לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים ברעננה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברעננה

יש לכם סימנים של נשיכות בסביבת המטבח? חושבים שיש לכם עכברים בבית או בחצר? אם ראיתם סימנים לעכברים בבית העסק שלכם, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים ברעננה מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע עד אליכם במהרה, בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל רחבי רעננה.  

כניסה של עכבר לבית עשויה להיות מאיימת במיוחד בשל העובדה כי העכברים מעבירים מחלות וכן מכרסמים חפצים בבית. מכאן, עבודתו של לוכד עכברים ברעננה נחשבת חשובה במיוחד. לוכד עכברים מקצועי ידע בדיוק מהי המלכודת המתאימה ביותר לשימוש ויגיע תוך זמן קצר למקום.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי ברעננה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברעננה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים ברעננה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים ברעננה שביצענו לאחרונה

לוכד עכברים ברעננה של חברת פסט-קונטרול נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. המדבירים שלנו בעלי ותק של שנים רבות ברעננה ומכירים את כל סוגי המכרסמים והמזיקים בסביבת העיר. הנה טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שביצעו לוכדי עכברים בעיר מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים ברעננה שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירה ברעננהדווח לנו על עכבר שמסתובב בדירה ברעננה, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר בסלון.500 ₪
לכידת עכבר בעסק ברעננהלוכד העכברים הגיע לעסק ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בבית ברעננהלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר ללא צורך בסריקות.300 ₪

איך לוכד עכברים ברעננה בוחר את המלכודת?

כאשר לוכד עכברים ברעננה מתכנן את הלכידה של העכבר עליו לדעת מהי המלכודת המתאימה ביותר לשימוש. כיום ניתן למצוא שלל מלכודות ולא כל מלכודת מתאימה. 

כעת נמנה בפניכם את הפרמטרים לבחירת המלכודת המתאימה ביותר:

בהתאם לרמת הנגיעות: אם מדובר על כמות גדולה של עכברים, הרי הלוכד יעשה שימוש במלכודת מתאימה אשר ניתן להכיל בה את כל העכברים. לעומת זאת, כאשר מדובר על רמת נגיעות קטנה, הרי הלוכד יעשה שימוש במלכודת קטנה יותר אשר ניתן ללכוד בה עכברים בודדים במהירות רבה.

מיקום: יתרה מזאת, לוכד העכברים יבחר את המלכודת בהתאם למיקום של העכבר- האם העכבר נמצא בחוץ או שמא הוא נמצא בבית. כאשר העכבר נמצא בבית, הרי הוא יבחר במלכודת שאינה כוללת רעל, זאת בהשוואה לחצר ובה ניתן להניח תיבות האכלה הכוללות רעל. 

מלכודת הומנית: זאת ועוד, לוכד העכברים יכול לבחור בין מלכודת הומנית לבין מלכודת שאינה הומנית במסגרת תהליך הלכידה

איך מפעילים מלכודת קפיץ?

מלכודת קפיץ נחשבת לאחת המלכודות השימושיות ביותר במסגרת עבודתו של לוכד עכברים ברעננה בשל יעילותה והמהירות בה ניתן ללכוד את העכבר. לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש במלכודת על מנת ללכוד את העכבר במהירות רבה. 

ישנם מספר שלבים להפעלת המלכודת וכעת נפרט את השלבים השונים:

לא מניחים את המלכודת במרכז החדר: לוכד עכברים מקצועי ידע היכן בדיוק להניח את המלכודת במטרה ללכוד את העכבר במהירות. לוכד עכברים מקצועי לא יניח את המלכודת במרכז החדר אלא צמוד לקיר על מנת ללכוד את העכבר. 

בחירת פיתיון: נוסף על כך, לוכד העכברים יבחר פיתיון מתאים אשר ניתן להניח במלכודת. העדפה היא להניח פיתיון אשר ימשוך את העכברים כמו למשל קבנוס או טונה. 

שימו לב, בשל המראות הקשים כתוצאה משימוש במלכודת קפיץ, יש להשאיר את עבודת הלכידה לידי לוכד עכברים מקצועי אשר ידע בדיוק לעשות שימוש במלכודת.

כמה תעלה לכם הזמנה של לוכד עכברים מקצועי?

החלטתם לא לנסות להתמודד עם העכברים בבית ולהזמין את השירות של לוכד עכברים ברעננה? הזמנת לוכד עכברים מקצועי נעה בין 350 שח ועשויה להגיע גם ל500 שח, זאת בהתאם למיקום

מגורים בבית משותף: שימו לב, אם מדובר בבית משותף, הרי יש צורך לבצע טיפול באזורים המשותפים החל מהביוב ועד המקלט וגם חדרי האשפה במטרה ללכוד את העכברים ולא לאפשר להם להיכנס לבתים.

לכידה הומנית: נוסף על זאת, כאשר מדובר על לכידה הומנית ושחרור העכבר למקום מרוחק בטבע, הרי יהיה צורך להוסיף תוספת תשלום עבור המרחק. האחריות עבור ההרחקה של העכבר תינתן לתקופה של חודש ימים מיום ההרחקה.

פינוי פגרים: שימו לב, ישנם מקרים בהם יהיה צורך לפנות את הפגרים והשירות יהיה בתשלום נוסף לאחר הלכידה.

כך או אחרת, לוכד עכברים מקצועי יציע לכם מחיר הוגן המבוסס על הפרמטרים הנ"ל. ההמלצה היא לבחון את המחירים השונים באמצעות שיחת טלפון מקדימה. כאשר תבחנו את המחירים בשיחת טלפון מקדימה, כך תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחור את לוכד העכברים המקצועי ביותר וזה אשר יציע לכם את המחיר המשתלם ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברעננה

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית, גם ברעננה.

הלכידה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם ולחיות מחמד, אלא מיועדת לגרום לאי נוחות למכרסמים ולבסוף לתופסם.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את הבעייה. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום