לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים ברמת השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברמת השרון

נתקלתם בעכברים בבית או בעסק? צריכים את שירותיו של לוכד עכברים ברמת השרון? הגעתם למקום הנכון. פסט-קונטרול מספקת את כל הפתרונות לבעיות העכברים של תושבי רמת השרון. אנחנו כאן בזמינות 24/7 והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים לטיפול יסודי בבעיה.

עכברים המגיעים לבית עשויים לגרום לא רק נזקים אסתטיים לסביבה אלא גם נזקים בריאותיים. העכברים מגיעים מהביוב ונושאים עימם מחלות שונות. מכאן, חשוב ביותר למהר ולהזעיק לוכד עכברים ברמת השרון. לוכד עכברים מקצועי יגיע במהירות האפשרית למקום ויבצע את הלכידה בהצלחה רבה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי ברמת השרון? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברמת השרון ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים ברמת השרון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בירושלים שביצענו לאחרונה

אנחנו מספקים מגוון שירותי הדברת מכרסמים בפריסה ארצית, אחד השירותים הנפוצים הוא לוכד עכברים אותו אנו מספקים גם לתושבי רמת השרון כבר למעלה מ-15 שנים, במהלך תקופה זו ביצענו מספר רב של לכידות עכברים ברמת השרון, וסייענו לתושבי העיר בעל בעיות העכברים שלהם. הזמינו לוכד עכברים ברמת השרון לבית נקי ממכרסמים.
לפניכם בטבלה מופיעות פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה, דרכי הפעולה שננקטו בכדי ללכוד את העכבר והעלות הסופית של אותו שירות:

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה ברמת השרון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבר ברמת השרוןלוכד העכברים הגיע למקום ולכד את העכבר מסתתר במטבח, לאחר מכן הוסיף והציב מלכודות בכניסות למטבח.300 ₪
לכידת עכבר בדירת 2 חדרים ברמת השרוןלוכד העכברים הגיע למקום במהירות, ולכד את העכבר לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בבית ספר ברמת השרוןלוכד העכברים הגיע לבית הספר והחל לבצע סריקות בבניין המרכזי, לאחר מכן לכד את העכבר באחת הכיתות.600 ₪

איך לוכד עכברים יפתור את הימצאות העכברים?

ראיתם עכבר בבית ואתם חוששים לבריאות שלכם או לחפצים שלכם? מכאן, קיימת חשיבות רבה לבחור לוכד עכברים ברמת השרון אשר זכה לקבלת המלצות רבות ויש ביכולתו לבצע את עבודת הלכידה ברמה הגבוהה ביותר.  לוכד עכברים מקצועי יבצע מספר פעולות על מנת ללכוד את העכבר במהירות האפשרית. כעת נציג בפניכם את הפעולות השונות:

איתור מקום הימצאות העכבר: לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות היכן נמצא העכבר. ביכולתו לזהות היכן נמצא העכבר תוך יכולת להבחין בסימני זיהוי שונים כמו למשל גללי צואה, סימני נשיכה על גבי חפצים שונים.

בחירה מתאימה של מלכודת: ניתן למצוא מספר מלכודות המתאימות לעכברים, בין אם מדובר במלכודת קפיץ או בין אם מדובר על מלכודת כלוב. לוכד מקצועי ידע לבחור את המלכודת הטובה ביותר בהתאם לרמת הנגיעות- האם מדובר בכמות גדולה או קטנה של עכברים וכן בהתאם למיקום- האם מדובר במקום גדול המצריך שימוש במלכודת גדולה או שמא מקום קטן המצריך שימוש במלכודת קטנה.

תכנון לכידה: זאת ועוד, על הלוכד לתכנן אסטרטגיית לכידה איכותית על מנת ללכוד את העכבר במהירות האפשרית. תכנון לכידה איכותי יוביל ללכידה מהירה של העכבר.

פינוי פגרים: נוסף על כך, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה ולאחר מכן יבצע פינוי פגרים במידת הצורך. ביכולתו לזהות את הפגרים השונים על מנת לפנותם במהירות האפשרית.

מה מושך עכברים?

ישנם מספר מזונות אשר מושכים עכברים למלכודת. לוכד עכברים ברמת השרון יבחר להציב מלכודות הכוללות פיתיון ובפנים מזונות אשר יגרמו לעכברים להיכנס למלכודות השונות. כעת נביא בפניכם פירוט לגבי המזונות השונים:

נקניק

במבה

גבינה

חמאת בוטנים

כך או אחרת, יש להביא בחשבון את תנאי השטח טרם בחירת הפיתיון המתאים ביותר.  מבין הפיתיונות השונים דווקא לנקניק יש ריח משיכה חזק ביותר הגורם לעכברים להימשך למלכודת. נציין כי העכברים נחשבים סקרנים במיוחד והם מחפשים מזון ובמסגרת החיפוש הם זהירים. הם יבואו למקום לבחון את מהות הריח ואז הם עשויים להילכד במלכודת.

נוסף על זאת, ניתן לעשות גם שימוש בחמאת בוטנים בשל העדפה של העכברים לאוכל צמחוני מאשר חלבון. עכברים ניזונים בעיקר מזרעים ולכן העדפה היא לשים להם במלכודת מאכלים צמחוניים או במידה והם כבר כרסמו דבר מה בבית, העדפה היא לשים להם את המזון אשר הם כרסמו על מנת ללכוד אותם במהירות.

האם אפשר להציב מלכודת עכברים ללא פיתיונות?

אם אתם מנסים ללכוד את העכבר לבד, הרי תהיה לכם האפשרות לעשות שימוש במלכודת דבק שאינה כוללת פיתיון ונועדה כמלכודת מניעה עבור העכברים הבאים. קיימות מספר מלכודות הכוללות פיתיונות כמו מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב אשר לוכד עכברים מקצועי יכול לעשות בהן שימוש לטובת לכידה מקצועית.

חשוב ביותר להשאיר את מלאכת הלכידה לידי לוכד עכברים ברמת השרון מטעם חברה מקצועית בתחום אשר לו הניסיון הנדרש בתחום. עם זאת, כאשר מדובר על מלכודת כמו תיבת האכלה הכוללת רעל, יש בהחלט להניח פיתיון בתוך המלכודת במטרה ללכוד את העכברים במהירות האפשרית ולא לאפשר לכם לשהות זמן רב בתוך תיבת האכלה. את התיבה יש להניח בחצר מחוץ להישג יד של ילדים קטנים בשל חשיפה לרעלים.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברמת השרון

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו ברמת השרון עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת עכברים מקצועית נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום