לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בנתניה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בנתניה

יש עכבר בביתכם ואתם לא יודעים מה אתם יכולים לעשות, כדאי שתקשרו לאנשי מקצוע בתחום. לוכד עכברים בנתניה מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע במהרה לכל קריאה, בכל עת ובכל שעה, גם בלילה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בנתניה. הזמינו עכשיו והתהנו מהצעה משתלמת במיוחד. 

נתניה נחשבת לאחת הערים הגדולות בישראל ובה מתגוררים תושבים רבים. בימי הקיץ אפשר למצוא גם תיירים מצרפת אשר משכירים דירות באזורים שונים בעיר.  בשל כך, ניתן למצוא לא מעט לוכדי עכברים אשר אחראים לכך כי לא תמצאו עכברים בנתניה. לוכד עכברים בנתניה הינו איש מקצוע מוסמך ללכידה של עכברים תוך שימוש בשיטות לכידה שונות.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בנתניה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בנתניה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בנתניה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בנתניה שביצענו לאחרונה

בפסט קונטרול אנחנו מעניקים שירות כבר שנים רבות לתושבי נתניה. לוכד עכברים בנתניה נדרש בכל רחבי העיר במגוון מקרים ביניהם בעיות מכרסמים שונות כמו עכברים או חולדות. אנו מגיעים לכל יעד עם צוות מדבירים מקצועי ומוסמך המכיר את סביבת נתניה ואת המזיקים השונים. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות של לוכדי עכברים בנתניה מטעם חברת פסט קונטרול.

פעולות לכידת עכברים בנתניה שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בבית פרטי בנתניהלוכד העכברים ביצע סריקות בבית על מנת לאתר את העכבר, בסופו של דבר הצליח הלוכד לאתר וללכוד אותו והציב גם מלכודות נוספות במקומות אסטרטגיים בשטח הבית.500 ₪
לכידת עכבר במחסן פרטי בנתניההעכבר היה נכנס דרך מחילה קטנה למחסן, לוכד העכברים לכד את העכבר במהירות ואטם את המחילה על מנת למנוע כניסת עכברים נוספים.600 ₪
לכידת עכבר בדירה בנתניהלוכד העכברים הגיע למקום במהירות וביצע סריקה קצרה שאחריה לכד את העכבר מתחת לאחד הרהיטים בסלון.450 ₪

האם יש אחריות על לכידת עכברים?

נתקלתם בעכבר בבית ואתם מעוניינים לקרוא לשירות של לוכד עכברים בנתניה? שימו לב, כאשר אתם קוראים לשירותיו של לוכד עכברים מוסמך ומקצועי, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי תזכו לקבלת אחריות על הלכידה.

במסגרת הלכידה מדביר עכברים מבצע מספר שלבים שונים לצורך לכידה איכותית ומהירה אשר תאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

איתור העכברים: במסגרת האיתור הוא יחפש את העכברים בהתאם לסימנים שונים כמו למשל גללי צואה או סימני נשיכה.

תשאול בנוגע להימצאות עכברים: בשלב מסוים הוא ישאל אתכם לגבי מקום הימצאותם של העכברים והאם מדובר ברמת נגיעות גדולה או שמא מדובר על רמת נגיעות מזערית.

תכנון הלכידה: לוכד עכברים מקצועי יבין כי עליו להשקיע בתכנון הלכידה על מנת ללכוד את העכבר במהירות רבה. תכנון הלכידה יתמקד במקומות מסתור של העכברים תוך זיהוי מסלולים אפשריים בהתאם לאורח החיים של העכברים.

בחירת הפתיון המתאים: נוסף על זאת, לוכד מקצועי ידע לבחור את הפיתיון המתאים ביותר לצורך הלכידה.

פינוי העכברים: לאחר בחירה של המלכודת המתאימה, בין אם מדובר על מלכודת כלוב או בין אם מדובר על מלכודת קפיץ, לוכד העכברים יבצע פינוי של העכברים.

לאחר כל השלבים הנ״ל לוכד עכברים מקצועי יעניק לכם אחריות והמשמעות היא כי אם אתם מבחינים שוב בעכברים במסגרת תקופת האחריות, תוכלו לקרוא לשירותיו ללא תשלום נוסף מצידכם.

מה שעות הפעילות של לוכד עכברים בנתניה?

לוכד עכברים בנתניה אינו עובד בשעות עבודה רגילות בין 8:00- 17:00 אלא עובד מסביב לשעון לרבות שבתות וחגים וגם בסוף השבוע על מנת לבצע את הלכידה במהירות. 

מדוע חשוב להזמין לוכד עכברים זמין?

לחצים: אין ספק כי המעמד של גילוי עכברים בבית עשוי לגרום לשורה של לחצים רבים ולכן יש חשיבות רבה לפעול בהקדם. ככל שתקדימו תרופה למכה ותקראו לשירות של לוכד עכברים מקצועי, כל תהיו רגועים ותדעו כי בחרתם את איש המקצוע המתאים ביותר אשר מגיע במהירות.

שמירה על מצב בריאותי תקין: העכברים מגיעים מהביוב- מדובר במקום לח וחשוך ושם הם נחשפים לשורה ארוכה של מזיקים אחרים והתוצאה עשויה להיות העברה של מחלות שונות. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב בו אתם חשופים למחלות שונות, הרי זה הזמן להזמין לוכד עכברים מנוסה ובעל ניסיון רב בלכידת עכברים.

אחרי כמה זמן אפשר להיכנס לדירה?

לכידת עכברים מתבצעת על ידי לוכד עכברים בנתניה אשר יבחר את אמצעי הלכידה המתאים ביותר. כאשר הלכידה מתבצעת בבית, הרי לוכד עכברים יבחר לא לעשות שימוש ברעל אלא באמצעים אחרים שאינם כוללים רעל כמו למשל מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב הנחשבת המונית יותר ואינה גורמת למות החולדות.

ניתן יהיה להיכנס לדירה רק לאחר סיום הלכידה ורק לאחר שהלוכד יוודא כי אין חולדות אחרות הנמצאות במקומות מסתור שונים בבית והשטח נקי. רק לאחר סריקה מקיפה של השטח תהיה לכם האפשרות להיכנס לבית ולדעת כי לא תראו יותר חולדות בשל לכידה איכותית אשר התבצעה באמצעות מלכודת קפיץ.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בנתניה

הלכידה של עכברים בנתניה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם אלא מיועדים לגרום לאי נוחות למכרסמים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בנתניה, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

כל לוכד עכברים מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית וגם בנתניה.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום