לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים בבית שמש

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בבית שמש

אתם צריכים שירות מקצועי של לוכד נחשים בבית שמש? זה הזמן לקרוא ללוכד נחשים מוסמך ומנוסה, המסופק על ידי חברת ההדברה המקצועית פסט-קונטרול, שיבצע כל לכידה על הצד הטוב ביותר. אצלנו בפסט-קונטרול אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בבית שמש בזמינות מיידית, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות איכותי ומקצועי. הלוכדים שלנו עושים שימוש באמצעים המתקדמים ביותר בתחום. הזמינו עכשיו לוכד נחשים בבית שמש.

נחשים מעוררים פחדים בקרב רבים וחלקם אף נחשבים מסוכנים. אם נתקלתם בנחש, ההמלצה היא לא לנסות ולהרחיק את הנחש בכוחות עצמכם, אלא לקרוא לשירות של לוכד נחשים בבית שמש. רק לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את הלכידה באמצעות האמצעים העומדים לרשותו. 

זקוקים לשירותי לוכד נחשים בבית שמש בדחיפות? זה המקום 
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות בבית שמש ללכוד את הנחשים בבית או בעסק.לוכד נחשים בבית שמש

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים בבית שמש שביצענו לאחרונה

בחברת פסט-קונטרול תוכלו למצוא שירותי הדברה מכל הסוגים, בנוסף תוכלו גם לקבל אצלנו שירות לכידת נחשים. השירות הוא בפריסה ארצית בכלל וקיימים גם שירותי לכידת נחשים בבית שמש בפרט. אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בעיר כבר למעלה מ-15 שנים, ביצענו מספר רב של לכידות עבור תושבי בית שמש ואנו דואגים להגעה מהירה לכל רחבי העיר בזמינות תמידית.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים בבית שמש
שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ומחיר השירות:

פעולות לכידת נחשים בבית שמש שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידה בבית שמש של נחש במרתף היינות הפרטי של וילהלוכד הנחשים הגיע למקום וביצע סריקה במרתף לאיתור הנחש, בסופו של דבר לכד את הנחש מאחורי ארון היין האדום.500 ₪
לכידת נחש בחצר מכולת בבית שמשקיבלנו דיווח לנו על נחש שנמצא בחצר מכולת בעיר, הלוכד הגיע ולכד אותו ללא צורך בסריקות.400 ₪
לכידת נחש במועדונית קשישים בבית שמשדווח לנו על נחש בקרבת המועדונית, לאחר שביצע סריקות במקום איתר הלוכד את הנחש. 600 ₪

מתי תיתקלו בנחשים?

הסיכוי שלכם להיתקל בנחשים גבוה יותר בעונת הקיץ. החל מחודש מאי הנחשים יוצאים ממקום המסתור שלהם במטרה לחפש מקורות מזון.

הכשה כואבת: אם תתקלו בנחש בעונת הקיץ, ייתכן כי ההכשה תהיה כואבת ויהיה צורך בקבלת טיפול רפואי. כאשר הטמפרטורות עולות, ניתן להבחין בנחשים ולכן כדאי להזמין לוכד נחשים בבית שמש. שימו לב, הנחשים מפחדים מבני האדם ולכן לא יחפשו להיות בקרבתם. 

יבחרו להכיש רק בעת סכנה: הם יבחרו להכיש את בני האדם רק במידה והם יחושו בסכנה ולכן חשוב ביותר לא להתקרב לנחשים אלא להשאיר את העבודה לידי לוכד נחשים מקצועי. 

שימו לב, גם בחורף בישראל ייתכן ותראו נחשים. במידה וזה קורה, חשוב ביותר לתפוס מרחק מהנחשים ולא לנסות להתקרב אליהם על מנת לא להיפגע כתוצאה מהכשה.

מה מושך נחשים לאזור?

לוכד נחשים בבית שמש יגיע לאזור ובו דיווח על מציאת נחש במטרה ללכוד אותו באמצעות כלי מיוחד- לוכדן. הנחשים בוחרים לשהות באזור מסוים בשל המשיכה שלהם למזונות או מקומות בהם הם יכולים להסתתר. 

חיפוש אחר מקורות מזון: הנחשים מחפשים אחר מקורות מזון שונים וברגע בו הם יבחינו במקורות מזון הם ימשכו לאזור ובו יש את מקורות המזון אשר הם מחפשים.

חיפוש אחר מזיקים אחרים: נוסף על זאת, הנחשים מחפשים מזיקים אחרים כמו מכרסמים ולא את בני האדם.

אזורי פסולת: ניתן להבחין בנחשים באזורים הכוללים פסולת או עשבים שוטים ולכן חשוב ביותר להקפיד על ניקיון במטרה לא לראות נחשים באזור. 

שימו לב, אם הבחנתם בנחש באזור, הרי לא כדאי לקחת סיכון אלא להזמין לוכד נחשים מוסמך אשר יהיה ביכולתו לאתר את מיקום הנחש ולבצע את הלכידה תוך הקפדה על מהירות ומקצועיות.

מיהו לוכד נחשים מוסמך בבית שמש?

בחירה של לוכד נחשים מוסמך תאפשר לכם לדעת כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר ויהיה לכם שקט נפשי בידיעה כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר, זה אשר לו אוסף תכונות המאפשרות את ביצוע הלכידה. 

לוכד נחשים בבית שמש אשר נחשב ללוכד מוסמך יהיה בעל התכונות הבאות:

ניסיון רב: לוכד נחשים מוסמך יהיה בעל ניסיון רב בלכידת נחשים. מאחוריו ניסיון רב בלכידת נחשים, דבר אשר יאפשר לכם לנשום לרווחה בידיעה כי בחרתם באיש מקצוע אשר מבין את עבודתו ובקיא בלכידה של נחשים מזה שנים רבות. 

יודע להבחין בין סוגי הנחשים השונים: יתרה מכך, לוכד נחשים מוסמך יהיה איש מקצוע אשר יבחין בין סוגי הנחשים השונים, בין אם מדובר בנחש ארסי ובין אם אין מדובר על נחש ארסי ובהתאם לכך יבחר את אמצעי הלכידה המתאים ביותר.

הכשרה בתחום: על לוכד נחשים מוסמך ללמוד את רזי המקצוע ולקבל תעודה מטעם החברה להגנת הטבע המעידה כי הוא בעל השכלה מתאימה בתחום. לוכד נחשים מוסמך ילמד את רזי המקצוע במטרה להעניק לכם שירות איכותי ומקצועי ביותר המבוסס על שנות לימוד רבות.

שימוש באמצעי לכידה: יתרה מזאת, לוכד נחשים מקצועי יבצע את הלכידה באמצעות שימוש במכשור מתאים- לוכדן. מדובר באמצעי לכידה המאפשר לו לבצע לכידה מהירה של הנחש וכך לאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות רבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים בבית שמש

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות לוכד נחשים מהיר ואיכותי ללקוחותינו בבית שמש, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות בבית שמש, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

המחיר בבית שמש מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום