לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בטבריה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בטבריה

אם יש לכם בעיות עם מכרסמים בכלל או עכברים בפרט ושומעים רעשים בלילות, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בבטבריה מטעם חברת פסט קונטרול. אנחנו נגיע עד אליכם במהרה לכל מקום בארץ ולכל בית בטבריה. המדבירים שלנו זמינים בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, בעלת אישורים והסמכה מטעם המשרד לאיכות הסביבה, מספקת שירותי הדברה מקצועיים בטבריה.  

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות בנייה בעיר טבריה, דבר הבא לידי ביטוי בהיתקלות בעכברים נכנסים למקומות מסתור בבתים של אנשים ומהווים מטרד. המפגש עם העכברים מהווה מטרד רציני למדי ולכן יש חשיבות להזמין לוכד עכברים בטבריה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בטבריה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בטבריה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בטבריה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בטבריה שביצענו לאחרונה

במהלך שנים רבות חברת פסט קונטרול העניקה שירות לתושבי העיר טבריה ותושבי הסביבה. לוכד עכברים בטבריה מטעמינו נדרש בכל רחבי העיר במגוון רחב של מקרים בתוכם גם בעיות מכרסמים שונות כמו חולדות ועכברים. השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית ובזמינות מעכשיו-לעכשיו. כאן למטה אנו מגישים לכם טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בטבריה מטעם חברת פסט קונטרול ביצעו.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בטבריה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירה בטבריהנקראנו לדירה בעיר. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪
לכידת עכבר במשרד גדול בטבריהלוכד העכברים הגיע למשרד, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר תוך שימוש במלכודת. 400 ₪
לכידת מספר עכברים בבית בטבריהלוכד העכברים הגיע לבית בטבריה, ומיקם באופן אסטרטגי מספר מלכודות, העכברים נלכדו.650₪

מהם מקומות המסתור של העכברים בבית?

זיהוי של עכברים בבית אינו נעים במיוחד ואף מלחיץ. עכברים נוטים להסתתר במקומות מסתור שונים.

כעת נפרט אודות המקומות השונים אשר בהם ניתן למצוא עכברים:

מתחת לכיור: ניתן למצוא עכברים מסתתרים מתחת לכיור בחלל המטבח.

עליית גג: מקום נוסף בו ניתן למצוא עכברים הוא עליית הגג.

מחסן: עכברים אוהבים גם להסתתר במקומות חשוכים כמו מחסנים.

לוכד עכברים בטבריה יפגין ידע ומקצועיות רבה יהיה ביכולתו לזהות את מקום המסתור של העכברים תוך היכרות עם דרכי הפעולה שלהם לרבות השארת גללי צואה וסימני שתן. העכברים אינם אמיצים במיוחד, אך יש להם אפשרות לחיות זמן רב  להסתתר בבית ולכן יש חשיבות רבה לקרוא לשירות של לוכד עכברים מנוסה על מנת לשים סוף להימצאות עכברים בבית.

5 שלבים של לכידת עכברים בטבריה

הבחנתם בעכבר בבית? אין מקום לעשות שימוש במלכודות ביתיות אלא כאן זה המקום לקרוא לשירות של לוכד עכברים בטבריה אשר יגיע במהירות למקום ויתחיל בביצוע הלכידה.

לכידה של עכברים תכלול מספר שלבים וכעת נפרט על השלבים השונים:

אבחון המקום: במסגרת עבודתו לוכד עכברים מקצועי יבצע אבחון של המקום במטרה לבחון את הסימנים השונים אשר הותירו העכברים כמו גללי צואה או סימני שתן או סימנים של שיניים על גבי מזון. במידה והשארתם מזונות פתוחים, הרי סימן של שיניים עשוי להעיד על הימצאות עכבר בבית.

תשאול: נוסף על כך, לוכד עכברים מקצועי יקפיד לשאול אתכם שאלות לגבי הימצאות של העכבר בבית- הוא ישאל אתכם היכן ראיתם את העכבר לאחרונה. באמצעות מענה על השאלות הוא יבין היכן נמצא העכבר בבית.

בניית תוכנית פעולה: לאחר איסוף המידע לוכד העכברים מתכנן תוכנית פעולה מקיפה ובחינת המקומות בהם ניתן ללכוד את העכבר.

לכידה באמצעות מלכודת ייעודית: בשלב הבא לוכד עכברים יבצע את הלכידה באמצעות בחירת מלכודת מתאימה כיום ישנן מלכודות שונות לרבות מלכודת כלוב או מלכודת קפיץ.

פינוי העכברים: בשלב הבא לוכד עכברים מקצועי יבצע פינוי של השטח וכן פינוי פגרים במידת הצורך. פינוי השטח בצורה מקצועית יאפשר לכם לדעת כי לא תראו יותר עכברים במקום.

מה כוללות שיטות הלכידה של לוכד עכברים בטבריה?

בשנים האחרונות ניתן למצוא לא מעט שיטות לכידה. לוכד עכברים של חברת הדברה מנוסה בטבריה יבחר את שיטת הלכידה בהתאם למיקום הימצאו של העכבר וכן בהתאם לרמת הנגיעות- האם מדובר בכמות גדולה של עכברים או שמא מדובר בכמות קטנה.

לכידה באמצעות כלוב: אחת הדרכים לבצע את הלכידה היא באמצעות שימוש בכלוב. כאשר נעשה שימוש בכלוב הרי ניתן ללכוד את העכבר ולשחרר את העכבר לשטח הפתוח בלי לפגוע בו. העכבר נלכד בתוך המלכודת בלי לפגוע בו.

שימוש בתיבת האכלה: במקרה בו העכבר נמצא בחצר, הרי ניתן לעשות שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל המיועד להרג העכבר. כאשר רעל מתפשט בגופו של העכבר חודר לקיבה תוך כמה ימים העכבר מת. שימו לב, במקרה של שימוש ברעל ייתכן ויהיו פגרים אשר עשויים להרקיב במקום רחוק ויהיה צורך לפנות.  במקרה של פינוי פגרים, חשוב ביותר להיעזר בשירות של לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום במטרה לפנות את הפגרים והעכברים מהמקום וכך לא להסתכן בפינוי שאינו מקצועי.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בטבריה

כל לוכד עכברים בטבריה מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בטבריה, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

ההדברה בטבריה לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם ולחיות מחמד, אלא מיועדת לגרום לאי נוחות לעכברים המסתתרים.

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום