לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בפתח תקווה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בפתח תקווה

אם מצאתם סימני נשיכה במטבח? שומעים רעשים בלילות? כנראה יש עכבר בביתכם. אם ראיתם סימנים לעכברים בבית העסק שלכם, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בפתח תקווה מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע עד אליכם במהרה, בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל פתח תקווה.  

נתקלתם בעכבר בבית ואתם חוששים? עכברים עשויים להעביר מחלות רבות ולגרום לחרדה. מכאן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה. לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה באמצעות מלכודות מיוחדות וכך יבטיח לכם שקט נפשי.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בפתח תקווה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בפתח תקווה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בפתח תקווה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בפתח תקווה שביצענו לאחרונה

זה שנים רבות שחברת פסט קונטרול מעניקה שירות לתושבי העיר פתח תקווה. לוכד עכברים בפתח תקווה נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות. אנו מגישים לכם טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בעיר מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה בפתח תקווה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכברים במחסן עסק בפתח תקווהלוכד העכברים הגיע ולכד 5 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה.600 ₪
לכידת עכבר בבית קפה בפתח תקווהלוכד העכברים הגיע לבית בקפה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בדיור מוגן בפתח תקווהעכבר הסתובב בדיור מוגן בעיר, נלכד על ידי המדביר שאיתר ולכד את העכבר בחדר האוכל.500 ₪

למה כדאי להזמין לוכד עכברים מקצועי בפתח תקווה?

לשאלה למה כדאי להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה בעל מיומנות ומקצועיות רבה, ישנן תשובות רבות וכעת נפרט את התשובות:

העכבר עשוי להעביר מחלות לבני אדם וחיות מחמד: התשובה היא כי העכבר אשר נחשב ליונק פופולרי עשוי להפיץ מחלות רבות הן לבני האדם והן לחיות המחמד. מכאן, חשוב ביותר לוודא כי הזמנתם לוכד עכברים מקצועי ומיומן בלכידה.

כרסום: נוסף על זאת, העכבר ידוע ביכולות הכרסום שלו. כאשר יש לכם עכבר בבית, העכבר עשוי לכרסם דברים רבים בבית כמו למשל חוטי חשמל.

נשיכה: יתרה מזאת, אם תפריעו לעכבר ותנסו ללכוד אותו בכוחות עצמכם, הוא עשוי להיבהל ולנסות לנשוך אתכם. מכאן, חשוב ביותר לא לנסות וללכוד אותו בכוחות עצמכם אלא להזמין לוכד עכברים מקצועי.

אחריות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם אחריות על הלכידה ויאפשר לכם להזמינו פעם נוספת במידה ויש צורך לבצע לכידה נוספת.

פינוי פגרים: שימו לב, במסגרת עבודתו של לוכד עכברים, יהיה עליו לפנות את הפגרים. לכם אין את הידע והניסיון הדרוש לעשות זאת ולכן כדאי להשאיר את העבודה לידי מומחה בתחום.

לכידה של עכבר 24 שעות ביממה

בשל העובדה כי העכבר נחשב לחיה פעילה בשעות הלילה, הרי נהוג בהחלט לראות הזמנה של לוכד עכברים בפתח תקווה בשעות הלילה המאוחרות אז יש סיכוי להיתקל בעכבר בבית. העכברים עשויים לגרום לשורה ארוכה של נזקים ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון ולהזמין לוכד עכברים מקצועי בעיר פתח תקווה.

הימנעות ממחלות: בבואכם להזמין לוכד עכברים מקצועי אשר יגיע בכל שעות היממה תהיה לכם האפשרות להימנע ממחלות רבות אשר מועברות על ידי העכברים. כאשר תזמינו לוכד עכברים מקצועי הוא ידע ללכוד את העכבר במהירות האפשרית וכך לא יאפשר לכם להיות חשופים למחלות השונות.

מהירות לכידה: נוסף על זאת, כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים מיומן בעיר פתח תקווה, אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר בלוכד עכברים אשר ביכולתו לבצע את עבודת הלכידה במהירות רבה ולאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות האפשרית.

לוכד עכברים מקצועי יגיע למקום ויאתר את העכבר באמצעות הסימנים השונים כמו גללי צואה או סימני שינים. בשלב הבא, לוכד העכברים יבחר את שיטת הלכידה המתאימה ביותר- החל ממלכודת כלוב או שמא מלכודת קפיץ. מדובר בסוגים שונים של מלכודות אשר הלוכד יתאים את המלכודת בהתאם למקרה.

עלות לכידת עכברים בפתח תקווה

שימו לב, עלות לכידת עכברים בפתח תקווה אינה זהה. מכאן, בבואכם להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה יהיה עליכם להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר יש לכלול:

מקום הימצאו של העכבר: במידה והלוכד יודע היכן נמצא העכבר, הרי הלכידה תהיה מהירה. לעומת זאת, כאשר הלוכד אינו מוצא את העכבר בקלות יתרה,הרי עליו לחפש את העכבר זמן רב יותר.

גודל המקום: כאשר מדובר על מקום גדול, הרי הלוכד יבחר באמצעי לכידה גדול כמו מלכודת כלוב. לעומת זאת, כאשר מדובר על מקום קטן יותר, הרי הלוכד יבחר את אמצעי הלכידה הקטן יותר.

מרחק: יתרה מכך, כאשר מדובר על מקום רחוק אשר הלוכד יצטרך זמן הגעה רב יותר, הרי הדבר יבוא לידי ביטוי במחיר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בפתח תקווה

ההדברה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם ולחיות מחמד, אלא מיועדת לגרום לאי נוחות למכרסמים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום