לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בנס ציונה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בנס ציונה

אם נתקלתם בעכבר משוטט לכם ברחבי הבית או שנתקלתם בעכברים מתרוצצים לכם בבית העסק וכבר נמאס לכם מהמכרסמים שנמצאים בסביבתכם, זה הזמן להזמין לוכד עכברים בנס ציונה של חברת הדברה מקצועית וותיקה. אנו בפסט-קונטרול מספקי שירותי לוכד עכברים בנס ציונה מעכשיו-לעכשיו עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר. אין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכבר בסביבתכם, הזמינו עכשיו לוכד עכברים בנס ציונה דרך פסט-קונטרול ותשכחו מהמכרסמים.

לכידת עכברים בנס ציונה היא שירות המסופק על ידי לוכד עכברים בנס ציונה בעל ניסיון רב בתחום. מציאת עכברים בבית מחייבת הזמנה של לוכד עכברים מנוסה ובעל ידע רב בתחום. רק לוכד עכברים מקצועי ידע להעריך מהי המלכודת המתאימה ביותר ויבצע את הלכידה במהירות רבה. 

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בנס ציונה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בנס ציונה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בנס ציונה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בנס ציונה שביצענו לאחרונה

כאשר מתעסקים עם מכרסמים, כמו עכברים, בנס ציונה ובכלל יש להביא בחשבון קצב ריבוי טבעי גבוה, לכן יש לטפל בבעיה במקצועיות. חשוב לסמוך על חברת הדברה המספקת שירותי לוכד עכברים בנס ציונה שתדאג להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק, אנו בפסט-קונטרול פועלים בעיר כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות למען התושבים.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו בנס ציונה ומחיריהן:

פעולות בנס ציונה של לכידת עכברים שביצענו לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירה 3 חדרים בנס ציונהלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר ללא צורך בסריקות.300 ₪
לכידת עכברים במחסן בנס ציונהלוכד העכברים הגיע ולכד 2 עכברים, לאחר מכן הוסיף והציב תיבות האכלה בשטח המחסן.600 ₪
לכידת עכבר בדירה בנס ציונהדווח לנו על עכבר שמסתובב בדירה, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר במטבח.500 ₪

האם יש שיטת לכידה מומלצת?

אם אתם מגלים עכבר בבית והבחנתם בסימני צואה או בסימני נשיכה, זה הזמן להזמין לוכד עכברים בנס ציונה. לוכד עכברים מקצועי יפתור לכם את הבעיה באמצעות אמצעי הלכידה העומדים לרשותו. 

כיום לכידת עכברים נעשית באמצעות דרכים שונות וכעת נציג בפניכם את הדרכים השונות:

לכידה באמצעות כלוב: לכידת עכברים באמצעות כלוב מהווה שיטה הומנית במסגרתה אין פגיעה בעכבר אלא לכידה של העכבר בכלוב ושחרור העכבר בשטח הפתוח. כך העכבר אינו נפגע אלא משוחרר לטבע. באמצעות הנחת פיתיון אשר העכבר אוכל ממנו, ניתן ללכוד אותו.

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ נחשבת מורכבות יותר ודורשת ניסיון בהפעלה על מנת לא לגרום נזק לאצבעות כתוצאה מסגירה לא נכונה של המלכודת. כאשר המלכודת תיסגר בצורה איכותית, העכברים ימצאו את מותם תוך כמה דקות. 

הדברה אלקטרונית: הדברה אלקטרונית נחשבת לשיטת לכידה נוספת ויעילה במיוחד. מדובר בשיטה במסגרת אין פגיעה בעכבר אלא באמצעות רעשים  המופעלים באמצעות גלי קול, העכברים שומעים את הרעש ובורחים מהמקום. נציין כי הרעש אינו מפריע לבני אדם אלא רק לעכברים אשר שומעים את הרעש ובורחים מהמקום.

איך לוכד עכברים בוחר את המלכודת המתאימה?

לוכד עכברים בנס ציונה צריך להכיר את סוגי המלכודות השונים על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. עליו לדעת בדיוק את היתרונות והחסרונות של כל מלכודת טרם הבחירה. במסגרת הבחירה של המלכודת עליו להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר יסיעו לו בבחירה. 

נציג בפניכם את הפרמטרים השונים:

בהתאם למיקום: על הלוכד לבחור את המלכודת בהתאם למקום בו נמצאים העכברים. לוכד עכברים יכיר את אורח החיים של העכברים ויהיה ביכולתו לזהות את מקום הימצאותם במהירות רבה ובהתאם לבחור מלכודת מתאימה.

כמה עכברים יש בבית: נוסף על זאת, בחירת המלכודת תעשה גם בהתאם לכמות העכברים שיש בבית. במידה ורמת הנגיעות גדולה, הרי יש צורך במלכודת אשר תכיל את כל העכברים.

האם לכידת עכברים באמצעות תיבת האכלה מסוכנת לילדים?

לכידת מכרסמים כמו עכברים באמצעות שימוש ברעל מהווה סכנה לילדים. הלכידה אשר כוללת שימוש ברעל צריכה להתבצע על ידי לוכד עכברים בנס ציונה אשר לו רישיון ואישור לעבודה עם חומרים המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה על מנת לבצע את עבודת הלכידה בהצלחה רבה. 

זמינות: לוכד עכברים צריך להיות זמין עבורכם 24 שעות ביממה ולכן יהיה ביכולתו להגיע בכל שעה בשעות היום, לרבות בשעות בהם הילדים אינם נמצאים בסביבה.

מיקום רחוק: נוסף על כך, כאשר לוכד מקצועי יעשה שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל הוא יבחר להניח את הרעל במקום רחוק הרחק מהישג ידם של ילדים קטנים וכך יהיה ניתן למנוע סכנה מוחשית כמו חשיפה לרעל ונשיכה על ידי עכברים. 

תיאום: נוסף על כך, לוכד עכברים מקצועי יבצע תיאום על מנת לוודא כי הילדים אינם נמצאים בסביבת תיבת האכלה על מנת שלא יגרם להם נזק. כאשר יתבצע תיאום תוכלו לדעת כי הילדים בטוחים ולא יקרה להם שום דבר.מכאן, קיימת חשיבות רבה לבחור לוכד עכברים מוסמך ומקצועי אשר מקפיד לבחור את החומרים האיכותיים ביותר ואמצעי הלכידה המתקדמים ביותר.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בנס ציונה

מחיר לכידת עכברים נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד בנס ציונה.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו בנס ציונה, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום