לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בהרצליה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בהרצליה

מצאתם סימנים לעכברים במטבח? יש לכם עכבר בבית או אם ראיתם סימנים לעכבר בעסק? את לא צריכים לדאוג עוד שנייה מיותרת, אל תהססו, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בהרצליה של חברת פסט קונטרול. אנחנו פועלים בהרצליה 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל העיר.

עכברים עשויים לעורר אי נחת בקרב אנשים רבים. עכברים עשויים להעביר מחלות שונות וגם לגרום שורה ארוכה של נזקים כמו למשל כרסום של חוטי חשמל. כאשר אתם מבחינים בעכברים, הרי לוכד עכברים בהרצליה הוא האיש אשר יסייע לכם ללכוד את העכבר בצורה הטובה ביותר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בהרצליה? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בהרצליה ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בהרצליה

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בהרצליה שביצענו לאחרונה

חברת פסט קונטרול מטפלת לכם בכל המקרים שיש לכם בעיות מכרסמים שונות, חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר הרצליה. לוכד עכברים נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בהרצליה ותפטרו מהמכרסמים. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בהרצליה מטעם חברת פסט קונטרול, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בהרצליה:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במשרד גדול בהרצליהלוכד העכברים הגיע למשרד, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר תוך שימוש במלכודת. 400 ₪
לכידת עכבר בדירת קרקע בהרצליהנקראנו לדירת קרקע. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪
לכידת מספר עכברים בעסק בהרצליהלוכד העכברים הגיע לעסק קטן בצפון הרצליה, ומיקם באופן אסטרטגי מספר מלכודות. העכברים נלכדו.650₪

כיצד ניתן ללכוד את העכברים?

לוכד עכברים בהרצליה אשר מפגין מקצועיות יבצע את הלכידה של העכברים באמצעות שימוש בשיטות לכידה שונות. כעת נביא בפניכם את שיטות הלכידה השונות המיועדות ללכידה של עכברים:

שימוש במלכודת דבק: מדובר בפתרון מתאים ביותר שעובד על עכברים. עם זאת, המלכודת אינה גורמת למותו של העכבר אלא מדביקה את העכבר למשטח עד שהוא מתחיל להיות מותש ומורעב ומוצא את מותו. 

מלכודת קפיץ: מדובר במלכודת איכותית אשר גורמת למות העכבר במהירות רבה. עם זאת, רק לוכד מקצועי בתחום יודע כיצד להפעיל את המלכודת בלי להיפצע. 

מלכודת כלוב: מדובר במלכודת הומנית ביותר אשר אינה ממיתה את העכבר אלא העכבר נשאר במלכודת ולאחר מכן הלוכד משחרר את העכבר לטבע הפתוח. 

הדברה: שימו לב, ישנם מקרים בהם יש צורך בביצוע הדברה על מנת להוציא את העכברים ממקום המסתור שלהם וכך לגרום להם להגיע במהירות למקום בו מוצבות המלכודות. נציין כי רק מדבירים בעלי רישיון הדברה ובעלי ניסיון רב בתחום ידעו לבצע את ההדברה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

כיצד לוכד עכברים מבצע את הלכידה?

במקרה של לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים בהרצליה, ניתן לראות כי הלכידה מורכבת ממספר שלבים. כעת נפרט את השלבים השונים:

תכנון הלכידה: חשוב ביותר לבצע את תכנון הלכידה בצורה הטובה ביותר על מנת ללכוד את העכבר במהירות האפשרית. תכנון הלכידה יתבצע על ידי לוכד מקצועי אשר יקדיש זמן רב לתכנון על מנת לגרום לעכבר להיתפס ללא טעויות שונות. 

בחירה של מלכודת מתאימה: נוסף על זאת, במסגרת עבודתו, לוכד עכברים מקצועי ובעל הבנה רבה בתחום יבחר את המלכודת המתאימה ביותר מבין המלכודות השונות. בחירה של מלכודת מתאימה תאפשר לבצע לכידה איכותית ומהירה של העכברים. בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או על מלכודת כלוב- לוכד מקצועי ידע לבחור את המלכודת הטובה ביותר. 

בחינת המקום לאחר הלכידה: במסגרת עבודתו, לוכד עכברים מקצועי יבחן את המקום לאחר הלכידה על מנת לוודא כי אין עוד עכברים באזור.

הזמנת לוכד עכברים 24 שעות ביממה בהרצליה

נשאלת השאלה מתי כדאי להזמין לוכד עכברים בהרצליה. התשובה היא כי לוכד עכברים מקצועי עובד במשך 24 שעות ביממה בין אם מדובר על שעות הבוקר או בשעות הלילה לוכד העכברים יעמוד לשירותכם. ישנם סימנים שונים אשר באמצעותם תזהו כי יש עכבר בבית כמו למשל גללים או סימני שיניים על מזון או אריזות מזון. 

עכברים מסתתרים בתוך הארונות:  העכברים יכולים להסתתר בתוך ארונות ולגרום נזק רב ולכן חשוב ביותר להזמין את השירות של לוכד עכברים מקצועי ומיומן בתחום אשר יגיע עם ציוד לכידה מתאים.

עכברים מסתתרים מאחורי המקרר: אם אתם רואים עכברים מסתתרים מאחורי המקרר, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. 

צינורות ביוב: נוסף על זאת, העכברים יכולים להסתתר גם בצינורות ביוב. 

כאשר תזמינו לוכד עכברים מקצועי בתחום הוא יגיע אליכם בכל שעות היממה על מנת לבצע את הלכידה בצורה הטובה ביותר. לא משנה מה תהיה השעה, הוא יגיע ויבחר את המלכודת הטובה ביותר מבין המלכודות ויבצע את הלכידה בצורה טובה בהתאם לשביעות הרצון שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בהרצליה

כן, אנחנו מעניקים אחריות לשנה עם כל הדברה או הרחקה שאנו מבצעים.

בפסט קונטרול משתדלים להגיע בתוך שעה לכל קריאה בעיר.

כאשר מזמינים לוכד עכברים, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום