לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים ברחובות

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ברחובות

עכברים בבית זה מטרד של ממש שיכול להפוך את החיים ללא נעימים במהירות. יש לנו בחברת פסט קונטרול שירותי הדברה ולכידה מגוונים המתאימים לכל כיס ולכל סוגי הלקוחות. אנחנו פועלים ברחובות 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירות לוכד עכברים ברחובות במקצועיות ויעילות. לכל לכידה של מדביר מיומן תתלווה תעודת אחריות מקיפה עד לעונה המקבילה הבאה.

התמודדות עם עכברים בבית כוללת בין היתר ניסיון להניח מלכודות ביתיות ושמירה על ניקיון. עם זאת, כאשר רמת הנגיעות גבוהה, אין מקום לטעויות אלא יש לקרוא לשירות של לוכד עכברים ברחובות. רק לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון יצליח לבצע את הלכידה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי ברחובות? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברחובות ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים ברחובות

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים ברחובות שביצענו לאחרונה

אם יש לכם כל מיני בעיות מכרסמים בסביבתכם בביתכם בעיר רחובות, חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר והאזור. לוכד עכברים ברחובות נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים  מטעם חברת פסט קונטרול ביצעו ברחובות. הטבלה כוללת מחירים ואת אופן ביצוע הלכידה.

פעולות לכידת עכברים ברחובות שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירה גדולה ברחובותלוכד העכברים ביצע סריקות בבית על מנת לאתר את העכבר, בסופו של דבר הצליח הלוכד לאתר וללכוד אותו והציב גם מלכודות במקומות אסטרטגיים.500 ₪
לכידת עכבר בבית ברחובותלוכד העכברים הגיע למקום במהירות וביצע סריקה קצרה שאחריה לכד את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון.450 ₪
לכידת עכבר במחסן משרדי ברחובותהעכבר היה נכנס דרך מחילה קטנה למחסן, לוכד העכברים לכד את העכבר במהירות ואטם את המחילה על מנת למנוע כניסת עכברים נוספים.600 ₪

כיצד ניתן ללכוד את העכברים בבית?

יש לכם עכברים בבית? אחת הדרכים הטובות ביותר ללכוד את העכברים היא באמצעות מספר אפשרויות. במידה ולא הצלחתם, הרי יש להזמין לוכד עכברים ברחובות לצורך ביצוע הלכידה.   

כעת נפרט לכם את האפשרויות השונות:

הצבת מלכודת ביתית: על מנת ללכוד את העכברים בכוחות עצמכם, ניתן להציב מלכודות ביתיות אותן ניתן להכין תוך כמה דקות וכך למנוע מהעכברים לכרסם חוטי חשמל או חפצים אחרים. 

הקפדה על ניקיון: רוצים למנוע מהעכברים להפוך לאורחים קבועים בבית שלכם? ההמלצה היא להקפיד על ניקיון משמעותי. ככל שתקפידו על ניקיון משמעותי יותר, כך תמנעו מהעכברים להגיע לבית שלכם. מה אפשר לעשות? ההמלצה היא לסגור את כל קופסאות המזון ולהקפיד על ניקיון יסודי אחת לשבוע. 

גימור איכותי: נוסף על כך, ניתן לבצע גימור איכותי על מנת לא לאפשר פרצות. יש להקפיד לאטום את החלונות ולבדוק את הרשתות בבית במטרה לא לאפשר לעכברים להיכנס לבית.

מה היתרונות של הדברה אלקטרונית?

לוכד עכברים ברחובות בעל ניסיון רב יכיר את כל סוגי הלכידה של עכברים על מנת לבחור את האמצעי המתאים ביותר. בשנים האחרונות נהוג לשמוע לא מעט על הדברה אלקטרונית הנחשבת לאחת הדרכים ההומניות ללכידה של עכברים בלי לגרום להם פגיעה.

מה הם היתרונות של הדברה אלקטרונית

הרחקה באמצעות רעש: מדובר בשיטת לכידה שמטרתה היא להרחיק את העכברים מהבית שלכם באמצעות גלי קול הנשמעים אך ורק לעכברים וגורמים להם הפרעה. מדובר במכשיר אשר מחובר לשקע חשמלי ופולט גלי אולטרה סאונד בתדירות גבוהה תוך ייצור רעש בעוצמה גבוהה. 

ללא פגיעה בעכברים: שימו לב, בהשוואה לשיטות לכידה אחרות, אין מדובר על פגיעה בעכברים והמטרה היא להרחיק את העכברים מהאזור על ידי הרעש אשר משבש את אורח החיים שלהם וגורם להם להיעלם מהמקום תוך מספר שניות.

אילו מלכודות קיימות ללכידת עכברים?

לוכד עכברים ברחובות יכיר לפרטי פרטים את המלכודות השונות הקיימות ללכידת עכברים. 

כעת נפרט על סוגי המלכודות אשר לוכד יכול לבחור במסגרת הלכידה:

מלכודת קפיץ: בין המלכודות השונות מלכודת קפיץ נחשבת למלכודת אשר גורמת לעכברים למצוא את מותם תוך כמה דקות. מדובר במלכודת אשר רק לוכד עכברים מוסמך צריך לדעת להפעיל בשל הסכנה הקיימת בעת סגירה לא מקצועית של המלכודת. הפיתיון המצוי בתוך המלכודת גורם לעכברים לתזוזה וכאשר עכברים אוכלים מהפיתיון  הם מוצאים את מותם. 

מלכודת כלוב: נוסף על כך, קיימת גם מלכודת כלוב אשר מטרתה היא ללכוד את העכברים ולא לגרום למותם. לכידה באמצעות מלכודת כלוב תאפשר לשחרר את העכברים בשטח פתוח בסיום הלכידה. 

בחירת המלכודת המתאימה ביותר: במסגרת הלכידה, על לוכד העכברים לדעת לבחור את המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או על מלכודת כלוב. לוכד עכברים בעל ידע רב יבחר את המלכודת תוך התייחסות  למספר פרמטרים חשובים:

שטח: התייחסות לשטח בו העכבר נמצא- האם מדובר בשטח פתוח או שמא מדובר בבית.

רמת נגיעות: נוסף על כך, לוכד עכברים יבצע את הבחירה של המלכודת בהתאם לרמת הנגיעות- האם מדובר על כמות גדולה של עכברים או שמא מדובר על כמות קטנה של עכברים. 

התייחסות לפרמטרים הנ"ל תבטיח את בחירתה של המלכודת הטובה והמקצועית ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ברחובות

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בכל חלקי העיר רחובות.

לרוב אין צורך, מספיק להניח כמה מלכודות, אך במקרים קשים ניתן להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים ברחובות, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום