לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בחיפה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בחיפה

יש לכם עכבר בבית העסק ואתם חייבים להפטר ממנו עוד היום? או אולי ראיתם סימנים לעכברים בבית שלכם, אל תהססו, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בחיפה.  חברת פסט קונטרול פועלת בחיפה 24/7 ומגיעה במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל רחבי חיפה והקריות.

אין ספק כי הופעה של עכבר בבית עשויה להיות סיטואציה מלחיצה ביותר. אתם עשויים לחשוש מפני המראה של העכבר ולכן חשוב ביותר להזמין שירות של לוכד עכברים בחיפה.  כאשר תזמינו לוכד עכברים מקצועי תוכלו להיות בטוחים כי לא תראו עכברים יותר מהסביבה.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בחיפה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בחיפה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בחיפה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בחיפה שביצענו לאחרונה

אם התגלו אצלכם בעיות מכרסמים שונות, לחברת פסט קונטרול יש מגוון פתרונות לטיפול בכל בעיה. אנחנו מעניקים שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר. לוכד עכברים בחיפה נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. לפניכם טבלה שמכילה המציגה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בחיפה של חברת פסט קונטרול, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בחיפה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר בדירה בחיפהלוכד העכברים הגיע לדירה קטנה, ומיקם מלכודת שהובילה ללכידת העכבר. 400 ₪
לכידה בחיפה של עכבר במשרדנקראנו למשרד בעיר. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪
לכידת עכברים בבית בחיפהלוכד העכברים הגיע לבית גדול, ובעזרת מספר מלכודות לכד את העכברים. 650₪

איך תזהו עכברים בבית שלכם?

לפי סימני שיניים של העכברים:  אם הבחנתם בסימני שיניים של עכברים, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים מיומן על מנת לשמור על הבריאות שלכם. העכברים מכרסמים דברים שונים בבית במטרה לשמור על השיניים שלהם חדות ולכן חשוב ביותר להזעיק גורם מקצועי על מנת להימנע ממצב בו תראו עכברים בבית.

הבחנתם בגללים של עכברים: יתרה מכך, כאשר הבחנתם בגללים של עכברים, הרי חשוב ביותר להזעיק שירות של לוכד עכברים מקצועי ומיומן. הגללים של העכברים הם בצבע כהה ונראים כמו גרגר אורז.

קולות של עכברים: אם שמעתם קולות חשודים בצירוף סימני שיניים, הרי זה סימן כי עכברים היו במקום. אם הדבר אכן נכון, חשוב ביותר להזמין את השירות של לוכד עכברים מקצועי. רק לוכד עכברים מקצועי יגיע עם הציוד המתאים ביותר לצורך הלכידה.

איך תתבצע לכידה של עכברים בחיפה?

נשאלת השאלה כיצד תתבצע לכידה של עכברים בחיפה.

לוכד עכברים בחיפה יבצע את הלכידה אשר תכלול מספר שלבים:

בחירה של מלכודת: על הלוכד לבחור את המלכודת המתאימה ביותר ללכידה של העכבר. בין אם מדובר במלכודת קפיץ או בין אם מדובר על מלכודת כלוב, הלוכד יבחן את הסביבה ולאחר מכן יבחר את המלכודת המתאימה ביותר.

שימוש בחומרים הכוללים ריח חזק: נוסף על זאת, הלוכד יעשה שימוש בחומרים הכוללים ריח חזק במטרה לגרום לעכבר לצאת ממקום המסתור שלהם. ישנם מספר מקומות אשר תוכלו למצוא בהם עכברים כמו למשל ארונות מטבח או עליות גג או מחסנים.

חשוב ביותר לבחור שירות של לוכד עכברים מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום. כאשר תבחרו לוכד עכברים מקצועי בתחום תדעו כי זכיתם בשירות מקצועי ולא תראו יותר עכברים באזור שלכם. שירות של לוכד עכברים מקצועי יכלול בין היתר גם הגעה נוספת על מנת לפנות את הפגרים ולבחון את רמת הנגיעות.

כמה עולה לכידה של עכברים בחיפה?

לוכד עכברים בחיפה יבצע לכידה של עכברים בהתאם לצרכים של הלקוחות. מבחינת העלות, נצייו כי אין מדובר על תשלום אחיד אלא משתנה בהתאם לצרכים שונים אשר נפרט כעת:

בהתאם לגודל השטח: לכידה של עכבר תתבצע בהתאם לגודל השטח. כאשר מדובר על שטח גדול, הרי תשלמו יותר עבור הלכידה. לעומת זאת, כאשר מדובר על שטח קטן, הרי הוא יבחר גם מלכודת קטנה יותר ותשלמו פחות.

בהתאם למקום: שימו לב, לכידה של עכבר בבית אינה זהה ללכידה של עכבר במסעדה. המחירים מתחילים מ250 שח ועשויים להגיע גם למחיר של 800 שח ויש להביא זאת בחשבון.

שימוש בחומרים מתאימים: נוסף על זאת, לוכד עכברים עושה שימוש במגוון שיטות לכידה לרבות שימוש ברעל על מנת ללכוד את העכבר. חשוב ביותר לוודא כי הוא בוחר את הרעל המתאים ביותר על מנת לבצע את הלכידה של העכבר בצורה איכותית.

בהתאם לשעות הפעילות: שירות של לוכד עכברים ניתן במשך 24 שעות ביממה. בין אם מדובר על שעות הבוקר או שעות הלילה. לוכד עכברים מיומן יבצע את עבודת הלכידה בצורה איכותית. כאשר אתם זקוקים לשירות של לכידת עכברים, לוכד מקצועי יגיע בכל זמן נתון.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בחיפה

בדרך כלל לא, מספיק להניח כמה מלכודות, אך במקרים קשים ניתן להשתמש בחומרים כימיים וביולוגיים.

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בעיר.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום