לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בעפולה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בעפולה

תושבי עפולה היקרים, אם נתקלתם בעכבר מטייל לכם בבית או שראיתם עכברים מתרוצצים לכם בעסק ונמאס לכם מהמכרסמים שנמצאים בסביבתכם, זה הזמן להזמין לוכד עכברים בעפולה המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית. אנו בפסט-קונטרול מספקי שירותי לוכד עכברים בעפולה מסביב לשעון עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר כך שאין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכבר בסביבתכם. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בעפולה דרך פסט-קונטרול.

לכידה של עכברים מחייבת ניסיון רב של לוכד עכברים בעפולה בין אם מדובר בבתים פרטיים או בין אם מדובר במבנים המשמשים לעסקים.  עבודת לכידה מהווה אתגר ללוכד ולכן קיימת חשיבות עליונה לבחור לוכד עכברים בעל ניסיון רב אשר יש לו את אמצעי הלכידה המתקדמים ביותר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בעפולה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בעפולה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בעפולה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בעפולה שביצענו לאחרונה

יש לנו שירות לוכד עכברים בעפולה והוא שירות שכיח בקרב תושבי העיר, עקב צפיפות העיר והתפתחותה התמידית ישנם הרבה היתקלויות בעכברים ובכל מיני מכרסמים, לכן חשוב לסמוך על חברת הדברה המספקת שירותי לוכד עכברים בעפולה שידאג להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק, אנו בפסט-קונטרול פועלים בעיר כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו בעפולה ומחיריהן:

פעולות לכידת עכברים שביצענו לאחרונה בעפולה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירת גן בעפולהלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר ללא צורך בסריקות.300 ₪
לכידת עכברים במחסן עסק בעפולהלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה בשטח המחסן.600 ₪
לכידת עכבר במסעדה בעפולהלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪

איך לוכד מקצועי מזהה עכברים באזור?

לוכד עכברים בעפולה מזהה עכברים בהתאם למספר דרכים. כעת נפרט על הדרכים השונות באמצעותן לוכד מקצועי מזהה עכברים:

סימנים: עכברים עשויים להשאיר אחריהם סימנים שונים ולוכד מקצועי יכול ללמוד מכך על ההרגלים שלהם. כך לדוגמא עכברים יכולים להשאיר גללי צואה, סימנים של שתן וגם סימני חיכוך.

נתיבי מעבר: יתרה מזאת, לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את נתיבי המעבר של העכברים ולדעת באיזה כיוון נמצא מזון ולדעת את המקום של עכברים נוספים.

אורכה של השן החותכת: נוסף על זאת, ביכולתו של לוכד עכברים מקצועי לזהות את אורכה של השן החותכת ולהבחין בהימצאות של עכבר. העכבר מוצא שלל חפצים לכרסם בבית או להשחיז את השיניים.

את המלכודת הלוכד יניח באזורים בהם הוא מצא שתן או סימני חיכוך – אותם מסלולים יובילו ללכידה של העכבר. לכידה מקצועית על ידי לוכד עכברים מומחה תוביל אתכם למצב של שקט בידיעה כי לא תראו עכברים נוספים באזור.

מה חשוב לדעת על הזמנת לוכד עכברים בעפולה?

ראיתם עכבר בבית ואתם זקוקים לשירות של לוכד עכברים בעפולה? חשוב ביותר לדעת מספר דברים טרם הזמנתו של לוכד עכברים מקצועי. 

כעת נפרט לכם מהם הדברים החשובים ביותר:

שימוש במלכודת כלוב: לוכד עכברים מקצועי יבחר לעשות שימוש במלכודות שונות על מנת ללכוד את העכבר. עם זאת, כאשר הלוכד יבחר לעשות שימוש במלכודת כלוב, יש להקפיד על שחרור העכבר לטבע.

שימוש במלכודת דבק: בהשוואה למלכודות האחרות, שימוש במלכודת דבק אינה מומלצת במיוחד בשל הסבל הרב אשר נגרם לעכבר ולכן לא מומלץ להזמין לוכד עכברים אשר בוחר לעשות שימוש במלכודת הנ"ל.

שימוש בתיבות האכלה: לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש בתיבות האכלה מיוחדות אשר נועדו ללכידת העכברים. לוכד מקצועי ידע בדיוק כיצד לעשות שימוש בתיבות ולמקם את התיבות הרחק מבעלי חיים וילדים.

פינוי פגרים: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי ידע להגיע ולפנות את הפגרים לאחר מספר ימים.

כיצד נקבע מחיר עבור לכידת עכברים בעפולה?

לוכד עכברים בעפולה אינו קובע מחיר אחיד עבור לכידת עכברים אלא מדובר על מחיר אשר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים.

כמות עכברים אשר נתפסו במלכודת: המחיר נקבע בהתאם לכמות העכברים אשר נתפסו במלכודת- האם מדובר בכמות גדולה של עכברים או שמא מדובר בכמות קטנה.

בהתאם לרמת הסריקות: נוסף על זאת, המחיר נקבע בהתאם לרמת הסריקות- האם מדובר בכמות סריקות גדולה או שמא מדובר על כמות מזערית של סריקות. במידה והלוכד אינו יודע היכן העכבר מסתתר, עליו לבצע סריקות על מנת לאתר את העכבר.

בהתאם לשעת הקריאה: האם מדובר על שעת בוקר או שמא מדובר על שעת ערב. לוכד עכברים מקצועי יציג בפניכם את התעריף הלילי אשר נחשב גבוה יותר בהשוואה לשעות הבוקר.

ביצוע טיפול מקיף: נוסף על זאת, הלוכד יכול לבצע מספר פעולות אשר יגרמו לעלייה במחיר. כך לדוגמא ביכולתו למצוא מחילה אשר תוביל להימצאות עכברים נוספים ובמקרה הזה יהיה צורך באיטום המחילה. יתרה מכך, ישנם מקרים בהם הלוכד יבחר להציב מלכודות נוספת, זאת במידה ומדובר בשטח גדול.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בעפולה

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בעפולה, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

מחיר לכידת עכברים נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד בעפולה.

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום