לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בקריית אונו

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בקריית אונו

זקוקים לשירותי לוכד עכברים בקריית אונו? צריכים הדברת מכרסמים מכל סוג לבית או לחצר? פסט קונטרול מספקת את כל הפתרונות לתושבי קרית אונו. אם נתקלתם בעכבר בבית או בחצר אנחנו כאן בזמינות תמידית והגעה מהירה בשבילכם. לוכד עכברים מקצועי ויעיל עם אחריות ללכידת העכבר. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בקריית אונו לטיפול יסודי בבעיה.

אם אתם שומעים קולות בלילות אן מבחינים בסימני כרסום, הרי יש לכם עכבר בבית. לוכד עכברים בקריית אונו יגיע אליכם בכל שעה על מנת לבצע את הלכידה. בין אם מדובר בשעות הלילה או בשעות הבוקר, הזמנת לוכד עכברים מקצועי תאפשר לכם לדעת כי לא תיתקלו יותר בעכברים בסביבה שלכם בשל עבודה מקצועית.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בקריית אונו? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בקריית אונו ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בקריית אונו

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בקריית אונו שביצענו לאחרונה

אנחנו בחברת פסט קונטרול מספקים את כל שירותי ההדברות, כאן תוכלו למצוא שירותי לכידת עכברים וחולדות בפריסה ארצית וגם בקריית אונו.  הלוכדים שלנו מספקים את שירותיהם לתושבי קריית אונו כבר מעל עשור, עשור שבו ביצענו מאות עבודות לכידה בקריית אונו, תמיד עם שירות מקצועי ופתרונות יעילים. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בקריית אונו ולמרחב נקי ממכרסמים.

פעולות לכידת עכברים שביצענו בקריית אונו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבית קפה בקרית אונוהלוכד הגיע לבית הקפה ולכד את העכבר לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בדירת גן בקרית אונוהלוכד הגיע לגינת הבית ולכד את העכבר לאחר מכן אטם את המחילה ממנה הגיע העכבר.600 ₪
לכידת עכבר במחסן עסק בקרית אונוהלוכד הגיע למחסן ולאחר סריקה קצרה מצא את העכבר ולכד אותו.
לאחר מכן פיזר מלכודות בשטח המחסן.
500 ₪

איך לוכדים עכבר לבד?

במידה והבחנתם בעכבר בודד ואתם משוכנעים ביכולת שלכם לתפוס את העכבר בכוחות עצמכם, הרי ישנן מספר פעולות אשר תוכלו לעשות בעצמכם. כעת נציג את הפעולות השונות:

בחירת מלכודת מתאימה לצורך לכידה של העכבר: אם יש לכם עכבר בודד בבית, הרי חשוב ביותר לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. כיום תוכלו להבחין במספר רב של מלכודות כמו למשל מלכודת דבק או מלכודת קפיץ. עם זאת, שימוש במלכודת קפיץ עשוי להיות מסוכן והפעלת המלכודת בצורה לא נכונה עשויה לגרום נזק לאצבעות. 

הנחת פיתיונות: יתרה מכך, חשוב ביותר להניח את הפיתונות הנכונים ביותר על מנת להפטר מהעכבר. ישנם מספר פיתיונות אשר עובדים מצויין ללכידה של עכבר כמו למשל חמאת בוטנים או שוקולד.

עם זאת במקרים של רמת נגיעות גבוהה, הרי חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולהזמין את השירות של לוכד עכברים בקריית אונו. הזמנת לוכד עכברים מקצועי תאפשר לכם לדעת כי הזמנתם איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.

איך אפשר לדעת האם כל העכברים נלכדו במלכודת?

יש לכם רמת נגיעות גבוהה של עכברים בבית וברצונכם לדעת כי כל העכברים נלכדו במלכודת? במקרה הזה, חשוב ביותר להניח כמה שיותר מלכודות על מנת לוודא כי כל  העכברים נלכדו במלכודת וכך תוכלו לדעת כי אין יותר עכברים בסביבה שלכם. רמת נגיעות גבוהה של עכברים בבית עשויה לגרום לשיבוש סדר היום ולכן כדאי לא להסתפק בהנחת מלכודת אחת אלא לבחור להניח מספר מלכודות בו זמנית. 

מה חשוב לדעת בעת הנחת המלכודות:

מיקום: את המלכודות אין להניח במרכז החדר אלא בפינות במטרה ללכוד את העכברים בצורה טובה ומקצועית. שימו לב, רק לוכד עכברים בקריית אונו  מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יבצע את הנחת המלכודות בצורה נכונה, דבר אשר יוביל ללכידה של העכברים. 

בדיקת הפיתיונות: על מנת לוודא כי כל העכברים נלכדו במלכודת יש לבחון את הפיתונות השונים. בחינת הפיתיונות השונים תאפשר לכם לדעת כי אכן כל העכברים נלכדו ותהיה לכם האפשרות להיות רגועים יותר.

לוכד עכברים בקריית אונו בכל שעה

גילוי עכברים בבית אינה סיטואציה נעימה במיוחד ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בקריית אונו. לוכד עכברים מקצועי יגיע בכל שעה, בין אם מדובר בשעות הבוקר המוקדמות או שמא מדובר על שעות הערב המאוחרות על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. 

למה חשוב להזמין לוכד עכברים זמין:

הגנה מפני מחלות: חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי במטרה להיות מוגנים מפני מחלות. עכברים מעבירים מחלות שונות ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי במטרה ללכוד את העכברים וכך להימנע ממצב של העברת מחלות שונות אשר יפגעו בבריאות שלכם. 

שמירה על ניקיון העסק: נוסף על זאת, הדברה בבית עסק בקריית אונו חיונית ביותר לשמירה על המקום. אם הבחנתם ברמת נגיעות גבוהה של עכברים במקום, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי אשר יגיע בכל זמן נתון. 

לוכד עכברים אשר יגלה זמינות גבוהה יגיע למקום תוך זמן קצר לצורך ביצוע לכידה ברמה גבוהה תוך שימוש במלכודת מתאימה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בקריית אונו

לוכד עכברים יגיע לבית או לעסק במהירות, יאתר וילכוד את העכבר, ובמקרה הצורך יציב מלכודות ויחזור לביקור נוסף.

אנחנו בפסט קונטרול מספקים שירותי לכידות בקריית אונו כבר למעלה מ-10 שנים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בקריית אונו, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית העכברים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום