לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים ביבנה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים ביבנה

תושבי יבנה והסביבה, נתקלתם בעכברים מסתובבים לכם בבית או בעסק? אתם לא יכולים יותר עם המכרסמים שמתרוצצים בסביבתכם? זה הזמן להזמין לוכד עכברים ביבנה המסופק על ידי חברת הדברה מקצועית. אנו בפסט-קונטרול מספקי שירותי לוכד עכברים בעיר יבנה מסביב לשעון עם הגעה מהירה לכל מקום בעיר כך שאין לכם מה לחשוש אם נתקלתם בעכברים בסביבתכם. הזמינו עכשיו לוכד עכברים ביבנה דרך פסט-קונטרול.

נוכחות של עכברים בבית עשויה לגרום לא מעט נזקים החל מנזקים בריאותיים ועד נזקים לבית בשל כרסום חפצים שונים. סיטואציה בה עכבר נושך אנשים מבוגרים בבית אינה נעימה במיוחד ולכן לא מתפשרים ומזמינים לוכד עכברים ביבנה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי ביבנה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות ביבנה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים ביבנה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים ביבנה שביצענו לאחרונה

שירות לוכד עכברים ביבנה הוא שירות שכיח שאנו מספקים. עקב התפתחותה התמידית של יבנה וריבוי אזורי הבניה בעיר ישנם הרבה היתקלויות רבות בעכברים. חשוב לסמוך על חברת הדברה המספקת שירותי לוכד עכברים ביבנה שתדאג לעזור לכם להיפטר מכל בעיית מכרסמים בבית או בעסק, אנו בפסט-קונטרול פועלים ביבנה כבר שנים רבות וביצענו פעולות לכידה רבות בעיר.
לפניכם טבלה הכוללת את חלק מאותן פעולות לכידת עכברים שביצענו ביבנה ומחיריהן:

פעולות לכידת עכברים שביצענו ביבנה לאחרונה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במסעדה ביבנהלוכד העכברים הגיע למסעדה ואיתר את העכבר במהירות לאחר סריקה קצרה.400 ₪
לכידת עכבר בדירת סטודיו ביבנהלוכד העכברים הגיע במהירות לדירה ולכד את העכבר ללא צורך בסריקות.300 ₪
לכידת עכבר בדיור מוגן ביבנהדווח לנו על עכבר שמסתובב בדיור מוגן ביבנה, לוכד העכברים הגיע למקום וביצע סריקות מקיפות, לאחר מכן איתר ולכד את העכבר במטבח חדר האוכל.500 ₪

מהם מקומות המסתור של העכברים?

משוכנעים שיש לכם עכברים בבית? עכברים אוהבים להסתתר במקומות שונים. כעת נפרט את המקומות בהם תוכלו להבחין בהם:

סדקים בקירות: אין לכם איטום מקצועי? כתוצאה מכך תוכלו להבחין בעכברים המסתתרים בסדקים בקירות.  

ארונות המטבח: במידה ואתם לא מקפידים לאחסן את המזונות בתוך קופסאות סגורות, הרי יתכן כי תראו עכברים מתרוצצים בארונות המטבח.

תעלות מזגן: עכברים עשויים להימצא גם בתעלות המזגן ולכן חשוב ביותר לבחון את תעלות מזגן על מנת להקדים תרופה למכה.

שימו לב, אם הבחנתם בעכברים המצויים באחד המקומות, הרי אין זמן לחשוב ביותר מדי ויש להזמין לוכד עכברים ביבנה. לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות את מסלול העכברים ולבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר.

4 סימנים לנוכחות עכברים בבית

משוכנעים שיש לכם עכברים בבית? כעת נציג בפניכם 4 סימנים המאפשרים לכם לדעת כי אכן העכברים נמצאים בבית שלכם:

גללי צואה: במידה והבחנתם בגללי צואה, הרי זה סימן כי יש לכם עכברים בבית.ככל שהבחנתם בכמות גדולה יותר, הרי הדבר מעיד על רמת נגיעות גבוהה.

סימנים של כרסום: אם הבחנתם בסימנים של כרסום על מזונות שונים או על גבי חפצים שונים בבית, הדבר מעיד כי יש לכם עכברים בבית. 

שמיעת עכברים: אם הבחנתם רעשים בשעת לילה מאוחרת, ייתכן ויש לכם עכברים בבית.

ראייה של עכברים: אם ראיתם את העכברים בעיניים, ההמלצה היא לנסות ולאתר את מקום הימצאם על מנת להוביל ללכידה איכותית ומהירה. 

שימו לב, כאשר זיהיתם חלק מהסימנים, הרי חשוב ביותר למהר ולקרוא לשירות של לוכד עכברים ביבנה. לוכד עכברים מקצועי ידע לזהות היכן מסתתרים העכברים ולבחור את המלכודת המתאימה ביותר. היוועצות עם לוכד עכברים מקצועי לגבי שיטת הלכידה הטובה ביותר תאפשר לכם לדעת כי מדובר במקצוען אמיתי אשר לו ידע רב בתחום.

האם שימוש ברעל הכרחי ללכידת עכברים?

לוכד עכברים ביבנה ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר לצורך לכידה מהירה. לצד המלכודות השונות כמו מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב, ניתן גם לעשות שימוש במלכודת הכוללת שימוש ברעל. שימוש ברעל עכברים נחשב בעייתי ולכן רק מדביר עכברים מקצועי יכול לעשות שימוש ברעל.

מדוע חשוב לשכור את השירות של לוכד עכברים מקצועי?

הימנעות מאכילת רעל: ישנם מקרים בהם העכברים ימנעו מהאכילה של הרעל, דבר אשר יהפוך את הלכידה מורכבת יותר. כאשר העכברים ימנעו מאכילה של הרעל, הם לא ימותו מיד אלא תוך מספר ימים.

פינוי פגרים: זאת ועוד, כתוצאה מאי אכילת הרעל באופן מיידי, לוכד העכברים עשוי לגלות פגרים במקומות שונים רחוקים מהעין. 

הנחת המלכודת במקום מתאים: כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה של עכברים מחוץ לבית, ייתכן שימוש ברעל לצורך לכידה של עכברים. במקרה הזה, לוכד העכברים יבחר להניח את המלכודת במקום מתאים מחוץ להישג ידם של ילדים או בעלי חיים על מנת לא לחשוף אותם לרעל העשוי לפגוע במערכת החיסון שלהם לגרום לבעיות שונות. 

כך או אחרת, לא תמיד חובה לעשות שימוש ברעל וההחלטה תלויה בידיו של לוכד עכברים מוסמך אשר בקיא במקום הימצאות העכברים וברמת הנגיעות. לוכד עכברים מקצועי יביא בחשבון את הסיבות השונות ויקבל החלטה בהתאם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים ביבנה

מחיר ביבנה של לכידת עכברים נקבע בעיקר לפי כמות הסריקות שהיה צריך לבצע, רמת הנגיעות במקום ושעת הקריאה ללוכד.

אנחנו בפסט-קונטרול משתדלים לספק שירות מהיר ואיכותי ללקוחותינו, זמן ההגעה הממוצע של הזמנת שירות ביבנה מעכשיו-לעכשיו עומד על כחצי שעה.

אם לא ניתן ללכוד את העכבר באופן מיידי, הלוכד יציב תיבות האכלה או מלכודות בשטח המפגע ויגיע לוודא שהעכבר אכן נלכד.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום