על לכידה של נחשים ועבודתו של לוכד נחשים מקצועי.

לא להרוג את הנחש: חל איסור להרוג את הנחש בשל היותו בעל חיים מוגן ולכן אם הבחנתם בנחש, שמרו על קשר עין והשאירו את עבודת הלכידה לידי לוכד נחשים מקצועי בתחום.

שימו לב, כאשר נתקלתם בנחש, חשוב ביותר לבצע את ההוראות הנ"ל על מנת לא לגרום למצב של הכשה. כאשר הוכשתם על ידי נחש, חובה לפנות לקבלת טיפול רפואי בבית חולים על מנת למנוע החמרה במצב. רק לוכד נחשים מקצועי ידע כיצד לסייע לכם בשעת הלכידה על מנת למנוע מצב מסוג זה.

מתי תקופת הפעילות של נחשים?

לשאלה מתי תקופת הפעילות של הנחשים, התשובה היא כי עונת הפעילות של הנחשים היא בקיץ- בעונת הקיץ הנחשים מתעורררים משנת החורף שלהם וניתן לראותם פעילים בעיקר בשעות הלילה. בשעה בה מזג האוויר מתחמם, אתם עשויים להבחין בהם גם בשעות היום. שימו לב, אם הבחנתם בנחש, בין אם מדובר בשעות הבוקר או בשעות הלילה, קיימת חשיבות רבה לקרוא לשירות של לוכד נחשים בדימונה. באזור דימונה תמצאו לוכד מוסמך ומקצועי אשר יגיע במהירות למקום ובאמצעות לוכדן יבצע את הלכידה של הנחש.

מיהו לוכד נחשים מוסמך?

מחפשים לוכד נחשים בדימונה? חשוב ביותר לדעת כי היום תמצאו לא מעט מומחים בתחום. עם זאת, ישנן מספר דרכים לוודא כי מדובר בלוכד מוסמך:

היתר מטעם רשות הטבע והגנים:  לוכד נחשים מוסמך זהו איש מקצוע אשר לו היתר מטעם רשות הטבע והגנים. כאשר יהיה לו היתר הוא יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולעשות שימוש במכשיר מיוחד במטרה ללכוד את הנחש.

סוגים שונים של מכשירים ללכידה של נחש: לוכד נחשים מוסמך יכיר את סוגי המכשירים השונים ללכידה של נחש. קיימים כיום מגוון אמצעי לכידה המכונים לוכדנים כאשר הלוכד יכיר את כולם על מנת לבחור את הלוכדן הטוב ביותר .

שחרור הנחש בטבע: על הלוכד לבצע את הלכידה ולאחר מכן לשחרר את הנחש בטבע בשל אותו חוק אשר אוסר להרגו.

זמן הגעה מהיר: זאת ועוד, לוכד נחשים מוסמך יגיע תוך זמן קצר למקום ואז תוכלו לנשום בשקט בידיעה כי תוכלו להמשיך בשגרה בלי לראות נחשים בסביבה.

המלצות: לוכד נחשים מוסמך יהיה איש מקצוע אשר יזכה גם לקבלת המלצות על השירות שלו. לצד מקצועיות ומהירות, חשוב ביותר לבחון גם המלצות מפי לקוחות קודמים. כאשר תבחנו המלצות מפי לקוחות קודמים, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם את לוכד הנחשים המקצועי והטוב ביותר למשימה. הקפידו לחפש כמה שיותר לקוחות ממליצים במטרה לבחון את השירות.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בדימונה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק בדימונה שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

המחיר בדימונה מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

כמובן, את כל שירותי ההדברה שלנו אנו מספקים בפריסה ארצית לא רק בדרום.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום