לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בתל אביב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בתל אביב

אם ראיתם עכבר בביתכם או אם ראיתם סימנים לעכברים בבית העסק שלכם, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בתל אביב מטעם חברת פסט קונטרול, ונגיע במהרה. בכל עת ובכל שעה.  חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל חלקי תל אביב.  

יש לכם עכבר בבית? לוכד עכברים בתל אביב נועד על מנת לסייע לכם להרגיש בטוחים יותר בבית ולחיות בלי מזיקים.  לוכד עכברים מיומן  ומקצועי יכיר את כל שיטות הלכידה ויאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בתל אביב? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בתל אביב ללכוד את העכברים בסביבתם.‎⁨לוכד עכברים בתל אביב⁩

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בתל אביב שביצענו לאחרונה

חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר תל אביב. לוכד עכברים בתל אביב נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים בתל אביב מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בתל אביב:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במשרד בתל אביבלוכד העכברים הגיע למשרד במרכז תל אביב, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר. 400 ₪
לכידת עכבר בדירת סטודיו בתל אביב נקראנו לדרום תל אביב, לדירת סטודיו בבניית בעל שתי קומות. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪
לכידת מספר עכברים בבית עסקלוכד העכברים הגיע לעסק קטן בדרום תל אביב, ומיקם באופן אסטרטגי מספר מלכודות שהובילו ללכידת העכברים. 650₪

מיהו לוכד עכברים מוסמך בתל אביב

אם יש לכם עכבר בבית ואתם מעוניינים להיפטר ממנו, הרי חשוב ביותר להזעיק את השירות של לוכד עכברים בתל אביב. לוכד עכברים מוסמך יהיה בעל היתרונות הבאים.

מומחה בביצוע לכידה של עכברים: בניגוד אליכם, לוכד עכברים מוסמך יגיע עם אמצעי הלכידה המתאימים והחדשים ביותר לביצוע הלכידה. לכם את האמצעים הדרושים לביצוע הלכידה ולכן לא ממש כדאי לקחת סיכון כי הלכידה של העכבר תיכשל אלא כדאי להזמין לוכד עכברים מקצועי.

תוכנית לכידה מפורטת: זאת ועוד לוכד עכברים מוסמך בעיר תל אביב יגיע עם תוכנית לכידה מפורטת במטרה ללכוד את העכבר במהירות האפשרית ביותר. כאשר יגיע מצויד בתוכנית לכידה, תהיה לכם האפשרות לדעת כי בחרתם את בעל המקצוע הטוב ביותר אשר עובד בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת.

לכידה ללא בעיות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך שמירה על הבטיחות ויקפיד להיות מצויד בציוד אשר יגן עליו מפני פגיעה. שימו לב, כאשר אתם מבצעים את הלכידה לבד, הדבר עשוי להסתיים בפציעה כתוצאה מתכנון לא נכון של פעולת הלכידה ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון.

מה כוללת תוכנית פעולה של לוכד עכברים בעיר תל אביב

על מנת לבצע את הלכידה של העכבר בצורה איכותית, לוכד עכברים בתל אביב יכין תוכנית לכידה מפורטת. כעת נביא בפניכם את עיקרי התוכנית אשר מבוססת על תחקיר מקיף , ידע וניסיון רב.

איתור המקום של העכבר: בשלב הראשון הלוכד יבצע איתור של מקום העכבר. באמצעות בחינה של הסימנים השונים כמו למשל גגלי צואה או נשיכות של חוטי חשמל ללוכד יהיה קצה חוט באשר למקום הימצאו את העכבר.

הנחת פיתיון: בשלב הבא הלוכד יבחר להניח פיתיון על מנת ללכוד את העכבר. הפיתיון עשוי להיות מזון אהוב על העכבר כמו חמאת בוטנים למשל, זאת במטרה לתפוס אותו כמה שיותר מהר.

לכידה: על לוכד עכברים ללכוד את העכבר ולשים אותו במלכודת. ישנן מספר רב של מלכודות כמו למשל מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב. בחינת האזור: לאחר הלכידה, הלוכד יחזור למקום במטרה לבחון את ההיצע ולבדוק את האזור על מנת לוודא כי לא נשארו שם עכברים נוספים.

למה כדאי להזמין לוכד עכברים מומלץ

מחפשים לוכד עכברים בתל אביב?

כדאי לכם להזמין לוכד עכברים מומלץ בתחום. מיהו לוכד עכברים מומלץ? כעת נמנה מספר נקודות לגבי בחירה של לוכד מומלץ:

ניסיון רב בתחום לכידה של עכברים: על לוכד עכברים להיות בעל נסיון רב בתחום לכידה של עכברים. כאשר יהיה לו ניסיון רב בתחום, הרי הוא יוכל לבצע את עבודת הלכידה בצורה הטובה ביותר.

אמצעי לכידה: על לוכד עכברים מומלץ לדעת להכיר את כל סוגי אמצעי הלכידה הקיימים כיום. בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או מלוכדת אחרת, עליו להפגין בקיאות בסוגים השונים במטרה להתאים את אמצעי הלכידה הטוב ביותר.

אמינות: נוסף על כך, לוכד עכברים מומלץ יהיה איש מקצוע אמין אשר תהיה לכם האפשרות לסמוך עליו ולדעת כי מדובר באיש מקצוע אשר יקפיד לעדכן אתכם בנעשה במסגרת הלכידה וכך תמצאו את עצמכם מעודכנים בכל הנעשה ותוכלו להרגיש בטוחים יותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בתל אביב

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית

ההדברה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם אלא מיועדים לגרום לאי נוחות למכרסמים.

 

כאשר מזמינים לוכד עכברים בתל אביב, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום