לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בכפר סבא

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בכפר סבא

יש לנו בחברת פסט קונטרול שירותי הדברה ולכידה מגוונים המתאימים לכל כיס ולכל סוגי הלקוחות. אנחנו פועלים בכפר סבא 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירות לוכד עכברים בכפר סבא במקצועיות ויעילות. לכל לכידה של מדביר מיומן תתלווה תעודת אחריות מקיפה עד לעונה המקבילה הבאה.

אם הבחנתם בעכברים בבית ואתם חוששים להמשיך את השגרה, הרי יש צורך בהזמנת לוכד עכברים בכפר סבא. לוכד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר- מלכודת שאינה גורמת סבל לעכברים ונחשבת אפקטיבית ביותר. לוכד מקצועי יהיה בעל רישיון ויעשה שימוש בתיבת האכלה על מנת לבצע את הלכידה של העכבר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בכפר סבא? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בכפר סבא ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בכפר סבא

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בכפר סבא שביצענו לאחרונה

אם נתקלתם בכל מיני בעיות מכרסמים בסביבתכם בעיר כפר סבא, חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר. לוכד עכברים בכפר סבא נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים  מטעם חברת פסט קונטרול ביצעו בכפר סבא, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בכפר סבא:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת מספר עכברים בכפר סבאלוכד העכברים הגיע לעסק קטן, ומיקם מספר מלכודות שהובילו ללכידת העכברים. 650₪
לכידת עכברים בוילה בכפר סבאלוכד העכברים הגיע לוילה בצפון העיר, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר. 400 ₪
לכידת עכבר בקומת מרתף בכפר סבאנקראנו לבניין בכפר סבא, למרתף הבניין. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪

למה לבחור בהדברה אלקטרונית ללכידת עכברים בבית?

לכידת עכברים בכפר סבא כוללת מספר שיטות, כאשר אחת השיטות היא הדברה אלקטרונית המבוצעת על ידי לוכד עכברים בכפר סבא. מהי הדברה אלקטרונית? מדובר בשיטה אשר מטרתה להרחיק את העכברים בלי לגרום למותם. 

שיטה הומנית: בהשוואה לשיטות לכידה אחרות כמו מלכודת דבק או מלכודת קפיץ, מדובר בשיטה המונית המאפשרת להרחיק את העכבר. 

אין נזק לבני האדם: הרחקת העכבר מתבצעת באמצעות מכשיר מחובר לחשמל ופולט גלי אולטרסאונד בתדירות גבוה וכך מייצר רעש המפריע לעכברים ולא גורם נזק לבני האדם. למעשה, העכברים שומעים את הרעש ובורחים מהמקום. 

אם אתם מעוניינים בביצוע הדברה אלקטרונית לצורך הרחקה של העכברים, רצוי להזמין לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר ידע כיצד להרחיק את העכברים באמצעות שימוש במכשיר.

איך שומרים על בעלי חיים בעת לכידת עכברים בבית?

יש לכם בעלי חיים בבית והבחנתם בעכברים? הימצאות עכברים בבית עשויה לגרום ללחץ רב ולכן חשוב ביותר לפתור את הבעיה ולהזמין לוכד עכברים בכפר סבא. במידה ויש לכם בעלי חיים בבית וברצונכם ללכוד את העכברים, ישנן מספר פעולות אשר יש לבצע:

הזמנת לוכד מוסמך: חשוב ביותר להזמין לוכד מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום. חשוב ביותר לבחור לוכד עכברים מוסמך ולבחון כי אכן מדובר בלוכד מוסמך אשר יש ביכולתו לבצע את הלכידה בצורה מקצועית. רק לוכד מוסמך ידע כיצד לבצע את הלכידה באמצעות הידע העומד לרשותו. 

שימוש במלכודות וחומרי הדברה: טרם הזמנת לוכד עכברים מוסמך, חשוב ביותר לוודא באילו מלכודות הוא בוחר לעשות שימוש וכן באילו חומרי הדברה הוא עושה שימוש על מנת ללכוד את העכבר. 

מוזמנים לשאול את הוטרינר שלכם לגבי חומרים שונים: במידה והלוכד מחליט לעשות שימוש בחומרי הדברה על מנת ללכוד את העכבר יש להתייעץ עם וטרינר. 

הקפידו להוציא את כל החפצים של חיית המחמד שלכם: לפני הלכידה יש להוציא את כל החפצים של בעל החיים שלכם, לרבות שמיכות, משחקים וקערות אוכל וכל דבר אשר בעל החיים בא איתו במגע.

למה לא כדאי לעשות שימוש במלכודות ביתיות ללכידת עכבר?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבים בוחרים לעשות שימוש במלכודות ביתיות טרם הזמנת לוכד עכברים בכפר סבא. אין ספק כי בחירת מלכודות ביתיות מאפשרות לכם להרכיב מלכודות שונות מחומרים שונים במטרה ללכוד את העכבר. עם זאת, ישנם מקרים בהם לא כדאי להסתמך על מלכודות ביתיות אלא להזמין לוכד אשר יעשה שימוש במלכודות איכותיות יותר:

מלכודות לא הומניות: מלכודות ביתיות עשויות להיות מלכודות שאינן הומניות כמו למשל מלכודת דבק אשר כוללת ריח חזק המושך את העכברים וכתוצאה מכך העכבר נדבק.

מלכודות הגורמות נזק בעת הניסיון ללכוד את העכבר: ישנן מלכודות שונות אשר עשויות לגרום נזק בעת הניסיון ללכוד את העכבר כמו למשל מלכודת קפיץ אשר יש לבצע את הסגירה של המלכודת בצורה בטוחה על מנת לא לגרום נזק לידיים. מכאן, רק לוכד עכברים מקצועי יעשה שימוש במלכודת מסוג זה על מנת ללכוד את העכבר בצורה בטוחה.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בכפר סבא

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בעיר כפר סבא.

לרוב אין צורך, מספיק להניח כמה מלכודות, אך במקרים קשים ניתן להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום