לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד נחשים באילת

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד נחשים באילת

זקוקים לשירותיו של לוכד נחשים באילת ואתם לא יודעים למי לקרוא? זה הזמן לקרוא ללוכד נחשים מוסמך ומנוסה המסופק על ידי חברת ההדברה המקצועית פסט-קונטרול. הלוכדים שלנו מבצעים כל לכידה על הצד הטוב ביותר. אצלנו מספקים שירותי לוכד נחשים באילת בזמינות 24/7, הגעה מהירה לבית הלקוח ושירות איכותי ומקצועי על ידי האמצעים המתקדמים ביותר בתחום. הזמינו עכשיו לוכד נחשים באילת.

מבין האורחים השונים בבית אין ספק כי נחשים נחשבים לאורחים פחות חביבים ולכן אם אתם רואים נחש בבית, הרי כדאי לא להסתכן בלכידה עצמאית אלא לקרוא לשירות של לוכד נחשים באילת. רק לוכד נחשים מקצועי יגיע תוך זמן קצר ויהיה לו את הכלים לבצע את הלכידה.

זקוקים לשירותי לוכד נחשים באילת בדחיפות? זה המקום 
עם התחייבות ללכידת הנחש
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות מקצועי ואיכותי
מחירים נוחים לכל כיס
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו לאלפי לקוחות באילת ללכוד את הנחשים בבית או בעסק.לוכד נחשים באילת

 

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת נחשים באילת שביצענו לאחרונה

חברת פסט-קונטרול מתגאה להגיש שירותי לכידת נחשים בפריסה ארצית בכלל ושירותי לכידות נחשים באילת בפרט. אנו מספקים שירותי לוכד נחשים בעיר הדרומית כבר למעלה מ-15 שנים. בתקופה זו ביצענו מספר רב של לכידות עבור תושבי אילת ואנו דואגים להגעה מהירה לכל מקום בזמינות תמידית.
לפניכם טבלה המציגה חלק מפעולות לכידת הנחשים
באילת שביצענו לאחרונה, אופן הלכידה ומחיר השירות המבוקש:

פעולות לכידת נחשים באילת שביצענו לאחרונה:אופן הלכידה:מחיר השירות:
לכידת נחש באולם חתונות באילתדווח לנו על נחש שמסתובב בקרבת האולם, לאחר שביצע סריקות במקום איתר הלוכד את הנחש בחצר ולכד אותו. 600 ₪
לכידת נחש בבית במלון באילתבעל המלון דיווח לנו על נחש שנכנס למטבח שלו, הלוכד הגיע במהירות ולכד אותו ללא צורך בסריקות.400 ₪
לכידת נחש בחצר בית באילתלוכד הנחשים הגיע למקום וביצע סריקה לאיתור הנחש, והצליח לאתר וללכוד את הנחש בארון הבגדים של הבית.500 ₪

כיצד תרחיקו נחשים מהבית?

רגע לפני שאתם קוראים לשירות של לוכד נחשים מקצועי בתחום, חשוב ביותר לנסות למנוע את ההגעה של הנחשים.

כיצד תוכלו למנוע את ההגעה של הנחשים לבית שלכם- הנה מספר דרכים שתוכלו לעשות זאת:

סתימה של חורים בבית: על מנת למנוע הופעה של נחשים בבית, חשוב ביותר לסתום כמה שיותר חורים בבית ולדאוג לצקת בטון סביב הבית וכך לא לאפשר לנחשים להגיע לבית. כאשר תדאג לבצע סתימה של החורים, תוכלו לדעת כי לא תראו נחשים.

פינוי אשפה בגינה: אם יש לכם גינה בבית ואתם חושדים כי מסתתרים שם נחשים, הרי חשוב ביותר לדאוג לפינוי של רהיטים ישנים ולגזום עצים. כאשר תנקטו בפעילויות הנ"ל, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת הנחשים לא יגיעו למקום.

דילול הצמחייה בגינה: נוסף על זאת, יש אפשרות לבצע דילול של צמחייה בגינה על מנת למנוע הופעה של נחשים באזור הבית. כאשר תעסקו בדילול של הצמחייה הרי לנחשים יהיה פחות מקום להתחבא בו.

הדברה של מזיקים שונים: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבצע הדברה של מזיקים שונים כמו מכרסמים. ביצוע הדברה על ידי חברת הדברה מקצועית בתחום תאפשר לכם למנוע את ההופעה של הנחשים.

למה חשוב לשמור על קשר עין עם הנחש לפני הגעה של לוכד מקצועי?

רגע לפני הזמנת לוכד נחשים באילת חשוב ביותר לשמור על קשר עין עם הנחש. כאשר תשמרו על קשר עין עם הנחש, הרי תוכלו לזהות את המיקום שלו ולמסור את הפרטים לידי לוכד נחשים מקצועי.

אל תעשו שימוש בתנועות חדות: חשוב ביותר לא לעשות תנועות חדות על מנת לא לגרום להפחדה של הנחש. שימו לב, כאשר הנחש חש מאוים, הוא עשוי לתקוף אתכם ולכן חשוב ביותר לא לבצע תנועות חדות אלא רק לשמור על קשר עין ולהשאיר את עבודת הלכידה לידי לוכד נחשים מקצועי ומיומן בתחום אשר רכש השכלה מתאימה ולו הניסיון המתאים ביותר.

שימוש באמצעי לכידה מתקדמים: רק לוכד נחשים מקצועי ובעל ניסיון רב ידע לבצע את הלכידה של הנחש במהירות באמצעות המידע אשר מסרתם לו. כאשר הוא ידע היכן נמצא הנחש, הוא יעשה שימוש באמצעים שונים על מנת לבצע לכידה מהירה.

שימו לב, שמירה על קשר עין עם הנחש, עשוי לקצר את עבודתו של לוכד הנחשים וכך תוכלו להיות רגועים ולדעת כי הוא ביצע את הלכידה במהירות והמשמעות היא כי לא תראו יותר נחשים באזור שלכם.

מה כוללת עבודתו של לוכד נחשים באילת?

עבודתו של לוכד נחשים באילת כוללת מספר שלבים. כעת נמנה בפניכם את השלבים השונים:

איתור מקום המסתור של הנחש: לוכד עכברים מקצועי ומיומן בתחום יאתר את הנחש ויתכנן את פעולת הלכידה.

תכנון פעולת הלכידה: בשלב הבא לוכד הנחשים יבצע לכידה של הנחש באמצעות תכנון מדויק של פעולת הלכידה אשר תכלול גם שימוש באמצעים שונים.

שימוש באמצעי לכידה: במסגרת עבודתו לוכד נחשים מקצועי יעשה שימוש בלוכדן איכותי על מנת לבצע את הלכידה של הנחש.

מהירות לכידה: זאת ועוד, לוכד נחשים מיומן בתחום ידע לבצע את הלכידה במהירות רבה וכך לאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות רבה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד נחשים באילת

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו באילת, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות עומד על כחצי שעה.

כמובן, אנו מספקים את שירותינו לכל סוגי הלקוחות, פרטיים עסקיים ומוסדיים.

המחיר מתחלק לשני חלקים, מחיר על לכידה ומחיר על ביצוע סריקות לאיתור הנחש. שעת הקריאה ללוכד גם יכולה להשפיע על המחיר.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום