לקבלת יעוץ ללא עלות

לוכד עכברים בהוד השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי לוכד עכברים בהוד השרון

מצאתם סימנים לעכברים במטבח? יש לכם עכבר בבית או אם ראיתם סימנים לעכבר בעסק? את לא צריכים לדאוג עוד שנייה מיותרת, אל תהססו, התקשרו עכשיו לשירותיו של לוכד עכברים בהוד השרון של חברת פסט קונטרול. אנחנו פועלים בהוד השרון 24/7 ונגיע במהרה לכל קריאה בכל עת ובכל שעה. חברת פסט קונטרול, חברת הדברה מקצועית, מספקת שירותי הדברה בכל העיר.

עכברים נחשבים למכרסמים אשר מגיעים מהביוב ומעבירים מחלות שונות. נוסף על כך, הם עשויים לגרום לשורה של נזקים שונים כמו כרסום של מזונות או פגיעה בחוטי חשמל. אם אתם מגלים קושי לישון היטב כאשר יש לכם עכברים בבית, הרי הזמנת לוכד עכברים בהוד השרון זה הפתרון המשתלם ביותר.

מחפשים לוכד עכברים מקצועי בהוד השרון? זה המקום בשבילכם
עם התחייבות ללכידת המכרסם
לוכדים מנוסים ובעלי ותק
שירות איכותי ומקצועי
זמינות 24/7 והגעה מהירה
שירות בפריסה ארצית
להזמנת שירות חייגו 077-805-0436
סייענו כבר לאלפי לקוחות בהוד השרון ללכוד את העכברים בסביבתם.לוכד עכברים בהוד השרון

רוצים לקבל עוד פרטים? מלאו את הטופס ונחזור אליכם:

פעולות לכידת עכברים בהוד השרון שביצענו לאחרונה

חברת פסט קונטרול מטפלת לכם בכל המקרים שיש לכם בעיות מכרסמים שונות, חברת פסט קונטרול מעניקה שירות כבר שנים רבות לתושבי העיר הוד השרון. לוכד עכברים נדרש בכל רחבי העיר במגוון של פעולות לכידה והדברה. הזמינו עכשיו לוכד עכברים בהוד השרון ותפטרו מהמכרסמים. לנוחותיכם צירפנו טבלה שמכילה מספר דוגמאות לפעולות שלוכדי עכברים בהוד השרון מטעם חברת פסט קונטרול, כולל מחירים ואופן ביצוע הלכידה.

פעולות הדברה שביצענו לאחרונה בהוד השרון:אופן ההדברה:מחיר השירות:
לכידת עכבר במשרד קטן בהוד השרוןלוכד העכברים הגיע למשרד, ולאחר סריקת האזור, איתר את מקום העכבר, ופעל לתפיסתו באופן זריז ומהיר תוך שימוש במלכודת. 400 ₪
לכידת מספר עכברים בבית קפה בהוד השרוןלוכד העכברים הגיע לבית הקפה הקטן בצפון הוד השרון, ומיקם באופן אסטרטגי מספר מלכודות, העכברים נלכדו.650₪
לכידת עכבר בדירת גג בהוד השרוןנקראנו לדירת גג. לוכד העכברים הגיע ואיתר במהרה את העכבר. 300 ₪

לכידת עכברים תעניק לכם שקט נפשי

אם קשה לכם לישון בלילה בשל הימצאות של עכברים בבית, הרי חשוב ביותר להזעיק לוכד עכברים בהוד השרון . לכידת עכברים תעניק לכם שקט נפשי בידיעה כי לא תראו יותר עכברים בבית שלכם. הנה סיבות טובות להזמין לוכד מקצועי:

זריזות: לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה במהירות רבה וכך יאפשר לכם לחזור לשגרת החיים שלכם במהירות. עכברים ידועים בתור מכרסמים מהירים במיוחד והלכידה נחשבת מורכבת במיוחד. 

איתור מקיף: לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך איתור מקיף של העכבר. באמצעות זיהוי סימנים שונים כמו למשל גללי צואה, סימני כרסום יהיה ביכולתו של לוכד העכברים לזהות את מקום הימצאות של העכבר במהירות האפשרית. 

זיהוי מקומות: נוסף על זאת, לוכד עכברים מקצועי ידע להגיע למקומות בהם מסתתרים עכברים כמו למשל ארונות, מתחת לכיור המטבח וגם בגג רעפים. 

תכנון לכידה מדויקת: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי ידע לבצע את הלכידה תוך תכנון אסטרטגית לכידה מקצועית. הוא יבחר היטב את המקומות להצבה של המלכודות. במסגרת התכנון הוא יביא בחשבון את המקומות השונים המועדפים על העכברים כך שהם לא יצליחו לחמוק מהלכידה. 

פינוי פגרים: שימו לב, במידת הצורך לוכד עכברים מקצועי יעניק גם שירות של פינוי פגרים.

איך ללכוד עכברים בלי לפגוע בהם?

אם הבחנתם בעכברים בבית או במקום העבודה ואתם מעוניינים להזמין לוכד עכברים בהוד השרון לצורך לכידה, הרי תדעו כי כיום קיימות מגוון מלכודות, כאשר ניתן למצוא גם מלכודת הומנית אשר אינה כוללת המתה של העכברים. אם חשוב לכם שהעכברים ישארו בחיים ולא ימצאו את מותם, הרי חשוב ביותר לבחור מלכודת אשר תענה על הצרכים שלכם. 

מבין המלכודות השונות, מלכודת כלוב נחשבת למלכודת אשר אינה גורמת למותם של העכברים. כיצד המלכודת פועלת? העכברים נכנסים למלכודת תוך כמה דקות משחררים אותם לטבע והם חופשיים להסתובב.  כך ניתן ללכוד את העכברים בלי לפגוע בהם וללא שימוש במלכודות מסובכות יתר על המידה.

כמה עולה לכידת עכברים?

שירות לכידת עכברים הניתן על ידי לוכד עכברים בהוד השרון מטעם חברת הדברה מקצועית אינו כולל מחיר קבוע אלא מדובר על נתון משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. ישנם מספר פרמטרים אשר לפיהם נקבע המחיר. שימו לב, טווח המחירים עבור לכידת עכברים מתחיל מ 150 שח ועשוי להגיע גם ל 700 שח בהתאם לפרמטרים השונים. 

רמת נגיעות: כאשר רמת נגיעות גבוהה והבחנתם בכמות גדולה של עכברים בבית, הרי תשלמו יותר עבור הלכידה, זאת בהשוואה ללכידה של עכבר בודד.

מיקום: גם למיקום יש השפעה על המחיר. אם אתם מתגוררים רחוק ממקום ההימצאות של לוכד העכברים, הרי תשלמו יותר עבור הלכידה.

מורכבות לכידה: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה תוך התייחסות למורכבות הלכידה- האם העכברים מצויים במקום אשר קל ללכוד אותם או שמא הם מצויים במקום מורכב הדורש ציוד לכידה מתאים. 

כך או אחרת, ההמלצה היא לא לחכות זמן רב, אלא להזעיק את הלוכד כמה שיותר מהר על מנת שיבצע את הלכידה במהירות רבה וכך יאפשר לכם לחזור לשגרה בידיעה כי לא תראו יותר עכברים בסביבה שלכם.

שאלות ותשובות בנושא לוכד עכברים בהוד השרון

ההדברה בהוד השרון לא מפריעה ולא מזיקה לבני אדם ולחיות מחמד, אלא מיועדת לגרום לאי נוחות לעכברים המסתתרים.

כל לוכד עכברים בהוד השרון מטעם חברת פסט קונטרול הוא בעל רשיון עבודה ובעל ידע מקיף בתחום ההדברה הביולוגית.

כאשר מזמינים לוכד עכברים בהוד השרון, התמחור נעשה בהתאם לזמן העבודה, לסוג הקושי ולחומרים השונים שייבחרו כדי לפתור את בעיית המכרסמים. 

לקבלת ייעוץ חינם
איזורי שירות
מאמרים אחרונים
לקוחות ממליצים
עקבו אחרינו
למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום